Ocena stanu ochrony przed powodzią (powiat). Przeglądy urządzeń (ZMiUW ; RZGW – centralnie, z udziałem gmin, pozostałe gminy); Nieprawidłowości – nadzór.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INFRASTRUKTURA KRYTYCZNA
Advertisements

KOMPLEKSOWA GOSPODARKA ODPADAMI NA TERENIE ZWIĄZKU GMIN KARKONOSKICH
POROZUMIENIE ADMINISTRACYJNE
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Czy Mazowszu grozi powódź?
BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE W WIELKOPOLSCE
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
- informacja dla jednostek samorządu terytorialnego
PROJEKT BUDŻETU POWIATU NA 2014 ROK Wieloletnia Prognoza Finansowa na lata Listopad 2013.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław, 10 grudnia 2007r. INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA komponentu.
Oddział Regionalny w Gdyni stale podwyższa jakość świadczonych usług i wykazuje staranność o gospodarne zarządzanie powierzonym mieniem. Dbając o stałe.
Wieloletnia Prognoza Finansowa i PROJEKT BUDŻETU POWIATU NA 2012 ROK Listopad 2011.
Zadania ochrony przeciwpowodziowej w Regionach Wodnych Małej Wisły, Czadeczki i Górnej Odry Opracowanie: Tomasz Cywiński.
REFORMA GOSPODARKI WODNEJ A OCHRONA PRZECIWPOWODZIOWA
System finansowy JST Podstawy prawne Podział zadań i kompetencji
Prezentacja projektu Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Informacja dotycząca usuwania skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze komunalnej jednostek samorządu terytorialnego w 2013 roku oraz wykaz zadań priorytetowych.
„Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie (…) obniżanie podatków i innych danin publicznych” Donald Tusk Podwyżka podatku.
Działania Inspekcji Weterynaryjnej w związku z wystąpieniem powodzi w województwie podkarpackim w maju/czerwcu 2010r.
Finansowanie inwestycji Jednostek Samorządu Terytorialnego
Motto „Tysiąc razy lepiej zapalić świeczkę, niż wiecznie narzekać na ciemność” Przysłowie chińskie.
3. Kwalifikowlaność wydatków w ramach Poddziałania POKL Anna Broniarek Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 23 kwietnia 2008 roku.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAC W ZAKRESIE FINANSOWANIA ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ul. Świętokrzyska Warszawa tel.:
Podatki i opłaty lokalne wybrane zagadnienia z lat
„Informacja dotycząca realizacji zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze komunalnej w 2015 r.” „Narodowy Program Przebudowy.
X Samorządowe Forum Kapitału i Finansów. Honorowy patronat Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego.
Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Miasta Sochaczew na lata
Projekt Budżetu na 2016 rok Gminy Wiązowna
Projekt budżetu Gminy Miejskiej Chojnice 2016 r..
TRANSGRANICZNA KONCEPCJA WYKORZYSTANIA MOŻLIWOŚCI PROGRAMU WSPÓŁPRACY INTERREG V A W CELU POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA W SZCZECIŃSKIM OBSZARZE METROPOLITARNYM.
Wskaźniki miasta. A. Dochody gminy ogółem na mieszkańca (PLN/mieszk) Wskaźnik pokazuje ogólny poziom łącznych dochodów miasta, przypadający na jednego.
PROJEKT BUDŻETU POWIATU BOLESŁAWIECKIEGO NA ROK 2016
PROJEKT BUDŻETU 2016 R..
Sprawozdanie z wykonania Budżetu Miasta za 2011 rok.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE ZA ROK PlanWykonanie% DOCHODY zł zł101 WYDATKI zł zł94 NADWYŻKA-
STAN REALIZACJI PROGRAMU OCHRONY PRZED POWODZIĄ W DORZECZU GÓRNEJ WISŁY I ZAMIERZEŃ NA 2011 ROK.
