Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Program do analizowania i weryfikowania danych dla JST i kuratoriów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Advertisements

Ewidencja Wyposażenia PL+
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Służba przygotowawcza dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w formie e-learningu w ramach projektu systemowego MAC Łukasz Krysztofiak Naczelnik.
ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
Wykorzystanie programu PerseusWM do zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych Perseus Sp. z o. o. ul. Grzybowska Warszawa tel.
OLAP budowa aplikacji analitycznych w MS SQL 2000 i Yukon
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE Zarządzanie.
Projekt modułu Gra strategiczna „Strusia jama” Wyrzutnie
Słowniczek pojęć podstawowych związanych z funkcjonowaniem funduszy UE.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Geneza i sposób realizacji projektu Mariusz Tobor VULCAN dyrektor.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Założenia badań ankietowych Szymon Więsław wiceprezes Instytutu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: SIO – stan obecny i perspektywy zmian Mariusz Tobor VULCAN.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: SIO jako system statystyczny S Władysław Majewski OSI CompuTrain.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Program do analizowania i weryfikowania danych dla JST i kuratoriów.
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe Cezary Mazurek
Rozproszone bazy danych
Systemy zarządzania treścią CMS
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Organizacja udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
dr inż. Piotr Muryjas Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji
Nowoczesny system zarządzania firmą
Export danych do MS Excel z Symfonia Finanse i Księgowość Premium
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa:
System ułatwiający zarządzanie Jednostką
Arkusze kalkulacyjne, część 3
Król Excel 2013 Dynastii ciąg dalszy Grzegorz Stolecki
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Przygotowała: Marta Grzyb. wspólna praca nad dokumentami, wymiana wiadomości elektronicznych, udział w wymianie informacji i dyskusjach wypełnianie elektronicznych.
Systemy zarządzania treścią Content Management System
Prezentacja i szkolenie
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
BAZA DANYCH AMATORSKIEJ DRUŻYNY PIŁKI HALOWEJ
Temat: Wprowadzenie do arkusza kalkulacyjnego
DEBATA SYSTEMOWA INFORMATYZACJA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Instrukcja USOS Raporty tekstowe wersja by Marek Opacki.
11.
Dr Karolina Muszyńska Na podst.:
Współpraca z innymi aplikacjami. Organizacja informacji 10 XII 2013.
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
Moduł I Definiowanie dziedzin, celów, wskaźników strategicznych i usług publicznych oraz prognoz finansowych i raportów.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
SIO źródło danych o kształceniu zawodowym i planowane zmiany.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Bazy danych Podstawy relacyjnych baz danych Autor: Damian Urbańczyk.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
STEROWANIE MONITORING ARCHIWIZACJA ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE W GALWANIZERNI – APLIKACJA KOMPUTEROWA DO ZARZĄDZANIA PROCESEM PRODUKCYJNYM.
Paweł i Robert r. szk. 2012/2013. Czym zajmuje si ę Administrator Baz Danych? Zadania administratora polegają na zarządzaniu bazą danych, określaniu uprawnień.
PORTAL EDUKACYJNY WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO - KOSZALIN Koszalin, marzec 2010 UM Koszalin: Biuro Informatyki Wydział Edukacji Województwo Zachodniopomorskie.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
1. Promotor i skład zespołu menedżerskiego 2. Rozwiązywany problem 3. Wymagania 4. Wybór zespołu programistów 5. Narzędzia / Technologie 6. Przypadki.
Debata z udziałem dyrektorów szkół i placówek oświatowych maj/czerwiec 2016 r.
Projekt „NEW-TECH Program rozwoju praktycznych kompetencji nauczycieli zawodów branż nowych technologii” jest współfinansowany przez Unię Europejską Projekt.
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Katowice 2016
CENTRALIZACJA ZARZĄDZANIA
Ankieta jednostki za lata
Zmiany w prawie oświatowym
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Ewidencja Wyposażenia PL+
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ EDUKACYJNA
Czym są i jak służą społeczeństwu?
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Program do analizowania i weryfikowania danych dla JST i kuratoriów Marek Konieczniak VULCAN dyrektor ds. rozwoju

