Projekt skierowany jest do uczniów gimnazjów, którzy m.in. chcieliby obowiązkowy projekt edukacyjny zrealizować w nieco inny sposób. Każda szkoła może.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Advertisements

Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
„Wychowanie patriotyczne poprzez krajoznawstwo i turystykę szkolną”
INNOWACJA PEDAGOGICZNA O CHARAKTERZE PROGRAMOWYM
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
EUROPEJSKA WSPÓŁPRACA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Szlak Wisły – projekt społeczno-edukacyjny
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
PROGRAM COMENIUS Dobre Szkoły dla Młodych Europejczyków/Edukacja Społeczna i Uczenie się Metodą Projektów Good Schools for European Juniors/Social.
Anna Klimowicz, FRSE, Program Socrates Comenius Produkty końcowe projektów programu Socrates Comenius.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
© ABB Group February 18, 2014 | Slide 1 Akademickie Targi Pracy, Łódź, ABB IT Challenge 2013.
Konkurs międzyszkolny z języka angielskiego pod Honorowym Patronatem Mirosława Piotrowskiego- posła do Parlamentu Europejskiego.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stowarzyszenie Pomocna Dłoń otrzymało dotację na realizację własnego projektu pn. To moja miłość, to moja mała ojczyzna, w ramach Ogólnopolskiego Konkursu.
Konkurs: Na dobry początek
Nasza szkoła znajduje się w Olsztynie, stolicy Warmii i Mazur, krainy tysiąca jezior w samym jej sercu – dorzeczu Łyny i Pasłęki – naszej Małej ojczyzny.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZO - GASTRONOMICZNYCH WARSZAWA, ul. KOMORSKA 17/23
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
MÓJ PCIM – MAŁA OJCZYZNA
Małe projekty Szkolenie dla beneficjentów 28 marca 2014 r. Omówienie dokumentów.
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Tytuł projektu ``Moje miasto,mój region,moja ojczyzna,, Kulturowe, historyczne różnice i podobnieństwa w obszarze Karpat.
© ABB Group August 21, 2014 | Slide 1 ABB IT Challenge 2014.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
 w Gimnazjum nr 2 im. Zdzisława Krzyszkowiaka w Ostródzie 2013/2014.
Misja Misją Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzkowicach jest zaspakajanie potrzeb czytelniczych, integracja i aktywizacja społeczności.
Załącznik nr 1 Zgłoszenie do udziału w Konkursie plastycznym „Palmy Wielkanocne” Imię i nazwisko dziecka, klasa/wiek………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZO - GASTRONOMICZNYCH WARSZAWA, ul. KOMORSKA 17/23
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Gmina Czchów na Śliwkowym Szlaku Wnioski realizowane w ramach działania „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
DYREKTORZY SZKÓŁ W eTWINNING Warszawa, 18 XI 2011.
STRATEGIA ROZWOJU POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO DO 2025 ROKU.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
KLASA ZE SNÓW do wzięcia udziału w konkursie artystycznym edycja 2015 / 2016 ZAPROSZENIE.
Realizacja ścieżki turystyczno - regionalnej W ramach działań w zakresie realizacji ścieżki turystyczno - regionalnej przygotowaliśmy dla uczniów naszej.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Klasa językowo- turystyczna – I E Uwielbiasz podróżować, poznawać atrakcyjne miejsca, innych ludzi, ich tradycje i życie współczesne? Interesuje Cię świat,
ZESPÓŁ SZKÓŁ SIÓSTR SALEZJANEK IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH TECHNIKUM Technik obsługi turystycznej Technik technologii odzieży INTERNAT OFERTA EDUKACYJNA.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
Gmina Rytro. Realizowane projekty – Schemat II Pilotażowego Programu Leader + Szlak narciarsko biegowy w dolinie Roztoki.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Od września w naszej szkole realizowany jest program „Szkoła z klasą”.
Projekt realizowany przez Gminę Zławieś Wielka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Klasa językowo-turystyczna – I B
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
◙ PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁAMI PONADGIMNAZJALNYMI
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Zapis prezentacji:

Projekt skierowany jest do uczniów gimnazjów, którzy m.in. chcieliby obowiązkowy projekt edukacyjny zrealizować w nieco inny sposób. Każda szkoła może zgłosić dowolną liczbę zespołów w dowolnej z kategorii: historia, kultura, geografia, przyroda i ekologia, turystyka. W skład zespołu może wchodzić od 3 do 5 osób. Zgłoszenia do projektu przyjmowane są do 20 października 2014 na specjalnym wzorze zgłoszenia (załącznik 1), który należy przesłać do organizatora projektu: Prywatne Gimnazjum nr 2 „Szkoła Marzeń”, Piaseczno, ul.Zielona 14 z dopiskiem Projekt „W Krainie Rzeki Jeziorki”. Można wysłać zgłoszenia mailowo

