PROJEKT EDUKACYJNY – blog Pomoce z języka angielskiego Opracowanie: Agnieszka Osińska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
ocenianie, które pomaga się uczyć
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ.
Z doświadczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
GIMNAZJUM DWUJĘZYCZNE
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Co to jest TIK?.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
3 Tablice interaktywne wraz z rzutnikami oraz laptopami. 2 pracownie komputerowe ( 10 i 20 stanowisk) oraz w najbliższym czasie sala na 15 stanowisk.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
Wprowadzenie do stosowania narzędzi Web 2.0 w dydaktyce
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 350. Zespół Szkoły z Klasą 2.0 Katarzyna A. Agnieszka F. Agata T. Izabela S. Grażyna U. Dariusz C. Szkoła Podstawowa.
TARGI
COMENIUS REGIO „Edukacja w regionach charakteryzujących się brakiem dostępu do infrastruktury i zawodów o wysokich kwalifikacjach w kontekście strategii.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Program „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0” w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie II II edycja rok szkolny 2012/2013.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Które służą jako pomoc w nauce uczniom.   Chyba w każdym domu znajduję się urządzenie elektroniczne zwane komputerem. Prawie każdy z nas ma również.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Nasz adres: Łódź ul. Elsnera 8.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 im. Jana Pawła II III Liceum Ogólnokształcące ul. Oświęcimska 90, , Ruda Śląska Kierunki kształcenia: klasy.
I Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Sanoku
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
na rzecz cyfryzacji szkół
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Przyszłością edukacji
Sopocka Akademia Tenisowa
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

PROJEKT EDUKACYJNY – blog Pomoce z języka angielskiego Opracowanie: Agnieszka Osińska

Dlaczego blog? Postępująca globalizacja i związany z nią „boom” na doskonałą znajomość języka angielskiego, wprowadzenie e- learningu, e-booków i oprogramowań do tablic interaktywnych, sprawiają, że nauczyciel XXI wieku nie może już stanąć przed uczniem jedynie z kredą i książką, lecz powinien poszukiwać nowoczesnych metod, środków nauczania – takich, które w dobie internetu, telefonii komórkowej, technologii „smart”, byłyby w stanie zainteresować czwarto-, piąto- czy szóstoklasistę. Młody człowiek powinien wiedzieć, mieć świadomość tego, że nauka „nie stoi w miejscu”, że „edukacja” również „idzie z postępem”.

Idea innowacji pedagogicznej „Cele, czyli co chcemy osiągnąć?” stworzenie elektronicznej bazy materiałów dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów klas IV-VI Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5; zainteresowanie uczniów klas IV-VI językiem angielskim poprzez aktywne włączenie ich w pracę nad blogiem; wypracowanie u uczniów nawyku oraz chęci korzystania z technologii informacyjnych w celach edukacyjnych, a nie rozrywkowych; upowszechnianie nowoczesnych metod nauczania języków obcych;

Motto innowacji „Po­wiedz mi, a za­pomnę. Naucz mnie, a za­pamiętam. Zaangażuj mnie, a nauczę się/zrozumiem” “Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn”

ADRES BLOGA