Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Advertisements

Rekrutacja.
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Istota i przesłanki badań marketingowych
Nowe programy Akuny: 1. Zyskuje Twój Klient – Zyskujesz i TY. 2
Hotel Courtyard – Warszawa
PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
badania rynku turystycznego
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Czym jest zarządzanie operacyjne
Internetowa Platforma Przetargowa ww.aukcje-przetargi.pl
Katedra Marketingu Usług
Rynki konkurencji niedoskonałej
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Analiza SWOT.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Metodologia badań wydatków reklamowych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Kluczowe czynniki sukcesu
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
INFORMACJA MARKETINGOWA
Raporty sprzedażowe jako dodatkowe źródło finansowania apteki
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
POJĘCIE MARKETINGU. MARKETING jest to proces społeczno-gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie.
Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród inwestorów instytucjonalnych Warszawa, lipiec.
Marka i jej znaczenie Michał Białek.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Supermarkety i dyskonty
PRODUKT.
Produkcją folii stretch zajmujemy się od 2005 roku
Portal uczestnika – rejestracja użytkowników. Portal uczestnika – logowanie.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Afektywne podejście do lojalności
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Prezentacja biznesplanu
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Konkurs na „Najlepszego Kierowcę Nowosądeckiej Komunikacji Miejskiej 2018 roku” odbędzie się w dniach od 15 sierpnia do 30 września 2018 roku i będzie.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Czym jest Wybór Konsumenta?

Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest to pierwszy na rynku polskim projekt, w którym we wszystkich etapach decyduje konsument – najważniejsza jest jego rzetelna opinia, a nie z góry określone przez innych aspekty takie jak: cena, innowacja, zaufanie, świadomość.

Decydujący głos ma konsument używa produktów lub usług i wie co jest dla niego najważniejsze jest wymagający i szczery wpływa na opinię innych chętnie dzieli się swoją opinią

Kto może wziąć udział? Każda firma niezależnie od tego jaki segment rynkowy reprezentuje Opinii podlega również najbliższa konkurencja z tego samego segmentu branżowego co marka, która zgłosiła chęć udziału w projekcie

Na czym polega badanie? System oceny i klasyfikacji Kilka etapów rzetelnej oceny

Etapy badania Etap I Po wyłonieniu wszystkich marek, chcących wziąć udział w projekcie organizowane są badania fokusowe, podczas których wybierane są najwyżej ocenione cechy produktów i usług w opinii konsumentów Etap II Wywiad online - konsumenci szeregują cechy od najważniejszych do najmniej istotnych, które wpływają na ich decyzje o dokonaniu zakupu Etap III Wybór najważniejszych cech, które uzyskały od 80 do 90 proc. i analizowane są w kontekście danej kategorii

Etapy badania Etap IV Badania szczegółowe - do każdego produktu lub usługi dobierana jest najbardziej optymalna technika badawcza, która pozwala na zachowanie obiektywnej oceny (ślepy test sensoryczny, home test, mystery shopper, online, call center lub techniki mieszane) Etap V Ogłoszenie wyników zarówno zwycięzcom jak i pozostałym uczestnikom projektu

Zagraniczne sukcesy Projekt Wybór Konsumenta został opracowany i wdrożony w Portugalii w 2012 roku, gdzie odniósł ogromny sukces. W krótkim czasie stał się najpopularniejszym badaniem konsumenckim w tym kraju.

Przykłady zwycięskich marek w Portugalii

W jaki sposób dołączyć? Prosta rejestracja na stronie Firma zgłaszająca chęć uczestnictwa otrzymuje komplet dokumentów, które należy wypełnić i podpisać Marki mogą zgłaszać swoje produkty do udziału w badaniu wielokrotnie.

Ul. K.Żegockiego Poznań Tel