Kształtowanie lokalnego patriotyzmu. Poznanie najbliższej okolicy pod względem walorów: historycznych, kulturalnych i przyrodniczych. Kształtowanie umiejętności praktycznego wykorzystywania wiedzy, poszukiwania, analizowania i przetwarzania informacji, logicznego myślenia, obserwacji, analizowania i wnioskowania, autoprezentacji oraz posługiwania się nowoczesnymi technologiami. Rozwój indywidualnych zainteresowań uczniów. Odkrywanie młodych talentów. Pobudzenie współpracy między szkołami w celu tworzenie wspólnych inicjatyw lokalnych. Wymiana doświadczeń pomiędzy uczniami i nauczycielami. Poznawanie, przedstawienie i próba rozwiązania obecnych problemów gminy Piaseczno i doliny rzeki Jeziorki. Promocja walorów turystycznych i krajobrazowych Gminy Piaseczno oraz doliny rzeki Jeziorki. Wymiar praktyczny projektu – wykorzystanie wybranych materiałów stworzonych przez uczniów w promocji gminy Piaseczno oraz doliny rzeki Jeziorki.

Historia: wczesne osadnictwo; miejsca pamięci znane i nieznane; oblicza I i II wojny światowej; moja okolica wczoraj i dziś; nieznani bohaterowie; w świetle wydarzeń rocznicowych Kultura: tradycje i zwyczaje regionu; wielokulturowość; baśnie i legendy; mój pomysł na imprezę kulturalną Geografia: wody powierzchniowe i podziemne i ich pochodzenie; zjawiska atmosferyczne, nasłonecznienie, pogoda, klimat; układ demograficzny miast i wsi; przemysł wczoraj i dziś; małe, większe, największe Przyroda i ekologia; jaka jest nasza Jeziorka (monitorowanie stanu rzeki Jeziorki i jej otoczenia); odnawialne źródła energii i możliwość ich zastosowania na terenie Krainy Jeziorki; sortować czy nie Turystyka: walory turystyczno-krajoznawcze regionu; atrakcyjne miejsca do spędzania wolnego czasu; moje ulubione szlaki rowerowe, spacerowe, biegowe, rolkowe; ścieżka zdrowia; mój wymarzony plac zabaw, park, miejsce do wypoczynku

Opracowanie Questów Opracowanie szlaku turystycznego lub ścieżki rowerowej Wykonanie mapki Napisanie mini przewodnika Zrobienie plakatu Wykonanie medalu okolicznościowego Napisanie wiersza Przygotowanie spektaklu teatralnego Napisanie piosenki Wywiady Prace plastyczne Ankiety Pomiary i eksperymenty Makiety 3d Filmy Zdjęcia Gry edukacyjne Prezentacje multimedialne Aplikacje mobilne

Spotkanie informacyjne (nieobowiązkowe) o projekcie: 29 września 2014 r. (poniedziałek) Zgłoszenie szkół do udziału w projekcie (załącznik 1) do: 20 października 2014 Nadesłanie tematów projektów wraz z wybranymi formami ich realizacji (załącznik 2) do: 10 listopada 2014 Nadesłanie prezentacji podsumowującej zrealizowane zadania w ramach projektu (do oceny jury) do: 10 lutego 2015 Wyłonienie 10 finalistów do: 2 marca 2015 Finał projektu: 21 marca 2015

Spośród nadesłanych prezentacji (lub filmów max. 5 min.) przedstawiających realizację projektu jury wyłoni 10 najlepszych zespołów, które podczas specjalnego Finału będą rywalizować o jedno z trzech najlepszych miejsc. Zdobywcy trzech pierwszych miejsc, oprócz zestawów upominkowych ufundowanych przez organizatora oraz partnerów projektu, będą mieli okazję zadecydować, co chcieliby otrzymać w ramach następujących kwot: I miejsce 1500 zł, II miejsce 1000 zł, III miejsce 500 zł. Szczegóły w Regulaminie Konkursu

Wszelkie pytania proszę kierować pod adres: Regulaminy i załączniki dostępne pod adresem:

Zgłoszenie szkół do udziału w projekcie (załącznik 1) do: 20 października 2014 Nadesłanie tematów projektów wraz z wybranymi formami ich realizacji (załącznik 2) do: 10 listopada 2014 Nadesłanie prezentacji podsumowującej zrealizowane zadania w ramach projektu (do oceny jury) do: 10 lutego 2015 Wyłonienie 10 finalistów do: 2 marca 2015 Finał projektu: 21 marca 2015 Regulaminy i załączniki dostępne pod adresem: