Przegląd scenariusza — 1

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd scenariusza — 1
Advertisements

Nabycie zewnętrzne usług SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przegląd scenariusza — 1
Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Zarządzanie szansami SAP Best Practices for CRM
Przetwarzanie zlecenia klienta w kilku jednostkach gospodarczych SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Zarządzanie klientami i kontaktami SAP Best Practices for CRM
Przegląd scenariusza — 1
Planowanie przychodów SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami SAP Best Practices for CRM
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza – 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Planowanie sprzedaży i produkcji przez przeniesienie planowania długoterminowego do systemu informacyjnego logistyki/produkcji lub do zdolności produkcyjnych.
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Zarządzanie regionem sprzedaży SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Umowa zaopatrzeniowa SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Zarządzanie zleceniami serwisowymi SAP Best Practices for CRM
Przegląd scenariusza — 1
Nabycie wewnętrzne — Przesunięcie magazynowe między kilkoma jednostkami gospodarczymi SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Zarządzanie efektywnością pipeline SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Zarządzanie partiami SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przegląd scenariusza — 1
Centrum obsługi usług SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Zarządzanie kredytem SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Uproszczone zarządzanie kampanią SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Zwroty do dostawcy SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przegląd scenariusza — 1
Rozrachunki z odbiorcami SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przetwarzanie poprawek (materiał wyprodukowany na magazyn) SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza – 1
Wycofywanie partii SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Produkcja seryjna SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Rzeczywisty rachunek kosztów pośrednich
Zarządzanie partiami SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta z fakturowaniem zbiorczym
Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału
Przetwarzanie zlecenia klienta z zaliczką PL
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel W tym scenariuszu opisano proces.
Zlecenia serwisowe — zamknięcie okresu
Handel zagraniczny — procedura eksportowa
Nabycie zewnętrzne zasobów podwykonawcy SAP Best Practices.
Rejestrowanie przepracowanych godzin SAP Best Practices.
Kalkulacja symulowana i wzorcowa SAP Best Practices.
Doraźny konsulting fakturowany po stałej cenie SAP Best Practices.
Projekty wewnętrzne SAP Best Practices.
Rzeczywiste zlecenia wewnętrzne — marketing i inne koszty pośrednie
Oferta dla klienta SAP Best Practices.
Zarządzanie numerami seryjnymi
Zarządzanie potencjalną szansą SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Handel zagraniczny — procedura eksportowa
Przetwarzanie poprawek (materiał wyprodukowany na magazyn) SAP Best Practices.
Zapis prezentacji:

Handel zagraniczny — procedura eksportowa SAP Best Practices Baseline Package (Polska)

Przegląd scenariusza — 1 Cel i korzyści: Cel Aplikacja SAP Handel zagraniczny/cło (Foreign Trade/Customs - FT) zapewnia narzędzia potrzebne do konkurowania na dzisiejszym rynku, który rozwija się w szybkim tempie. Została ona opracowana, aby pomóc sprostać szybko zmieniającym się wymaganiom firmy związanym z handlem zagranicznym. Korzyści Niższe opłaty importowe Spełnienie wymogów urzędowych Spełnienie wymagań złożonej dokumentacji Efektywne przeprowadzenie procesu

Przegląd scenariusza — 2 Wymagane aplikacje SAP: EHP3 for SAP ERP 6.0 Administracja sprzedaży Magazynier Fakturowanie sprzedaży Rozrachunki z odbiorcami Wprowadzanie zlecenia klienta Tworzenie dostawy Tworzenie faktury pro forma Drukowanie dokumentów Księgowanie wydania materiałów Rozliczanie Tworzenie deklaracji Intrastat Role firmy zaangażowane w przebiegi procesów Uwzględnione kluczowe przebiegi procesów

