NASZ PROJEKT EDUKACYJNY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Advertisements

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
ENGLISH AROUND THE WORLD
ZAJĘCIA DODATKOWE.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
METODA PROJEKTU Opracowanie: Marta Madura.
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
warsztat dla rodziców uczniów klas I szkoły podstawowej
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Klasa V a i V b J ę zyk niemiecki J ę zyk niemiecki Zajęcia j. niemieckiego w czasie, których dzielimy się swoimi marzeniami dotyczącymi państw na świecie,
W klasach gimnazj alnych przeprowadziliśmy ankietę związaną z telefonem komórkowym. Ankieta zawierała 15 różnych pytań dotyczących użytku telefonu w życiu.
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Opracowała: Joanna Kozieł
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
„ Serce jako organ życia i uczuć”
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA” OPRACOWAŁY: DANUTA SZMANDRA, ANNA BEDNAREK „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWIE I HIGIENĘ.
Ś NIADANIE DAJE MOC !!!!. Nasza szkoła z olbrzymią przyjemnością przystąpiła do programu „Śniadanie daje moc”. W klasach I-III zostały utworzone Kluby.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „ W CZARODZIEJSKIM ŚWIECIE BAJEK” ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych grupa projektowa: klasa.
Podziel się z nami swymi marzeniami
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
Rozwiązujemy test sprawdzający nasze zdobyte umiejętności i wiedzę.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Przedszkole Niepubliczne TEMPOO Koncepcja pracy. SPOŁECZEŃSTWO Pracujemy zespołowo, bo w grupie raźniej!
Sześciolatek w Szkole Podstawowej nr 40 w Lublinie.
PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH DZIAŁA Ń SZKOŁY Z KLAS Ą 2.0 OPIEKUN: mgr MARTA KARMELITA REALIZATORKI: KAROLINA WINIARSKA KAROLINA DŁUGOSZ KAROLINA KOPE Ć.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
Klasa językowo- turystyczna – I E Uwielbiasz podróżować, poznawać atrakcyjne miejsca, innych ludzi, ich tradycje i życie współczesne? Interesuje Cię świat,
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Natural Sciences, Natural English. Mitochondrium.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Klasa językowo-turystyczna – I B
Praca metodą projektu edukacyjnego
Programowanie dla każdego
Londyn 2015/2016.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Spotkanie z Panią dietetyk
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

NASZ PROJEKT EDUKACYJNY

Temat „ Oswajamy języki obce – język angielski w życiu codziennym” Przez cały rok niektórzy uczniowie klasy II a przygotowywali projekt z języka angielskiego. Jego temat to: „ Oswajamy języki obce – język angielski w życiu codziennym”

Na czym polegał nasz projekt? Uczestnicy tego projektu mieli za zadanie ułożyć scenariusz – oczywiście w języku angielskim – do różnych sytuacji. Była to np. sytuacja w sklepie, restauracji, czy też wskazywanie drogi. Następnym etapem było nakręcenie filmików do wcześniej przygotowanych scenariuszy. Ostatnim krokiem było opracowanie krótkich zadań, które w oparciu o filmiki będą rozwiązywane przez wszystkich tu obecnych. 

Uczestnicy Aleksandra Jeż Zuzanna Krzywonos Justyna Kubas Radek Drabiec Kinga Krzyśko Joanna Nowińska Magdalena Borycka Filip Kurjański Damian Zdeb Agnieszka Zając Blanka Borkowska Joanna Drozd

Opiekunowie Dużą rolę w projekcie odgrywały też pani Katarzyna Tupaj i pani Bożena Kozubal. Nasza współpraca polegała głównie na tym, że panie dawały nam wskazówki do naszej pracy oraz poprawiały błędy. W razie problemu też chętnie służyły pomocą.

Cele projektu a) Poszerzenie oraz usystematyzowanie słownictwa i funkcji językowych Wykorzystanie słownictwa w życiu codziennym (np. w sklepie, restauracji itp.)

b) Rozwijanie pracy w grupie i indywidualnej Samodzielne zdobywanie i przetwarzanie informacji Rozwijanie umiejętności planowania i organizacji pracy oraz prezentowania i interpretowania efektów pracy własnej i zespołowej.

Restauracja Scenariusz, filmik oraz ćwiczenia do sytuacji w restauracji przygotowały: Aleksandra Jeż, Zuzanna Krzywonos oraz Justyna Kubas.

Sklep Sytuacją w sklepie odzieżowym zajęły się Kinga Krzyśko, Joanna Nowińska i Magdalena Borycka. Jak każdy uczestnik projektu ułożyły scenariusz, nakręciły filmik oraz opracowały zadania.

WSKAZYWANIE DROGI Damian Zdeb wraz z Filipem Kurjańskim nakręcili filmik oraz przygotowali scenariusz i zadania związane z tematem wskazywanie drogi.

POZNAWANIE PRZYJACIÓŁ Do przygotowania filmiku i zadań do tego ciekawego tematu o nawiązywaniu przyjaźni przyczynili się Justyna Kubas i Radek Drabiec.

U lekarza Przedstawieniem sytuacji u lekarza zajęły się Blanka Borkowska, Agnieszka Zając i Joanna Drozd.

Ćwiczenia Po napisaniu scenariusza i nakręceniu filmików uczestnicy mieli za zadanie opracowanie ćwiczeń w oparciu o scenariusz. Najczęściej było to uzupełnianie luk lub test wyboru ( prawda/fałsz, odpowiedzi a,b,c). Zdarzały się jednak też trudniejsze zadania jak np. pytania na które trzeba było odpowiedzieć pełnym zdaniem. Zapraszamy do obejrzenia przykładowych zadań.

Na koniec nasza opinia… Myślę, że przy pracy nad projektem było wiele zabawy, zwłaszcza w trakcie kręcenia filmików.  Nauczyliśmy się między innymi współpracy ze sobą. Wszyscy uczestnicy włożyli w projekt dużo pracy oraz zaangażowania. Uważam, że jako klasa językowa bardzo dobrze poradziliśmy sobie z tym zadaniem, a zdobytą wiedzę wykorzystamy w czasie podróży wakacyjnych.

PODZIĘKOWANIA W imieniu wszystkich uczestników projektu chciałabym podziękować pani Katarzynie Tupaj i pani Bożenie Kozubal, które czuwały nad poszczególnymi etapami naszej pracy, udzielały wskazówek, dbały o poprawne wykonanie zadania.

Dziękuję za uwagę! Zapraszam do obejrzenia dalszej prezentacji - efektów naszej całorocznej pracy.  Magdalena Borycka