Zasady realizacji i rozliczania dotacji przekazywanych jednostkom samorządu terytorialnego w dziale 752 (Obrona Narodowa) Warszawa, kwiecień-maj 2016 roku.
Wykonanie Budżetu Miasta Gdańska za rok Wykonanie Budżetu za 2004 r. - dochody, wydatki i nadwyżka.
Procedura ograniczania deficytu a rozwój miast Ryszard Grobelny Prezydent Miasta Poznania.
Rolę aktu kodyfikującego przepisy prawa finansowego pełni ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U ) Tego bym nie powiedział.
Spotkanie zespołu eksperckiego Konwentu Marszałków RP ds. polityki przestrzennej, Kielce, Struktura organizacyjna i zatrudnienie w jednostkach.
ROK BUDŻET POWIATU WEGROWSKIEGO NA 2015 R. UCHWALONO DNIA 30 GRUDNIA 2014 R. UCHWAŁĄ RADY POWIATU WEGROWSKIEGO NR III/25/2014.
WYKONANIE BUDŻETU MIASTA GDAŃSKA W 2007 ROKU Gdańsk 19.
Do 15 listopada 2015r. Burmistrz Grodkowa ma obowiązek przedłożenia Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej projektu budżetu na 2016 rok Inicjatywa.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
WYKONANIE BUDŻETU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO ZA 2015 ROK.
Budżet powiatu nakielskiego na 2008 rok. Budżet powiatu opracowano na podstawie: Informacji Ministra Finansów Nr ST /2007 z dnia 10 października.
Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2009 GMINA ŚWIEBODZICE.
POMORSKA RADA OŚWIATOWA. Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym I.Art Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych.
Informacja o wykonaniu budżetu powiatu kluczborskiego za I półrocze 2013 roku.
PROJEKT BUDŻETU POWIATU CHOJNICKIEGO NA ROK 2017
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Katowice 2016
Pomoc dla mieszkańców po powodzi lub podtopieniu w innych samorządach
BUDŻET Regionalna Izba Obrachunkowa pozytywnie zaopiniowała sprawozdanie Burmistrza Miasta Jarosławia z wykonania budżetu za 2016 r.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAC W ZAKRESIE FINANSOWANIA ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ul. Świętokrzyska Warszawa tel.:
Sprawozdanie z wykonania budżetu Powiatu Chojnickiego za 2016 rok
Podstawowe dylematy oświaty w kontekście jej efektywności
P r o j e k t Budżetu Gminy Grodków na rok 2017 Burmistrz Grodkowa.
SPRAWOZDANIE POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO ZA ROK 2015
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Inwestycje polskich przedsiębiorstw i gmin
WYKONANIE DOCHODÓW W I PÓŁROCZU 2017 ROKU , 45 zł
Projekt budżetu 2001 Zarząd Miasta TYCHY.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Projekt pn. "Budowa mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii
Samorządowe akty prawa miejscowego
Proces przejmowania zadań od Samorządów Województw przez
PROF. UAM DR HAB. KRYSTIAN M. ZIEMSKI
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2018 rok
Zapis prezentacji:

Ocena stanu ochrony przed powodzią (powiat)

Przeglądy urządzeń (ZMiUW ; RZGW – centralnie, z udziałem gmin, pozostałe gminy); Nieprawidłowości – nadzór budowlany.

Plan Zarządzania Kryzysowego (Plan Operacyjny Ochrony przed Powodzią)

Wykaz urządzeń wrażliwych (wały, przepusty, klapy, jazy i zastawki, stawy i zbiorniki wodne); Wykaz osób odpowiedzialnych za obsługę i dozór; Wykaz sprzętu i materiałów (magazyny p.pow., inne jednostki);

Rezerwa finansowa na zarządzanie kryzysowe – nie mniej niż 0,5 % wydatków budżetu jednostki samorządu terytorialnego, pomniejszonych o wydatki inwestycyjne, wydatki na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatki na obsługę długu; Plan działania (ogłoszenie pogotowia i alarmu), monitoring.