Przegląd scenariusza — 3 Szczegółowy opis procesu: Handel zagraniczny — procedura eksportowa Ponieważ rynki stają się coraz bardziej globalne, a struktury biznesowe bardziej złożone, coraz większe znaczenie ma konieczność precyzyjnej obsługi wymagań dotyczących handlu zagranicznego. Aplikacja SAP Handel zagraniczny/cło (Foreign Trade/Customs - FT) zapewnia narzędzia potrzebne do konkurowania na dzisiejszym rynku, który rozwija się w szybkim tempie. Została ona opracowana, aby pomóc sprostać szybko zmieniającym się wymaganiom firmy związanym z handlem zagranicznym. W tym scenariuszu opisano kroki dotyczące przyjmowania formularzy celnych oraz sposobu przeprowadzania kontroli niekompletności w systemie w celu zapewnienia wszystkich niezbędnych informacji. W dokumencie przedstawiono prosty sposób raportowania za pomocą deklaracji Intrastat po opracowaniu niezbędnych ustawień i danych podstawowych.

Diagram przebiegu procesu Handel zagraniczny — procedura eksportowa Zdarzenie Klient chce kupić produkt Klient Potwierdzenie zlecenia Faktura pro forma Dowód dostawy Faktura klienta Agent celny Dokumenty celne Tworzenie deklaracji Intrastat Administracja sprzedażą Tworzenie zlecenia klienta Fakturowanie sprzedaży Tworzenie faktury pro forma Fakturowanie Magazynier Tworzenie dostawy (Opcjonalne) Sprawdzenie ustalenia partii (Opcjonalne) Pobranie Drukowanie dokumentów Księgowanie wydania materiałów Lista pobrania Kontrola informacji dotyczących handlu zagranicznego (Opcjonalne) Przypisanie numeru seryjnego Koszt własny sprzedaży zapasów Rozrachunki z odbiorcami Rozrachunki z odbiorcami (wpływ płatności) (157)

Połączenie z diagramem Legenda Symbol Opis Komentarze dotyczące zastosowania Zakres: Określa rolę użytkownika, na przykład kontroler faktury lub przedstawiciel handlowy. Zakres może również określać raczej jednostkę organizacyjną lub grupę przedsiębiorstw, a nie specyficzną rolę. Inne symbole związane z przebiegiem procesu w tej tabeli mają zostać umieszczone w tych liniach. Użytkownik ma tyle linii, ile jest wymagane, aby uwzględnić wszystkie role w scenariuszu. Zakres roli zawiera zadania, które są często spotykane w odniesieniu do tej roli. Zewnętrzne zdarzenia: Zawiera zdarzenia, które rozpoczynają lub kończą scenariusz, lub mają wpływ na przebieg zdarzeń w jego obrębie. Linia przebiegu (ciągła): Linia wskazuje standardową kolejność etapów i kierunek przebiegu w scenariuszu. Linia przebiegu (wykreskowana): Linia wskazuje przebieg do rzadko używanych lub warunkowych zadań w scenariuszu. Linia może też prowadzić do dokumentów związanych z przebiegiem procesu. Łączy dwa zadania w procesie scenariusza lub zdarzeniu, które nie stanowi etapu Kontakt/Zdarzenie biznesowe: Określa czynność, która prowadzi do scenariusza albo poza scenariusz, lub proces zewnętrzny, który ma miejsce podczas scenariusza Nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie Proces jednostkowy: Określa zadanie ujęte krok po kroku w scenariuszu Odpowiada etapowi zadania w dokumencie Referencja procesu: Jeżeli scenariusz zawiera referencje do całego innego scenariusza, należy tutaj umieścić numer i nazwę scenariusza. Referencja procesu podrzędnego: Jeżeli scenariusz zawiera referencje do części innego scenariusza, należy tutaj umieścić numer scenariusza, jego nazwę i pochodzące z niego numery etapów Decyzja dotycząca procesu: Określa decyzję/punkt rozgałęzienia oznaczające wybór, który zostanie dokonany przez użytkownika końcowego. Linie przedstawiają różne wybory wychodzące z różnych części karo. Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; odzwierciedla wybór, który zostanie dokonany po realizacji etapu Symbol Opis Komentarze dotyczące zastosowania Do następnego/Z ostatniego diagramu: Prowadzi do następnej/poprzedniej strony diagramu Kontynuacja schematu blokowego na następnej/poprzedniej stronie Wydruk/Dokument: Określa wydrukowany dokument, raport lub formularz Nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia dokumentu wygenerowanego przez etap zadania; z tej formy nie wychodzą żadne linie przebiegu Dane rzeczywiste dotyczące finansów: Określa finansowy dokument rozliczeniowy Planowanie budżetu: Określa dokument związany z planowaniem budżetu Proces wykonywany ręcznie: Obejmuje zadanie wykonywane ręcznie Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia zadania wykonywanego ręcznie, takiego jak rozładowywanie ciężarówki w magazynie, które ma wpływ na przebieg procesu. Obecna wersja/Dane: Ten blok obejmuje dane pochodzące z procesu zewnętrznego Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; forma ta odzwierciedla raczej dane pochodzące z zewnętrznego źródła; do tego etapu nie wchodzą żadne linie przebiegu Decyzja systemu o zaliczeniu/ niezaliczeniu: Ten blok obejmuje decyzję podejmowaną automatycznie przez oprogramowanie Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia automatycznej decyzji systemu podejmowanej po realizacji etapu. Połączenie z diagramem <Funkcja> Wydruk/ Dokument Zewnętrzne dla systemu SAP Dane rzeczywiste dotyczące finansów Planowanie budżetu Kontakt/ Zdarzenie biznesowe Proces jednostkowy Proces wykonywany ręcznie Referencja procesu Obecna wersja/Dane Referencja procesu podrzędnego Decyzja systemu o zaliczeniu/ niezaliczeniu: Decyzja dotycząca procesu

