© Copyright IBM Corporation 2005 Euro 2012 - szanse dla Administracji Samorządowej Krzysztof Komorowski IBM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
e-administracja / e-government
Advertisements

Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
© 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved.
Wojciech Pelc Urząd Miasta Poznania
Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
- komunikacja społeczna
Horyzontalne scenariusze pracy
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
Hotel Courtyard – Warszawa
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Młynarska Milena CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POWSTANIE FIRM DORADZTWA KREDYTOWEGO.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Wyzwania PO KL w 2009 r.2 1. Zapobieganie negatywnym skutkom spowolnienia gospodarczego: przyśpieszenie wydatkowania EFS opracowanie i rozpoczęcie wdrażania.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Perspektywy rozwoju gospodarki opartej na wiedzy w Polsce 16 maja 2005 r. 1 Gospodarka Oparta na Wiedzy a postawy obywateli i przedsiębiorców wobec technologii.
SMAS Single Market Assistance Services Prezentacja na spotkanie dotyczące współpracy Centrum Polska z koordynatorami Ministerstwo Gospodarki 22 kwietnia.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Informacja nt. stanu realizacji konkursu
Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego.
PODSUMOWANIE PROJEKTU: Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Głogowskim w oparciu o założenia Regionalnej Strategii Innowacji.
Zarządzanie projektami IT
Myślenie sieciowe Technologie komunikacji i informacji (ICT) jako narzędzie zarządzania gminą i powiatem Konferencja Polskie gminy w nowoczesnej Europie.
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
FUNDUSZE PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH
FINANSOWE KONSEKWENCJE HANDLU UPRAWNIENIAMI DO EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
IBM Software © 2007 IBM Corporation Przepis na System Pracy Grupowej System Pracy Grupowej na platformie Lotus Bogumił Latos +48.
Ogólnokrajowa karta miejska
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji Samorząd informacyjny - przykłady, projekty, znaczenie i korzyści.
ZACHODNIOPOMORSKA INFRASTRUKTURA INFORMACJI PRZESTRZENNEJ
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.
Nie tylko wybory- -Jak młodzi mogą wpływać na władze i aktywnie uczestniczyć w wyborach? Aktywność i współpraca młodzieży w społeczności lokalnej miasta.
Wsparcie dla rozwoju technologii
II WYDZIAŁOWA KONFERENCJA KÓŁ NAUKOWYCH „WOJEWÓDZTWO, REGION – REGIONALIZACJA – 15 LAT PO REFORMIE TERYTORIALNEJ I ADMINISTRACYJNEJ Pomoc społeczna jako.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
SŁUŻBA CYWILNA ZAUFANIE I KOMUNIKACJA …czyli jak budować społeczne zaufanie do instytucji publicznych?
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
Janusz Naklicki Dyrektor
Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.
Informatyzacja procesów komunikacyjnych związanych z prowadzeniem postępowań przygotowawczych w sprawach karnych („e-prokuratura”) Publiczna prezentacja.
Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA) Publiczna prezentacja założeń projektu w ramach POPC 2.1 prok. Marek Zajkowski Dyrektor.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Wyniki badań w zakresie kompetencji cyfrowych przeprowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach pt. „Opracowanie systemowego podejścia do zrównoważonego.
MODEL WEBEROWSKI we współczesnej administracji
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
LOGISTYKA W SEKTORZE PUBLICZNYM Moduł H 8. Dla kogo ten moduł – cele Kształcenie wyspecjalizowanych kadr zarządzających sektorem publicznym, Sektor publiczny.
,,Wybrane aspekty proceduralne realizacji prawa do informacji publicznej – stan prawny istniejący, praktyka stosowania, uwagi de lege ferenda”. dr Piotr.
TECHNIK ADMINISTRACJI Czas trwania nauki: 2 lata.
Technologia w służbie CUW
Problemy współczesnej Europy
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Satysfakcja interesanta, a społeczeństwo informacyjne
Zapis prezentacji:

© Copyright IBM Corporation 2005 Euro szanse dla Administracji Samorządowej Krzysztof Komorowski IBM

© Copyright IBM Corporation EAS Warszawa Czego oczekują obywatele od instytucji publicznych Reaktywność: skrócenie czasu załatwiania spraw udostępnianie informacji udzielanie pomocy proceduralnej zwiększenie życzliwości urzędników ograniczenie korupcji Obniżanie kosztów działania redukcja kosztów ogólnych zwiększenie efektywności zmniejszenie kosztów zewnętrznych badania PBS na zlecenie Urzędu Służby Cywilnej

© Copyright IBM Corporation EAS Warszawa Jak spełnić te oczekiwania? Uczmy się od banków większość światowej gospodarki wykazuje tylko śladową korelację pomiędzy nakładami na IT i produktywnością McKinsey Global Institute Study ????????? informatyzacja? portale miejskie? ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! procesy biznesowe back office + front office

© Copyright IBM Corporation EAS Warszawa Zmodyfikować procesy biznesowe - co to znaczy obywatel przestaje być nośnikiem danych między jednostkami administracji obywatel nie musi znać procedury administracyjnej obywatel nie musi znać struktury administracji end-to-end – administracja sama procesuje sprawę pomiędzy swoimi agendami zintegrowane kanały komunikacyjne

© Copyright IBM Corporation EAS Warszawa Informatyzacja racjonalna… PORTAL DLA KLIENTÓW PORTAL DLA AGENTÓW SYSTEM ODDZIA- ŁOWY SYSTEM GŁOWNY GOSPOD.WŁASNA HRCRMHURTOWNIA CALL CENTRE SYSTEM PARTNERA PORTAL DLA KLIENTÓW PORTAL DLA AGENTÓW SYSTEM ODDZIA- ŁOWY SYSTEM GŁOWN GOSPOD.WŁASNA HRCRMHURTOWNIA CALL CENTRE SYSTEM PARTNERA SZYN A

© Copyright IBM Corporation EAS Warszawa … i prawdziwy portal miejski PORTAL DLA KLIENTÓW PORTAL DLA AGENTÓW SYSTEM ODDZIA- ŁOWY SYSTEM GŁOWN GOSPOD.WŁASNA HRCRMHURTOWNIA CALL CENTRE SYSTEM PARTNERA SZYN A Application y Application x Content Management eHR Web Services Syndicated Content Collaboration Back Office Front Office Portal

© Copyright IBM Corporation EAS Warszawa