Strona Moodle dla Grupy ds.Rozwoju Zawodowego. i. Adres platformy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Advertisements

Uniwersytecki System Obsługi Studiów
LEKTORATY.
O projekcie „Przedsiębiorcze szkoły”
ZMIANA HASEŁ w systemie VTLS/Virtua dla użytkowników mających dostęp do danych osobowych 10 listopada 2011 roku.
WinSCP - Konfiguracja Przystosowanie WinSCP do specyfiki środowiska
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Nowa jakość kontaktu ze szkołą
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
FTP Autor: Topolewski Jacek.
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Kształtowanie motywacji pracowników
Szkoła Języków Obcych UW dr Hanna Mrozowska dr Sławomir Maskiewicz
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
Metody i narzędzia pracy na platformie Moodle Tomasz Andrzejczak.
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
ABC e-learningu.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Przygotowanie kontentu stron WWW
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Tworzenie sylabusa kursu e-learningowego
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia”
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Nowa funkcjonalność Nowe możliwości Łatwy dostęp do informacji.
Platforma e-learningowa
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.
zakładanie konta użytkownika
Opis udziału szkoły w innowacji pedagogicznej polegającej na wdrażaniu kształcenia otwartego (e-learning).
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Dziennik elektroniczny UONET +
Platforma e-learningowa
Bezpieczeństwo w sieci internet
Szkolenie dla bibliotekarzy MATERIAŁ POMOCNICZY KURS E-LEARNINGOWY O FINANSACH… KWESTIE TECHNICZNE Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w.
Dziennik.
JAK SIĘ ZAPISAĆ NA KONTO FLP360
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE SIECI DYREKTORÓW POWIATU ŚWIDNICKIEGO Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Instrukcja rejestracji dla rodziców
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Szkolenie Moodle Tworzenie testów Anna Mandzewska.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
1. Logowanie z usługą Active Directory. a) logowanie do domeny Windows 2003 Server odbywa się znacznie szybciej niż w poprzednich wersjach. b) nie ma odwołania.
Bezpieczeństwo w sieci
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
Jak zalogować się do systemu USOSweb?
REJESTRACJA oraz LOGOWANIE do e-dziennika oprac. Donata Ćmielewska.
Część pisemna nowa podstawa. Rozpoczęcie części pisemnej egzaminu Około 45 min przed wyznaczoną na egzamin godziną Około 45 min przed wyznaczoną na egzamin.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
PREZENTACJĘ PRZYGOTOWANO WYKORZYSTUJĄC MATERIAŁY UDOSTĘPNIONE PRZEZ CEO
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW– rola, funkcje i wartość dodana
Opiekunowie roczników
Instrukcja użytkowania kursów
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
PLATFORMA EDUKACYJNA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BABICACH.
School Education Gateway
Dziennik elektroniczny VULCAN
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Adres do strony internetowej:
Adres do strony internetowej:
Zapis prezentacji:

Strona Moodle dla Grupy ds.Rozwoju Zawodowego

i. Adres platformy

ii.Cel założenia strony Umieszczanie i rozsyłanie informacji dotyczących rozwoju zawodowego pracowników SzJO Informacje mogą rozsyłać: –Dyrekcja –Kierownicy sekcji językowych –Lider grupy zadaniowej Każdy pracownik SzjO może umieścić wiadomość na forum (poza forum aktualności)

ii. Zawartość strony Informacje i komunikaty Dyrekcji SzJO oraz Grupy zadaniowej Dokumenty grupy zadaniowej ds rozwoju zawodowego Fora tematyczne Fora i dokumenty sekcji językowych Informacje o konferencji Szkoły Języków Obcych inne – time will tell

ii.a. Dokumenty grupy zadaniowej Foldery: –Ankiety i raporty –raporty okresowe grupy Dokumenty: –Harmonogram pracy nad systemem rozwoju zawodowego –Arkusz obserwacji zajęć otwartych (wzór)

ii.b. Fora tematyczne i inne Giełda propozycji peer-observations Lekcja pokazowa - oferty i informacje Kącik wymiany materiałów dydaktycznych Konferencje, warsztaty, szkolenia. –Ogłoszenia o konferencjach –Ogłoszenia o warsztatach i szkoleniach Fora i dokumenty sekcji językowych Informacje i instrukcje

informacja o stronie instrukcja o forach

iv.a. Logowanie tu się logujemy

iv.b. Logowanie Nazwa użytkownika: numer PESEL Hasło: litera ‘a’ (do zmiany) Uwaga – nowa wersja Moodla wymaga bardziej skomplikowanego hasła – powinno ono zawierać co najmniej 8 znaków w tym: –dużą literę –symbol –cyfrę –np. 123Moodle!

Jak znaleźć stronę grupy zadaniowej po zalogowaniu? kurs, na który jesteśmy zapisani

v. Korzyści Dostęp do informacji na temat rozwoju zadaniowego i możliwość wypowiadania się na temat pracy grupy zadaniowej Dla Dyrekcji i Kierowników – ułatwiony kontakt z pracownikami Dla Pracowników – możliwość wypowiadania się na forach strony Dla Wszystkich – dostęp do dokumentów i informacji

That’s all!