na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ZDOLNY UCZEŃ I JEGO SOJUSZNICY”
Advertisements

PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
przyjaźń ponad podziałami
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć
Uczestnicy projektu: uczniowie klasy II gimnazjum Nauczyciel prowadzący: Magdalena Terpiłowska 1 MOJA SZKOŁA – DAWNIEJ I DZIŚ Gimnazjum Specjalne Nr 5.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
PROJEKT COMENIUS THE FUTURE IS IN THE HANDS OF THE EUROPEAN YOUTH - LETS STRUGGLE FOR A BETTER WORLD TOGETHER.
IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Projekt Socrates Comenius Szkoła Podstawowa nr 69 Szkoła Mistrzostwa Sportowego im. Jarogniewa Drwęskiego w Poznaniu Temat projektu.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 43
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Nie bój się Halloween!.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Weekend Majowy 2013.
Realizacja programu rozwojowego
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Dobre Praktyki OK.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Wybierz numer slajdu W ramach Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego w naszej szkole realizowany jest w okresie od 1 marca 2009 do 30 maja 2010 projekt.
WSZYSTKIE KOLORY ŚWIATA Projekt Edukacyjny UNICEF
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
ŻYCIE Z PASJĄ SMAKUJE LEPIEJ!
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
Małgorzata Lipińska. Zadanie TIK Klasa VI Temat: Słynne miejsca w Londynie.
VIII Przeworskie Forum Wychowawcze 26 stycznia 2007 r.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Dzień Europejski Dzień Europejski Co roku 1 czerwca obchodzimy w naszej szkole,,Dzień Europejski’’.Każda klasa przygotowuje prezentacje związaną z określonym.
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
Szkoła zapewnia uczniom i uczennicom możliwość wyznawania różnorodnych wartości i poglądów oraz obrony naruszanych praw. Szkoła jest również otwarta na.
Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I FRANCUSKIM. POZNASZ PODSTAWY PROJEKTÓW BIZNESOWYCH NAUCZYSZ SIĘ STOSOWAĆ WIEDZĘ MATEMATYCZNĄ DO PROSTYCH PROBLEMÓW EKONOMICZNYCH.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SIÓSTR SALEZJANEK IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH TECHNIKUM Technik obsługi turystycznej Technik technologii odzieży INTERNAT OFERTA EDUKACYJNA.
WIELOSTRONNY PARTNERSKI PROJEKT SZKÓŁ „Understanding and celebrating European Folklore” Gimnazjum im. H. Sienkiewicza w Święcanach Niniejszy projekt został.
Naród To zorganizowana zbiorowość ludzi o wspólnych dziejach, pochodzeniu itp… Każdy naród dąży do posiadania własnego państwa.
Naród  To zorganizowana zbiorowość ludzi o wspólnych dziejach, pochodzeniu itp…  Każdy naród dąży do posiadania własnego państwa.
Szkoła Podstawowa 172 im. prof. Stefana Banacha Łódź, ul. Jaskrowa 15.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Tworzenie własnego tekstu: pocztówka
I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Radomiu
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
KLASA Społeczno-prawna
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO- CZERWONYCH
prezentacja wykonana przez ucznia klasy VI – Bartłomieja Kowalewskiego
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Zapis prezentacji:

na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Konkurs na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Uczniów Zdolnych (POWUZ) 1.      Powiat: Kraków 2.      Nr POWUZ: II 3.      Miejsce POWUZ: Szkoła Podstawowa nr 25 w Krakowie 4.      Przedmiot: Język angielski 5.      Symbol grupy: SP-JA-GR 2 Imię i nazwisko nauczyciela: Joanna Buksa

Grupa realizująca projekt : Julia Jędryczko Elise Alvarez Marcin Kania Jaromir Wojakowicz Małgorzata Ćwiklik Gabriela Szuta Agnieszka Rębacz Magdalena Dziduch