Copyright 2009 SAP AG All Rights Reserved No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. Microsoft, Windows, Excel, Outlook, and PowerPoint are registered trademarks of Microsoft Corporation. IBM, DB2, DB2 Universal Database, System i, System i5, System p, System p5, System x, System z, System z10, System z9, z10, z9, iSeries, pSeries, xSeries, zSeries, eServer, z/VM, z/OS, i5/OS, S/390, OS/390, OS/400, AS/400, S/390 Parallel Enterprise Server, PowerVM, Power Architecture, POWER6+, POWER6, POWER5+, POWER5, POWER, OpenPower, PowerPC, BatchPipes, BladeCenter, System Storage, GPFS, HACMP, RETAIN, DB2 Connect, RACF, Redbooks, OS/2, Parallel Sysplex, MVS/ESA, AIX, Intelligent Miner, WebSphere, Netfinity, Tivoli and Informix are trademarks or registered trademarks of IBM Corporation. Linux is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. Adobe, the Adobe logo, Acrobat, PostScript, and Reader are either trademarks or registered trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. Oracle is a registered trademark of Oracle Corporation. UNIX, X/Open, OSF/1, and Motif are registered trademarks of the Open Group. Citrix, ICA, Program Neighborhood, MetaFrame, WinFrame, VideoFrame, and MultiWin are trademarks or registered trademarks of Citrix Systems, Inc. HTML, XML, XHTML and W3C are trademarks or registered trademarks of W3C®, World Wide Web Consortium, Massachusetts Institute of Technology. Java is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc. JavaScript is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc., used under license for technology invented and implemented by Netscape. SAP, R/3, SAP NetWeaver, Duet, PartnerEdge, ByDesign, SAP Business ByDesign, and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and other countries. Business Objects and the Business Objects logo, BusinessObjects, Crystal Reports, Crystal Decisions, Web Intelligence, Xcelsius, and other Business Objects products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of Business Objects S.A. in the United States and in other countries. Business Objects is an SAP company. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. These materials are subject to change without notice. These materials are provided by SAP AG and its affiliated companies ("SAP Group") for informational purposes only, without representation or warranty of any kind, and SAP Group shall not be liable for errors or omissions with respect to the materials. The only warranties for SAP Group products and services are those that are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services, if any. Nothing herein should be construed as constituting an additional warrant.