Wyniki anonimowego badania satysfakcji pacjentów z usług medycznych świadczonych w ZOZ Łowicz
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania
Uprzejmość personelu pielęgniarskiego/położnych w Izbie przyjęć
Uprzejmość personelu lekarskiego w Izbie przyjęć
Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas pobytu w Izbie przyjęć
Jak Pani/Pan ocenia zapoznanie z Kartą Praw Pacjenta, topografią oddziału, regulaminami wewnętrznymi, w tym przekazanie informacji o możliwości korzystania z hotelu dla matek, trybie składania skarg i wniosków
Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy w oddziale
Przekazywanie informacji na temat przebiegu choroby i leczenia
Poszanowanie intymności podczas badań lekarskich
Dostępność lekarza w razie potrzeby
Przekazywanie informacji dotyczących postępowania po wyjściu ze szpitala
Opieka lekarska nad noworodkiem
Opieka pielęgniarska nad noworodkiem
Pomoc pielęgniarek/położnych w czynnościach pielęgnacyjnych
Informowanie o planowanych zabiegach pielęgniarskich oraz poszanowanie intymności podczas zabiegów pielęgnacyjnych
Szybkość reagowania na wezwanie i reakcja na prośby chorych
Dostępność (odpowiednia ilość) personelu w oddziale
Czystość sal chorych, bielizny szpitalnej, łazienek i toalet
Jakość – estetyka, walory smakowe, podawanych posiłków
Uprzejmość personelu gabinetów zabiegowych i pracowni diagnostycznych
Poszanowanie godności i prawa do intymności podczas wykonywanych badań
Jak Pani/ Pan ocenia usługi świadczone w naszej placówce?
Czy poleciłaby Pani/Pan nasz Szpital rodzinie, znajomym?