Czym jest Wybór Konsumenta?
Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest to pierwszy na rynku polskim projekt, w którym we wszystkich etapach decyduje konsument – najważniejsza jest jego rzetelna opinia, a nie z góry określone przez innych aspekty takie jak: cena, innowacja, zaufanie, świadomość.
Decydujący głos ma konsument używa produktów lub usług i wie co jest dla niego najważniejsze jest wymagający i szczery wpływa na opinię innych chętnie dzieli się swoją opinią
Kto może wziąć udział? Każda firma niezależnie od tego jaki segment rynkowy reprezentuje Opinii podlega również najbliższa konkurencja z tego samego segmentu branżowego co marka, która zgłosiła chęć udziału w projekcie
Na czym polega badanie? System oceny i klasyfikacji Kilka etapów rzetelnej oceny
Etapy badania Etap I Po wyłonieniu wszystkich marek, chcących wziąć udział w projekcie organizowane są badania fokusowe, podczas których wybierane są najwyżej ocenione cechy produktów i usług w opinii konsumentów Etap II Wywiad online - konsumenci szeregują cechy od najważniejszych do najmniej istotnych, które wpływają na ich decyzje o dokonaniu zakupu Etap III Wybór najważniejszych cech, które uzyskały od 80 do 90 proc. i analizowane są w kontekście danej kategorii
Etapy badania Etap IV Badania szczegółowe - do każdego produktu lub usługi dobierana jest najbardziej optymalna technika badawcza, która pozwala na zachowanie obiektywnej oceny (ślepy test sensoryczny, home test, mystery shopper, online, call center lub techniki mieszane) Etap V Ogłoszenie wyników zarówno zwycięzcom jak i pozostałym uczestnikom projektu
Zagraniczne sukcesy Projekt Wybór Konsumenta został opracowany i wdrożony w Portugalii w 2012 roku, gdzie odniósł ogromny sukces. W krótkim czasie stał się najpopularniejszym badaniem konsumenckim w tym kraju.
Przykłady zwycięskich marek w Portugalii
W jaki sposób dołączyć? Prosta rejestracja na stronie Firma zgłaszająca chęć uczestnictwa otrzymuje komplet dokumentów, które należy wypełnić i podpisać Marki mogą zgłaszać swoje produkty do udziału w badaniu wielokrotnie.
Ul. K.Żegockiego Poznań Tel