„Otwarta droga ku przyszłości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
I KONKURS MATEMATYCZNY SZKÓŁ PODSTAWOWYCH O PUCHAR DYREKTORA GIMNAZJUM NR 3 W SŁUPSKU Matematyczne łamigłówki dla uczniów podstawówki SŁUPSK, 15.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Wie das Land, so die Schule. Szkoły biorące udział w projekcie: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W PRZEWORSKU – POLSKA ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH.
Cel główny: W roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej w Pogwizdowie Nowym będzie realizowany projekt „Wyrównuję, doskonalę, poznaję – Program rozwoju.
C.a.R.Metal czyli Cyrkiel i Linijka
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
mgr Karolina Góryjowska
Projekt „Zawodowe horyzonty” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
KLOCKOMANIA.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
KOŁO PLASTYCZNE.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
opracowała Joanna Bojarska
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Lekcje z ZUS – uwagi metodyczne Wodzisław Śląski, 18 lutego 2014 r. Marcin Kopczyński.
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
PODSUMOWANIE Wstęp Konkurs odbył się 10 kwietnia Cieszył się dużą popularnością wśród uczniów, wzięło w nim udział 58 uczniów z 18 szkół podstawowych.
„ Mądrzejsi, pewniejsi ”
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
35-lecie szkoły. Wizytacja kanoniczna ks. Biskupa Krzysztofa Nitkiewicza w PSP w Starej Słupi.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

„Otwarta droga ku przyszłości „Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie”

Innowacyjny program zajęć pozalekcyjnych bloku matematyczno – technicznego w ramach kompetencji kluczowych – „ Bawimy się matematyką”

Współpraca metodyczna – Pani Lidia Beling Autorzy programu: Moszczyńska Justyna Włodarczyk Agnieszka Woźniak Małgorzata Forysiak Agnieszka Nowakowska-Adamiak Dorota Wojciechowska Mariola Współpraca metodyczna – Pani Lidia Beling

Program ma na celu: Wyrównywanie szans edukacyjnych Popularyzację matematyki Rozbudzenie i kształtowanie zainteresowań matematycznych Podnoszenie motywacji do nauki tego przedmiotu Rozwijanie uzdolnień ucznia Zachęcanie do realizowania własnych pomysłów Poszukiwanie nietypowych rozwiązań Rozwijanie wyobraźni przestrzennej Rozwiązywanie różnych problemów praktycznych Wykorzystywanie technologii informacyjnej w matematyce

Wybrane elementy realizowanego programu

Nauka matematyki przez zabawę – rozwój logicznego myślenia np: rebusy, kakuro, sudoku, obrazki logiczne, krzyżówki, rummikub

Liczby na co dzień – zadania tekstowe dotyczące życia codziennego, rachunki pamięciowe i pisemne z wykorzystaniem matematycznych programów komputerowych

Zastosowanie technologii informacyjnej w nauczaniu matematyki – korzystanie z multimedialnych programów matematycznych, rozwiązywanie online testów IQ, arkusz kalkulacyjny Excel, tworzenie własnych pomocy dydaktycznych

Ekonomia w matematyce – wycieczka do banku, zakupy w markecie, działania na liczbach dziesiętnych, diagramy procentowe

Rozwijanie umiejętności geometrycznych i wyobraźni przestrzennej – tangram, origami, wyszywanie kątów, pomiar obiektów i ich pola i obwody, wykonywanie brył z masy solnej lub śniegu

Matematyka w terenie – pomiar boisk, rysunki w różnych skalach, podchody matematyczne

Turniej matematyczny – wykorzystanie wiadomości zdobytych podczas realizacji programu i zaprezentowanie ich na turnieju matematycznym obu szkół

SERDECZNIE ZAPRASZAMY uczniów klas IV i V do udziału w zajęciach GWARANTUJEMY ŚWIETNĄ ZABAWĘ!