Usiądźmy Witam tych, którzy.... 1. Poznajmy się – praca w parach I amI likeI have 2.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak utkać swoją własną sieć? Dominika Miernik i Dorota Szczerbak
Advertisements

I część 1.
CZASOWNIK „BE”- „BYĆ” odmiana przez osoby
The Present Continuous
Boży Obraz (Wprowadzenie)
Prezentacja o PREZENTACJACH^^ Dorota Fiedor 3F
Piękna pracownia Wchodzę do pięknej pracowni, w której od tej pory będziemy mieć ćwiczenia z sieci. Jestem pod wrażeniem! Prowadzący mówi coś o adresach.
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Jak wykonać prostą prezentacje
Język angielski czasy PRESENT Continuous NACIŚNIJ SPACJĘ
Język angielski czasy PRESENT SIMPLE NACIŚNIJ SPACJĘ Zdiełał piotrp 
Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Skalmierzycach
Teacher seminar Wim Peeters, University of Antwerp Seminarium dla nauczycieli Metody nauczania Wim Peeters Uniwersytet Antwerpii Tłumaczenie.
Sztuka uczenia się: A TERAZ WYLUZUJ BO DOWIESZ SIĘ FAJNYCH RZECZY
Analiza ankiety ewaluacyjnej I edycji Konkursu Angielsko – Niemieckiego GIMNAZJALNY POLIGLOTA rok szkolny 2012/2013.
Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a
„LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ – RAZ JESZCZE”
Dziennik podróżnika Adrianna Figiel.
Sponsorzy konferencji: Patronat konferencji: : Organizator: : Partnerzy konferencji: Koordynacja i dbanie o spójność terminologiczną w dużych projektach.
Choroba Przykład story-line na podstawie pomysłu J. Simon i J. Maissan
Second Conditional.
ZDANIA TWIERDZĄCE KTO/CO CZASOWNIK INNE KTO/CO CZASOWNIK S INNE.
Present continuous tense
The Present Simple Tense
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
KOMUNIKACJA ALTERNATYWNA - PIKTOGRAMY
Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge
JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
12.Szosą równoległą do toru kolejowego jedzie rowerzysta z prędkością 18km/h. Dogania go pociąg o długości 125m i mija po upływie 5s. Jaka jest prędkość.
PROCENTY.
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
Zajęcia z IMPRO (improwizacji teatralnej) W ramach projektu Głogóweckiej Szkoły Kompetencji Kluczowych Klub Animatorów Kultury i Sztuki.
Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie! Daniel Skowronek KL.6 Szkoła z klasą 2.0.
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
OPRACOWAŁA: ANNA TUŁA - NOWACIŃSKA PODSTAWA PRAWNA: 1.§ 1 ust. 4 ramowego statutu publicznego szkoły, stanowiącego załącznik nr 2 do Rozporządzenia.
Much, many, a lot of, some,any
Luty / Marzec Czekamy na wiosnę.
Gdzie szukać pomocy ??? Anna Ciszewska Przygotowała:
Prezentacja realizowana w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
ROLE I FUNKCJE NAUCZYCIELA
Cele Leadership Day Uczniowie rozwijają i prezentują swoje umiejętności liderskie Dzieci są gospodarzami wydarzenia.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
Dzisiaj ( r.) naszym gościem była mama Zuzi – p. Ula, która zapoznała nas z bohaterką Astrid Lindgren – Pippi. Podczas spotkania dowiedzieliśmy.
PRZYGOTOWAŁA DR PATRYCJA OSTROGSKA SPOSÓB NA DYSLEKTYKA.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Jest to forum internetowe, na którym użytkownicy wymieniają między sobą poglądy, dzielą się własnymi zainteresowaniami, odpowiadają.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Prezentację przygotowali Filip Smela i Stanisław Michalski UNIT 4 Travel.
Zdania okolicznikowe przyzwolenia (adverbal clause of concession) wyrażają kontrast, ponieważ mówią o tym, pomimo czego jakaś czynność może lub nie może.
Temat: Poznajemy mitycznego władcę Koryntu.
Zdania okolicznikowe skutku informują o skutku zdarzenia lub czynności. Odpowiadają na pytania: z jakim skutkiem? co miało miejsce w związku z tym? i.
I N N O W A C J A PEDAGOGICZNA W PROCESIE EDUKACYJNYM.
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?.
CZAS PRESENT CONTINUOUS
Present Perfect Daniel Prokopowicz.
Present Continuous.
To fall for someone Zakochacć się
Wyrażanie przyszłości w języku angielskim
Past Simple Past Continuous
ZAIMEK sprawdzian gramatyczny dla klasy szóstej warsztaty językowe z języka polskiego – Janusz Aftyka.
Misie z wizytą w bibliotece szkolnej
ANGIELSKI W WYDANIU MALTAŃSKIM
Samouczek do painta. Żeby wypełnić pole kliknij w tą ikone Pamiętaj żeby uważnie Narysować figure żeby nie miła dziur !!!
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
Zapis prezentacji:

Usiądźmy Witam tych, którzy.... 1

Poznajmy się – praca w parach I amI likeI have 2

Zamieńmy się I amI canI have 3

Zareklamujmy – znajdź jak najwięcej przymiotników Grupa IGrupa IIGrupa III 4

She is happy. I am sad. Pantomima. Praca w grupach. 5

Na obrazku jest rodzina Praca ze zjdęciem lub obrazkiem. Lekcja o przymiotnikach. 6

Ten obraz mi się podoba ponieważ... Uzasadnianie opinii. 7

W pociągu mogę.... Drill. 8

W poniedziałek poszedłem do dentysty Praca z kalendarzem. Czas przeszły. 9

Informacja poszukiwana Szukanie kluczowych informacji dla rozumienia tekstu na podstawie niepełnego tekstu. 10

Narysujmy 1. Małe grupy rysują dla siebie nawzajem 2. Jedna osoba wychodzi – klasa dla niej szykuje obrazek a później tłumaczy jak go narysować 3. Rysuje 1 osoba - klasa próbuje to narysować 11

Co widzisz kiedy słyszysz Wyrażanie spostrzeżeń. 12

Co widzisz kiedy słyszysz – wypełnij luki 13

Im więcej tym lepiej Skojarzenia. Płynność. Praca w małych grupach. 14

Kim jesteś? Budowanie pytań z czasownikiem ‚być’. 15

Crime story Komunikacja. Płynność. 16

Karty ze słowami Powtórka słownictwa. 17

Crazy Chris had some crips She sells sea shells. Peter Pan had some fun. Jealous John had some jam. 18