Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piszemy proste programy i tworzymy animacje w Logomocji .
Advertisements

Skróty klawiaturowe.
Opracował: Nowak Paweł
Prezentacja Piotr Mucha Menu.
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Systemy mobilne i komunikacja bezprzewodowa Ćwiczenie 1 Jarosław Kurek WZIM SGGW 1.
Wstęp do programowania obiektowego
Edytor tekstu.
Algorytmy.
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania
WINDOWS 95 WYCINEK AUTOSTART TWORZENIE POWIĄZAŃ PLIKÓW Z APLIKACJAMI
WINDOWS 95.
Barbara Ptak i Joanna Bazgier
Tworzymy GAZETKĘ SZKOLNĄ w programie Publisher
ZASOBY KOMPUTERA I PRACA W SYSTEMIE OPERACYJNYM WINDOWS XP
Poznajemy klawiaturę Opracował Piotr Krupa.
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Logo Komeniusz Gimnazjum w Tęgoborzy Mgr Zofia Czech.
Tajemnice klawiatury.
Tajemnice klawiatury Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Użytkowanie komputerów Moduł 2
Podstawy systemu operacyjnego
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
A. Jędryczkowski - marzec 2005 r. ©
Poznajemy pulpit.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykonał: Mariusz Trypuć
Opracowanie Dorota Libera
Temat : Okna - większe i mniejsze, czyli operacje na oknach programu
Język programowania Logo - na przykładzie programu LOGOMOCJA
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
Edytor Vi.
POZNAJEMY NASZE MIEJSCE PRACY
Word to proste!.
Ruchome grafiki W LOGO KOMENIUSZ
Warsztaty programowania w języku Python
TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE Tydzień 6
Pierwsze kroki w edytorze tekstu
Tworzenie prezentacji
Logo Środowisko pracy.
Logomocja Polska edycja Imagine.
zasady edycji, rodzaje i formy czcionek, formatowanie tekstów,
Konsola odzyskiwania.
Okienkowy system operacyjny
Etapy uruchamiania systemu Pliki konfiguracyjne
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
1.Przykłady prostych algorytmów opisujących codzienne czynności
Poznajemy klawiaturę Przygotowała: Barbara Tomkowiak.
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Program MS FrontPage Program MS FrontPage  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny.
Program Logomocja.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Logomocja - podstawowe polecenia języka Logo
Visual Basic w Excelu - podstawy
Microsoft Disk Operating System
Logomocja - tworzenie procedur
Temat: LOGO KOMENIUSZ tworzenie grafik
JabTalk - instrukcja. Przyciski paska wypowiedzi – odtwarzanie i czyszczenie Pasek wypowiedzi – wyświetla wybrane symbole i pozwala na ich odtworzenie.
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Wstęp do Podstawy Programowania
SAMOUCZEK PRZYKŁAD ZASTOSOWANIA PROGRAMU DO MODELOWANIA TARCZ.
Poziom średniozaawansowany
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Do czego służy arkusz kalkulacyjny, jego budowa
Co to jest algorytm? Środowisko programu Logo Komeniusz
Środowisko Logo Komeniusz Program Logo Komeniusz jest edukacyjnym językiem programowania pracującego w środowisku Windows. Umożliwia rozwiązywanie problemów.
KROK 1 Zakładanie kartotek magazynowych
Procedury własne to procedury tworzone przez użytkownika, składające się z nagłówka, który zawiera słowa oto i nazwę procedury z parametrem, treści procedury.
Microsoft Disk Operating System
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Zapis prezentacji:

Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ

TO EDUKACYJNY JĘZYK PROGRAMOWANIA LOGO KOMENIUSZ TO EDUKACYJNY JĘZYK PROGRAMOWANIA

URUCHOMIENIE PROGRAMU LOGO KOMENIUSZ URUCHOMIENIE PROGRAMU

LOGO KOMENIUSZ OKNO PROGRAMU -PASEK TYTUŁU -PASEK MENU -PASEK SKRÓTÓW

LOGO KOMENIUSZ PASEK SKRÓTÓW KAŻDEMU ZE SKRÓTÓW JEST PRZYPISANY KLAWISZ OD F1 DO F12 NP. F1 POMOC F4 OKNO PAMIĘCI F5..F7 – ZMIANA WIDOKÓW

LOGO KOMENIUSZ ŻÓŁW-POSTAĆ REAGUJĄCA NA NASZE POLECENIA

LOGO KOMENIUSZ EKRAN GRAFICZNY-TU „ŻYJĄ ŻÓŁWIE” EKRAN TEKSTOWY-WIERSZ POLECEŃ

LOGO KOMENIUSZ DIALOG-PODSTAWOWA FORMA PRACY W ŚRODOWISKU LOGO (PISANIE POLECEŃ NA EKRANIE TEKSTOWYM, OBSERWOWANIE SKUTKÓW, REAGOWANIE NA NIE)

NA EKRANIE GRAFICZNYM POJAWIA SIĘ PODSTAWOWY WIZERUNEK ŻÓŁWIA LOGO KOMENIUSZ PODSTAWOWE POLECENIA GRAFIKI ŻÓŁWIA: POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE POKAŻ ŻÓŁWIA PŻ NA EKRANIE GRAFICZNYM POJAWIA SIĘ PODSTAWOWY WIZERUNEK ŻÓŁWIA

LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE SCHOWAJ ŻÓŁWIA SŻ UKRYWA ŻÓŁWIA

LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE NAPRZÓD 50 NP 50 IDŹ NAPRZÓD O 50 KROKÓW PRAWO 90 PW 90 SKRĘCA W PRAWO O 90 STOPNI LEWO 90 LW 90 SKRĘCA W LEWO O 90 STOPNI

LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE CZYŚĆ CS ZMAŻ KASUJE EKRAN GRAFICZNY I PRZEMIESZCZA ŻÓŁWIA W PUNKT STARTOWY ZMAŻ KASUJE EKRAN GRAFICZNY NIE RUSZAJĄC ŻÓŁWIA

KLAWISZE KURSORA PRZEMIESZCZAJĄ NAS MIĘDZY OSTATNIO UŻYWANYMI POLECENIAMI

ĆWICZENIA

! OPTYMALIZACJA