Projekt „ Indywidualizacja w nauczaniu – rozwijam zdolności, eliminuję trudności” Styczeń 2013r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół Zawodowych im
Advertisements

Praca domowa w procesie dydaktycznym
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Edukacja taneczna dzieci i młodzieży szkolnej w ramach programu Integracji Społecznej „ Taniec naszą pasją”
,,Pasje gimnazjalistów”
„Dajmy dzieciom skrzydła
Ś WIETLICA SZKOLNA. Świetlica szkolna stanowi integralną część szkoły i stara się jak najpełniej uczestniczyć w jej życiu. Praca świetlicy prowadzona.
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR ŁÓDŹ, ul. PRAUSSA 2
Koleżeńskie Spotkania integracyjne
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
KLASY INTEGRACYJNE Każdy człowiek ma prawo do szczęścia i swojego miejsca w społeczeństwie Maria Grzegorzewska " 
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Warsztaty taneczne w naszej szkole.. Warsztaty taneczne są organizowane w naszej szkole w każdy poniedziałek.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
NIE BÓJCIE SIĘ SZKOŁY Nasza szkoła miejscem osobistych sukcesów
Jubileusz naszej gazetki Nasze czasopismo,,Pod Szkolną Ławką ma już 10 lat!
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
W dniach marca 2010 r. delegacja naszej szkoły w składzie: dyrektor Leszek Sobczak, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka, Maria Wyłuda, Bożena Sadowska.
z Oddziałami Integracyjnymi
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
W ramach realizacji zajęć niezorganizowanych (obszar 7) dzieci z Przedszkola nr 3 w Radzionkowie uczestniczyły w wielu interesujących zajęciach sportowych.
Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina
SPRAWNY DOLNOŚLĄZACZEK
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Teatrzyk Malutki Czyli dzieciarnia na warsztat !!! Cześć ! Jesteśmy uczniami i uczennicami Szkoły Podstawowej nr 44 w Białymstoku. Utwór, który słyszysz.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Ćwiczyć każdy może Indywidualne wsparcie nauczycieli wychowania przedszkolnego w celu zachęcenia wychowanków do podejmowania aktywności fizycznej : odkrywamy.
Szkolna pracownia informatyczna jest otwarta dla uczniów i społeczności lokalnej Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
SPRAWNY DOLNOŚLĄZACZEK Szkoła Podstawowa nr 5 w Jeleniej Górze W roku szkolnym 2013/14 nasza szkoła zgłosiła swój udział do programu Sprawny Dolnoślązaczek.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
W życiu człowieka dominują trzy formy aktywności – zabawa, nauka i praca. Każda z tych form występuje na każdym jego etapie w zróżnicowanym nasileniu,
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Żarskiej Wsi
w świetlicy szkolnej PSP Połaniec
Zachowania trudne u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Raport ewaluacji wewnętrznej EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ SZKOŁY UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
JAK ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA I PASJE DZIECI Nie rodzimy się ze zdolnościami. Nie ma genów odpowiedzialnych za talent lub jakieś umiejętności. Nabywamy.
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W MICHAŁOWICACH.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
Autor : Beata Goleń – Świgoń Szkoła Podstawowa nr 10 w Piasku.
Miejski Zespół Szkół nr 3
Szkoła Promująca Zdrowie
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Co nowego w klasie drugiej?
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
EKONOMOIŚ Zajęcia taneczne w Dąbrowie Górniczej
Zapis prezentacji:

Projekt „ Indywidualizacja w nauczaniu – rozwijam zdolności, eliminuję trudności” Styczeń 2013r

W ramach projektu „ Indywidualizacja w nauczaniu – rozwijam zdolności, eliminuję trudności” już drugi rok szkolny uczniowie klas I – III mogą uczestniczyć w różnych zajęciach pozalekcyjnych. Grupa dziewczynek z klas III- ich wybrała taniec współczesny, którego uczy się z dużym zapałem pod okiem Pani mgr Barbary Smagi – Wysmolec. Każde zajęcia traktują jako formę zabawy i rozrywki, ale połączonej z nauką. Wypracowanie nowych układów tanecznych wymaga systematycznych ćwiczeń, ale drugi rok zespół trzyma się w niezmienionym składzie, co oznacza, że uczestniczą w zajęciach z pasją.