Usiądźmy Witam tych, którzy.... 1
Poznajmy się – praca w parach I amI likeI have 2
Zamieńmy się I amI canI have 3
Zareklamujmy – znajdź jak najwięcej przymiotników Grupa IGrupa IIGrupa III 4
She is happy. I am sad. Pantomima. Praca w grupach. 5
Na obrazku jest rodzina Praca ze zjdęciem lub obrazkiem. Lekcja o przymiotnikach. 6
Ten obraz mi się podoba ponieważ... Uzasadnianie opinii. 7
W pociągu mogę.... Drill. 8
W poniedziałek poszedłem do dentysty Praca z kalendarzem. Czas przeszły. 9
Informacja poszukiwana Szukanie kluczowych informacji dla rozumienia tekstu na podstawie niepełnego tekstu. 10
Narysujmy 1. Małe grupy rysują dla siebie nawzajem 2. Jedna osoba wychodzi – klasa dla niej szykuje obrazek a później tłumaczy jak go narysować 3. Rysuje 1 osoba - klasa próbuje to narysować 11
Co widzisz kiedy słyszysz Wyrażanie spostrzeżeń. 12
Co widzisz kiedy słyszysz – wypełnij luki 13
Im więcej tym lepiej Skojarzenia. Płynność. Praca w małych grupach. 14
Kim jesteś? Budowanie pytań z czasownikiem ‚być’. 15
Crime story Komunikacja. Płynność. 16
Karty ze słowami Powtórka słownictwa. 17
Crazy Chris had some crips She sells sea shells. Peter Pan had some fun. Jealous John had some jam. 18