Program do analizowania i weryfikowania danych dla JST i kuratoriów powstanie przez dostosowanie do wymagań projektu niektórych modułów, przeznaczonej dla jednostek samorządu terytorialnego, hurtowni danych oświatowych Sigma Optivum. Sposób wykonania

Wykorzystanie doświadczeń w tworzeniu, rozwijaniu i użytkowaniu Sigmy Optivum umożliwi przygotowanie pełnowartościowego i funkcjonalnego oprogramowania bez przekraczania finansowych i czasowych ograniczeń projektu. Sposób wykonania

Przechowywanie danych Wielodostępna baza danych w standardzie SQL, Z programem dostarczany będzie bezpłatny Microsoft SQL Server 2005 Express Edition, Możliwość pracy z działającym w urzędzie „dużym” Microsoft SQL Serverem 2005.

Podstawowe funkcje programu Określanie uprawnień dostępu do danych, Prowadzenie rejestrów: dostępu do danych, udostępniania danych oraz sprzeciwów, zgodnie z wymaganiami ustawy o ochronie danych osobowych, Importowanie danych SIO, Zmiana nazw jednostek sprawozdawczych, Wykonywanie raportów.

Dostosowanie hurtowni danych oświatowych

Kompletność danych

Import danych

Jednostki sprawozdawcze

Rejestr dostępu do danych

Rejestr udostępniania danych

Dwie technologie wykonywania raportów przy użyciu mechanizmu tabel przestawnych arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel (wymaga posiadania licencji na użytkowanie tego programu); przy użyciu generatora raportów opartego na mechanizmach SQL Server 2005 Reporting Services (nie wymaga posiadania lub kupowania dodatkowych licencji)

Założenia ogólne raportowania Zasada bezpośredniej analizy danych. Podstawą tej zasady jest założenie, że powinno się móc analizować dane bezpośrednio po ich zgromadzeniu w bazie danych. Etap gromadzenia danych prowadzi wprost do ich analizy. Pomiędzy etapem zbierania danych, a ich analizą nie stoi żaden etap pośredni opóźniający lub utrudniający analizę, np. budowanie tabel. Użytkownik wybiera raporty do analizy, lecz ich nie buduje od zera, choć będzie miał również taką możliwość.

Założenia ogólne raportowania Zasada łatwej modyfikacji raportów Każdy raport będzie można dowolnie modyfikować z wykorzystaniem specjalnie dla niego przygotowanych mechanizmów oraz standardowych mechanizmów Excela. Umożliwione zostanie łatwe dostosowywania przygotowanych raportów do potrzeb użytkownika, w szczególności zmiany ich układu oraz filtrów nakładanych na dane.

Podstawowe zakresy raportów Podstawowe informacje charakteryzujące jednostki sprawozdawcze i ich części składowe (np. szkoły w zespołach), Informacje o dzieciach w przedszkolach, Informacje o uczniach, Informacje o nauczycielach (także w odniesieniu do uczniów i dzieci), Informacje o pracownikach administracji i obsługi Informacje o kosztach, Informacje o ofercie edukacyjnej szkół, Raporty kontroli danych.

Planowane zmiany i uzupełnienia Zwiększenie przystosowania Sigmy do potrzeb kuratoriów (m.in. wyposażenie jej w raporty umożliwiające zestawianie danych odnoszących się do różnych organów prowadzących i JST Dopisanie nowych raportów analitycznych, Dodanie raportów ułatwiających weryfikację danych, Przygotowanie nowego mechanizmu raportowania.

Raporty kontroli poprawności danych Mechanizm kontroli poprawności danych polegał będzie na możliwości wygenerowania dla wskazanego pliku SIO raportu informującego o określonych brakach w danych, jak również o prawdopodobnych błędach w danych.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Dziękuję za uwagę Marek Konieczniak