Podsumowanie pracy szkoły

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

Matura na 100% i inne rekordy.
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Podsumowanie I półrocza
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Popowicach
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Projekt Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia.
Klasa 6c.
Edukacja seksualna w opiniach licealistów
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Wyniki klasyfikacji 2009/2010 Klasa Liczba uczniów w klasie Klasyfikowanych Klasyfikowanych z ocenami niedostatecznymi Średnia ocen Miejsce w szkole Średnia.
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Uczniowie Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w nauce I semestr rok szkolny 2011/2012.
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Seminarium II 28 września 2010 r. Łatwiejszy start – pakiet działań edukacyjnych dla młodzieży gimnazjalnej z Mszany Dolnej Co zrealizowano? Michał Baran.
Klasa I a Wychowawca Agnieszka łącka. Klasa I a Wychowawca Agnieszka łącka.
„Szkolne Centrum Nauki”
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Wyniki klasyfikacji śródrocznej 2010/2011
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2012/2013
SZKOŁA PODSTAWOWA im. Marii Konopnickiej w KRZECZYNIE WIELKIM
PODSUMOWANIE PRACY ZA I SEMESTR ROKU SZKOLNEGO 2013/2014
SEKCJA – JĘZYK ANGIELSKI ROK AKADEMICKI 2013/2014 semestr 1 KOORDYNATOR: Halina Domino.
Co za nami, co przed nami w roku szkolnym 2013/2014.
Klasyfikacja śródroczna 2013/2014
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
PODSUMOWANIE I SEMESTRU ROKU SZKOLNEGO 2013/2014
Wyniki klasyfikacji śródrocznej
Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Jabłonnie Ul. Szkolna 2
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
Armii Krajowej w ŻARNOWIE I półrocza roku szkolnego
Jak minął semestr I w gimnazjum?.
KlasaIIB KlasaIIB Rok szkolny 2014/
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
WYNIKI ZACHOWANIA I NAUCZANIA I SEMESTR ROK SZKOLNY 2014/2015
Podsumowanie pracy szkoły
Nasze osiągnięcia.
LpKlasaFrekwencja 1. III B 92,72 2.III D 90,19 3.III A 89,75 4.III C 89,60 5.III E 89,14 6.III G 88,64 7.III H 87,30 8.III F 83,10 ZESTAWIENIE FREKWENCJI.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Podsumowanie roku szkolnego 2016/2017
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Zapis prezentacji:

Podsumowanie pracy szkoły rok szkolny 2014/2015 I semestr

Klasy IV - VI

Zestawienie ocen zachowania uczniów Klasa Wzorowych Bardzo dobrych Dobrych Poprawnych liczba % Liczba IV 3 30 5 50 2 20 - V 4 40 1 10 VI 38 12 Razem 8 29 43 7 25

Przedmiot Średnia ocen w klasach Ogółem 2014/2015 2013/14 IV V VI Religia 4,20 4,40 5,00 4,53 5,06 Język polski 3,50 3,10 3,88 3,49 3,23 Historia 3,63 3,67 Język angielski 3,60 2,90 3,38 3,29 3,33 Matematyka 3,30 2,60 2,88 2,93 2,89 Przyroda 3,90 3,75 Muzyka 4,10 4,80 4,50 4,47 4,05 Plastyka 4,70 4,88 4,69 4,83 Zajęcia techniczne 4,37 3,98 Zajęcia komputerowe 4,39 4,03 3,74 Wych. fiz. 4,60 5,38 4,97 Średnia ogółem 3,87 4,19 3,99 3,93

Klasa Nazwisko i imię ucznia Średnia ocen Ocena zachowania V Nasiadko Emilia 5,09 Bardzo dobre VI Bordon Klaudia 5,64 Wzorowa Kot Aleksandra

Uczniowie ze 100% frekwencją: Klasa IV Aldona Pujer Klasa V Natalia Chrostowska Emilia Nasiadko Nikodem Chojecki Klasa VI Klaudia Bordon Adrian Jakubczyk Aleksandra Kot Patryk Pawełczyk Mateusz Kiełczewski

NAJLEPSI CZYTELNICY IV – Aldona Pujer V – Natalia Chrostowska VI – Aleksandra Kot

Zajęcia projektowe „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - „Moja przyszłość”. Od 1 września tego roku szkolnego w szkole odbywają się zajęcia projektu unijnego „Moja przyszłość”. Biorą w nich udział uczniowie z klas IV – VI. Na zajęciach matematycznych, przyrodniczych, języka angielskiego oraz z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego mają oni możliwość podnoszenia swoich umiejętności. W listopadzie uczestnicy zajęć wzięli udział w wycieczce autokarowej do Warszawy, gdzie odbyły się ciekawe zajęcia edukacyjne w multikinie i w Muzeum Techniki.