Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Platforma Informacji Medycznych
Advertisements

ROLA I ZADANIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ

Przychodnie/poradnie Pielęgniarki/położne rehabilitant, psycholog)
PARAMETRYZACJA RYNKU ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Projektowanie szpitali-aspekty higieniczne i zdrowotne
Badanie satysfakcji pacjentów
projekt poprawy jakości 2005
PIELĘGNIARKA Opiekuje się chorymi i niesie pomoc cierpiącym. Na zlecenie lekarza wykonuje różnorodne zabiegi, które pozwalają określić stan zdrowia pacjentów.
Wirtualna Klinika WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
WYKLUCZENIE POWIKŁAŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEPRAWIDŁOWEGO PRZYGOTOWANIA PACJENTA DO ZNIECZULENIA I ZABIEGU OPERACYJNEGO DOŚWIADCZENIA WŁASNE.
Wymogi dla zakładów lecznictwa uzdrowiskowego i oczekiwania pacjentów
Dr n.med. Justyna Matulewicz - Gilewicz
Centrum Zdrowia Tuchów (CZT):
Projekt „Zapobieganie zakażeniom HCV”
Elektroniczny Rekord Pacjenta = Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
KONTRAKTOWANIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH NA ROK 2011
Podstawy Medycyny Ratunkowej - zagadnienia prawne dla pielęgniarek
mgr Małgorzata Cieślak
STACJONARNA OPIEKA DŁUGOTERMINOWA W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM
Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku.
Zarządzenia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń.
Vademecum Pacjenta 2009 Anna Zajkowska-Głowacka
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Anestezjologia i Intensywna Terapia… zagadnienia prawne
Rola położnych w upowszechnianiu programów profilaktycznych
Usługa medyczna i jej cechy
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Lubuska Strategia Ochrony Zdrowia na lata 2010 – 2013.
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
„Centrum Medyczne w Łańcucie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Komputeryzacja w służbie zdrowia
Komputerowe wspomaganie medycznej diagnostyki obrazowej
Mgr Justyna Hasij Lek. med. Jerzy Madej
Analiza ekspozycji zawodowych w szpitalu św
im. Marcelego Nenckiego
LUBLIN Stare Miasto - Zamek Lubelski. Udział i rola szpitali niepublicznych na rynku usług medycznych w województwie lubelskim Tomasz Pękalski Dyrektor.
ZARZĄDZENIE Nr 3/2014/DSOZ PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA z dnia 23 stycznia 2014 r w sprawie określenia kryteriów oceny ofert w postępowaniu w sprawie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Dr n. med. Zbigniew Pawłowicz Dyrektor Centrum Onkologii
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Warszawie Sp. z o.o.
Dr n. med. Włodzimierz Bednorz Wrocław, 2005
INFORMACJA na temat oceny zabezpieczenia usług zdrowotnych na terenie gminy Męcinka za 2013 rok.
Tworzenie i funkcjonowanie dziennych domów opieki medycznej –konkurs w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój DEPARTAMENT FUNDUSZY EUROPEJSKICH.
Nadbudowa bloku dziecięcego H1 na potrzeby Oddziału Onkohematologii dzieci. Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Rzeszów.
Podstawowe wiadomości o organizacji systemu ochrony zdrowia w Polsce
ZMIANY W PAKIECIE ONKOLOGICZNYM
PLAN MONITOROWANIA POZIOMU JAKOŚCI W PODMIOTACH, DLA KTÓRYCH ORGANEM TWORZĄCYM JEST SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO.
Kwalifikacja chorych do OIT
Szkody z ubezpieczeń NNW – proces zgłoszenia i likwidacji.
,, Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania Instytut Inżynierii Produkcji Praca Magisterska : „Identyfikacja potrzeb pacjentów z niepełnosprawnością.
Opiekun w domu pomocy społecznej Czas trwania nauki: 2 lata.
1 Telemedycyna na przykładzie modelu zabrzańskiego Anna Goławska Departament Infrastruktury i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
Mgr ekon. Krystyna Grzenia Dyrektor Szpitala Specjalistycznego św.Wojciecha SP ZOZ w Gdańsku KONTRAKTOWANIE ŚWIADCZEŃ SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO.
Docelowe rozmieszczenie oddziałów i poradni SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku Kwiecień 2012.
Pielęgniarki a zarządzanie ryzykiem w szpitalu Beata Wieczorek-Wójcik Hospital Management, 21 czerwca 2013r. Warszawa.
Wizyta akredytacyjna listopad 2013r. Małgorzata Tomska r.
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Kluczborku Szpital Vital Medic dr n. med. Ewa Trejnowska Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpital.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
1 Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Ochrona zdrowia w województwie podlaskim wybrane zagadnienia
Dr n. o zdrowiu Anna Rybarczyk-Szwajkowska
Szpital Powiatowy w Sławnie
Szpital w Grudziądzu Marek Sikora – Wiceprezydent Grudziądza.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
Oferta edukacyjna Na rok szkolny 2019/20
Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym „TOPSOR”
Zapis prezentacji:

Wyniki anonimowego badania satysfakcji pacjentów z usług medycznych świadczonych w ZOZ Łowicz

Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania

Uprzejmość personelu pielęgniarskiego/położnych w Izbie przyjęć

Uprzejmość personelu lekarskiego w Izbie przyjęć

Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas pobytu w Izbie przyjęć

Jak Pani/Pan ocenia zapoznanie z Kartą Praw Pacjenta, topografią oddziału, regulaminami wewnętrznymi, w tym przekazanie informacji o możliwości korzystania z hotelu dla matek, trybie składania skarg i wniosków

Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy w oddziale

Przekazywanie informacji na temat przebiegu choroby i leczenia

Poszanowanie intymności podczas badań lekarskich

Dostępność lekarza w razie potrzeby

Przekazywanie informacji dotyczących postępowania po wyjściu ze szpitala

Opieka lekarska nad noworodkiem

Opieka pielęgniarska nad noworodkiem

Pomoc pielęgniarek/położnych w czynnościach pielęgnacyjnych

Informowanie o planowanych zabiegach pielęgniarskich oraz poszanowanie intymności podczas zabiegów pielęgnacyjnych

Szybkość reagowania na wezwanie i reakcja na prośby chorych

Dostępność (odpowiednia ilość) personelu w oddziale

Czystość sal chorych, bielizny szpitalnej, łazienek i toalet

Jakość – estetyka, walory smakowe, podawanych posiłków

Uprzejmość personelu gabinetów zabiegowych i pracowni diagnostycznych

Poszanowanie godności i prawa do intymności podczas wykonywanych badań

Jak Pani/ Pan ocenia usługi świadczone w naszej placówce?

Czy poleciłaby Pani/Pan nasz Szpital rodzinie, znajomym?