Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej LOTUR przeprowadza certyfikację jednostek informacji turystycznej w regionie lubuskim zgodnie z opracowanym przez POT, w konsultacji z LOTUR i Zarządem Forum Informacji Turystycznej Regulaminem Certyfikacji.
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej Celem przeprowadzenia certyfikacji jest: potrzeba zapewnienia odpowiedniej jakości obsługi turystów przez jednostki informacji turystycznej; stworzenie krajowej sieci standaryzowanych jednostek informacji turystycznej współpracujących na poziomie lokalnym, regionalnym i krajowym. Funkcjonowanie w wyżej wymienionej sieci jest uwarunkowane uzyskaniem certyfikacji.
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej Certyfikat uzyskiwany jest na 1 rok, W kolejnym roku należy złożyć wniosek o certyfikację, Certyfikacja jest dobrowolna
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej Informacje Turystyczne ** Punkt Informacji Turystycznej w Strzelcach Krajeńskich ** Centrum Współpracy Polsko-Niemieckiej, Dom Joannitów Transgraniczny Punkt Informacji Turystycznej w Sulęcinie **
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej Informacje Turystyczne * Informacja Turystyczna w Łagowie * Informacja Turystyczna w Żaganiu * Punkt Informacji Turystycznej w Babimoście * Punkt Informacji Turystycznej w Żarach * Tourist-Information Kostrzyn nad Odrą * Punkt Informacji Turystycznej w Krośnie Odrzańskim * Zielonogórskie Centrum Promocji i Informacji Turystycznej filia w Palmiarni * Punkt Informacji Turystycznej w Gorzowie Wlkp*.
Infokioski – interaktywne punkty informacji Prezentacja informacji turystycznych Ogólnopolskich Regionalnych Lokalnych w czasie bezczynności prezentacja wizualnych treści promocyjnych (np. filmy, plakaty).
Infokioski – interaktywne punkty informacji Wdrożenie sieci Infokiosków w roku 2012 Lubuskie otrzyma ok. 10 Infokiosków Infokioski zostaną przyznane tylko certyfikowanym jednostkom IT, które złożą deklarację, że chciałyby otrzymać urządzenie.
Infokioski – interaktywne punkty informacji Wizyta pracownika POT dot. lokalizacji oraz rodzajów Infokiosków dla lubuskich jednostek IT (30-31 maja).
Contact Centre Utworzenie ogólnopolskiego systemu contact centre dla turystów krajowych i zagranicznych jako telefonicznej informacji turystycznej, która udzielałaby informacji na poziomie: Krajowym Regionalnym Lokalnym