Jak jest obchodzony Dzień Flagi w poszczególnych krajach świata?  Moduł: IX The Flag Day   Temat projektu: Jak jest obchodzony Dzień Flagi w poszczególnych krajach świata? Czas realizacji : 10 godzin – 2 spotkania

Cele operacyjne projektu: - uczeń doskonali i rozwija sprawności językowe czytając, robiąc notatki, przygotowując prezentacje oraz opracowując w formie pisemnej i ustnej materiały dotyczące symboli narodowych poszczególnych państw, ich genezy i symboliki oraz sposobów obchodzenia Dnia Flagi w różnych krajach świata - uczeń poznaje i stosuje słownictwo związane z opisem symboli narodowych, historią ich powstania oraz słownictwo związane z obchodami świąt narodowych -uczeń stosuje, doskonali i uzupełnia słownictwo związane z żywieniem, kuchniami różnych narodów, ubraniami, tradycjami i zwyczajami - uczeń ćwiczy zdania w czasach przeszłych Past Simple i Past Continuous oraz czasie teraźniejszym Present Simple - uczeń stosuje konstrukcje There is.../There are i stronę bierną oraz tryb rozkazujący - uczeń szuka, selekcjonuje i opracowuje informacje dotyczące symboli narodowych, ich symboliki i genezy oraz informacji o różnych formach obchodów Dnia Flagi na świecie - uczeń jest świadomy znaczenia symboli narodowych oraz form godnego obchodzenia świąt narodowych w życiu każdego narodu uczeń uczy się szacunku dla symboli narodowych uczeń poprzez pracę w grupie uczy się budować prawidłowe relacje interpersonalne z rówieśnikami uczeń uczy się odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu podjętych przez siebie zadań.

   Problemy szczegółowe (badawcze) do tematu projektu: - Jakie są symbole narodowe różnych krajów świata ? - Jak i kiedy powstały symbole narodowe w różnych krajach świata ? - Jakie są różnice pomiędzy symbolami narodowymi różnych krajów ? - Co reprezentują kolory i symbole na flagach różnych państw ? - Kiedy obchodzony jest Dzień Flagi i inne święta narodowe w różnych krajach świata ? - Jak obchodzony jest Dzień Flagi i inne święta narodowe w różnych krajach świata ? - Jakie uroczystości odbywają się w Dniu Flagi w różnych krajach świata ? - Jakie są typowe potrawy i napoje przygotowywane na obchody Dnia Fagi oraz innych świąt narodowych w różnych krajach świata i jak je przyrządzić? - Jakie ubrania lub stroje narodowe noszą ludzie różnych krajów świata podczas obchodów dnia flagi i innych świąt narodowych ? - Jakie są podobieństwa i różnice pomiędzy obchodami dnia flagi w różnych krajach świata ?

Prezentujemy potrawy narodowe… samodzielnie wykonane

Z flagami państw poradziliśmy sobie znakomicie; niektórzy (Magda ) odkryli swój talent graficzny

Flagi państw zamieniły naszą salę w międzynarodową arenę

Marcin i Jaromir przygotowują prezentację z flagami wybranych państw

Wszstkie cele projektu zostały osiągnięte, a złożenia zrealizowane Wszstkie cele projektu zostały osiągnięte, a złożenia zrealizowane. Wszyscy bardzo sumiennie wykonali przydzielone zadania, co w efekcie końcowym złożyło się na prezentację wszystkich uczniów na forum grupy. Prezentacja miała formę programu telewizyjnego, w którym każdy z uczniów zaprezentował obchody Dnia Flagi w wybranych przez siebie krajach oraz sposobów wykonania tradycyjnych potraw przygotowywanych w tym dniu ( prezentacja w języku angielskim). Świetnie się bawiliśmy, poznaliśmy przepisy na nowe, często egzotyczne potrawy, dowiedzieliśmy się wiele na temat kultury, tradycji wybranych państw, a wszystko to potrafimy opowiedzieć w języku angielskim 