Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
WPADAM DO PIĄTKI ! JAK W CENTRUM POLSZCZYZNY, TAM SIĘ CZŁOWIEK NAPIJE, NADYSZY OJCZYZNY!
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
Nasze gimnazjum istnieje od 1999 r. W 2003 roku staraniem Pani Dyrektor zostało mu nadane imię prof. Stefana Myczkowskiego oraz ufundowany sztandar. Pani.
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Gimnazjum Integracyjne w Lubinie
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Zespół Szkół al
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZO - GASTRONOMICZNYCH WARSZAWA, ul. KOMORSKA 17/23
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZO - GASTRONOMICZNYCH WARSZAWA, ul. KOMORSKA 17/23
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Charakterystyka zawodu Technikum nr 1 kształci w zawodzie: technik ochrony środowiska. Program tej klasy adresowany jest do uczniów o zainteresowaniach.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
Rola wspomagania na etapie diagnozowania, planowania, monitorowania i ewaluacji potrzeb szkoły/placówki. Suwałki, r.
Zasłużony dla ochrony przyrody
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Dbamy o prawidłowe i zdrowe odżywianie oraz aktywność społeczną.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
PROGRAM WYCHOWAWCZY GIMNAZJUM W BIAŁYM KOŚCIELE rok szkolny 2014/2015 Dziecko żyjące w tolerancji nabiera cierpliwości Dziecko zachęcane uczy się wiary.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Kilińskiego w Mogielnicy
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Zespół ds. ewaluacji rok szkolny 2014/2015
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Realizacja ścieżki turystyczno - regionalnej W ramach działań w zakresie realizacji ścieżki turystyczno - regionalnej przygotowaliśmy dla uczniów naszej.
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
SZKOŁA STOWARZYSZONA W UNESCO PATRONAT NAD SZKOŁĄ SPRAWUJĄ Wydział Farmaceutyczny.
SZKOŁA STOWARZYSZONA W UNESCO PATRONAT NAD SZKOŁĄ SPRAWUJĄ.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Model przedsięwzięcia
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Programu polityki oświatowej Miasta Olsztyna na lata
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014

Główne zadania realizowane przez nauczycieli przedmiotów przyrodniczych biologia chemia fizyka geografia

Analiza wyników egzaminu maturalnego z biologii, geografii, chemii i fizyki Przeprowadzenie i analiza próbnych egzaminów maturalnych Diagnoza wiedzy i umiejętności uczniów po gimnazjum Praca z uczniem słabym i zdolnym Udział w szkoleniowych radach pedagogicznych

Zaplanowanie i przeprowadzenie konkursów wewnętrznych Udział w konkursach zewnętrznych i olimpiadach przedmiotowych

KONKURSY VI Podkarpacki Konkurs Chemiczny organizowany przez Politechnikę Rzeszowską Ogólnopolski Konkurs Chemiczny „Alchemik” Olimpiada Wiedzy „O Żywieniu i Żywności” Ogólnopolski Konkurs „Eureka” z fizyki Konkurs geograficzny „Mój region” Okręgowa Olimpiada Fizyczna Konkurs Plastyczny „Szanujmy Matkę Ziemię” Konkurs „Mam Haka Na Raka” Międzyszkolny Konkurs „Baw się z fizyką”

Wycieczki edukacyjne Wycieczka na Politechnikę Rzeszowską – XXI Seminarium – Wybrane problemy chemii Wycieczka geograficzna – Środowisko społeczno – ekonomiczne naszego miasta Wycieczka do Rezerwatu „Szklarnia” w Lasach Janowskich Ognisko integracyjne i zwiedzanie ścieżki przyrodniczej „Ciemny Kąt” Wycieczka do Inkubatora Technologicznego pod hasłem „Baw się fizyką”

Zaangażowanie w organizację uroczystości szkolnych i miejskich Nauczyciele Zespołu Przedmiotów Przyrodniczych przez cały rok szkolny byli zaangażowani w szereg inicjatyw związanych z organizacją uroczystości szkolnych i działań pozaszkolnych (imprez i akcji ogólnomiejskich). Przykłady to: Sprzątanie Świata, Święto Patrona, Dni Otwarte Szkoły, Spartakiada, Studniówka, zakończenie roku szkolnego, oprawa medialna wydarzeń.

Prowadzenie zajęć dodatkowych i kół zainteresowań Nauczyciele Przedmiotów Przyrodniczych (biologia, geografia, fizyka, chemia) prowadzili zajęcia pozalekcyjne dla uczniów przygotowujących się do konkursów i olimpiad, maturzystów, uczniów z trudnościami. Prowadzili również koła zainteresowań z poszczególnych przedmiotów I zajęcia w ramach projektów.

Doskonalenie nauczycieli, rozwój zawodowy i inne czynności Nauczyciele w sposób ciągły podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe poprzez: szkolenia internetowe przygotowujące do oceniania prac maturalnych z geografii i chemii ocenianie prac maturalnych z geografii, chemii i biologii udział w warsztatach - „Ewaluacja wewnętrzna w szkole” udział w konferencjach i sympozjach podjęcie studiów podyplomowych pełnienie funkcji liderów zespołów ( zespół przyrodniczy, zespół ds. współpracy z mediami, zespół ds. ewaluacji wewnętrznej)

Kluczową sprawą w prowadzonych przez Zespół działaniach była stała i ścisła współpraca oparta o komunikację werbalną i elektroniczną, jak również przyjazne nastawienie wszystkich nauczycieli do podejmowanych działań. Zaowocowało to wieloma sukcesami, które zostały przedstawione w szczegółowym sprawozdaniu Zespołu Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych Dziękuję za uwagę Opracowała Anna Nowak