Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ
TO EDUKACYJNY JĘZYK PROGRAMOWANIA LOGO KOMENIUSZ TO EDUKACYJNY JĘZYK PROGRAMOWANIA
URUCHOMIENIE PROGRAMU LOGO KOMENIUSZ URUCHOMIENIE PROGRAMU
LOGO KOMENIUSZ OKNO PROGRAMU -PASEK TYTUŁU -PASEK MENU -PASEK SKRÓTÓW
LOGO KOMENIUSZ PASEK SKRÓTÓW KAŻDEMU ZE SKRÓTÓW JEST PRZYPISANY KLAWISZ OD F1 DO F12 NP. F1 POMOC F4 OKNO PAMIĘCI F5..F7 – ZMIANA WIDOKÓW
LOGO KOMENIUSZ ŻÓŁW-POSTAĆ REAGUJĄCA NA NASZE POLECENIA
LOGO KOMENIUSZ EKRAN GRAFICZNY-TU „ŻYJĄ ŻÓŁWIE” EKRAN TEKSTOWY-WIERSZ POLECEŃ
LOGO KOMENIUSZ DIALOG-PODSTAWOWA FORMA PRACY W ŚRODOWISKU LOGO (PISANIE POLECEŃ NA EKRANIE TEKSTOWYM, OBSERWOWANIE SKUTKÓW, REAGOWANIE NA NIE)
NA EKRANIE GRAFICZNYM POJAWIA SIĘ PODSTAWOWY WIZERUNEK ŻÓŁWIA LOGO KOMENIUSZ PODSTAWOWE POLECENIA GRAFIKI ŻÓŁWIA: POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE POKAŻ ŻÓŁWIA PŻ NA EKRANIE GRAFICZNYM POJAWIA SIĘ PODSTAWOWY WIZERUNEK ŻÓŁWIA
LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE SCHOWAJ ŻÓŁWIA SŻ UKRYWA ŻÓŁWIA
LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE NAPRZÓD 50 NP 50 IDŹ NAPRZÓD O 50 KROKÓW PRAWO 90 PW 90 SKRĘCA W PRAWO O 90 STOPNI LEWO 90 LW 90 SKRĘCA W LEWO O 90 STOPNI
LOGO KOMENIUSZ POSTAĆ POLECENIA SKRÓT ZNACZENIE CZYŚĆ CS ZMAŻ KASUJE EKRAN GRAFICZNY I PRZEMIESZCZA ŻÓŁWIA W PUNKT STARTOWY ZMAŻ KASUJE EKRAN GRAFICZNY NIE RUSZAJĄC ŻÓŁWIA
KLAWISZE KURSORA PRZEMIESZCZAJĄ NAS MIĘDZY OSTATNIO UŻYWANYMI POLECENIAMI
ĆWICZENIA
! OPTYMALIZACJA