Ogólne wskazania
Sprzedawcy wdrażający Moduł Płatności Mobilnych powinni wdrożyć: Logo MasterPass na splash screenie, zasady zostały opisane na slajdzie 5. Opis czym jest MasterPass – zasady zostały opisane na slajdzie 6. Cały dokument przedstawia rejestrację, płatność, hinty i podpowiedzi, które znajdują się we flow MasterPass.
1. CVC2/CVV2/mPIN – zawsze muszą mieć podpowiedzi (hinty). CVC2/CVV2 - to trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu. mPIN - czterocyfrowy kod służący do zatwierdzania transakcji MasterPass. Dopuszczamy aby zamiast definicji CVC2/CVV2 był hint obrazkowy. W MasterPass płatność zatwierdzamy kodem mPIN. Wyjątkiem są użytkownicy, którzy zweryfikowali karty w MasterCard Mobile i nie nadali karcie mPIN-u. 2. Wpisywane CVC2 czy mPIN powinny być maskowane. [****] 3. Płacimy TYLKO kartą zweryfikowaną. 4. Tam gdzie występują płatności, rejestracja, dodawanie, weryfikacja kart, umieszczamy w footerze obrazek: W przypadku konieczności zmiany koloru grafiki i tekstu w stopce należy zmienić tak, aby zachować jej spójność i czytelność. Ogólne wskazania
5. Szablony: Wypełnianie pól jak imię i nazwisko, ulica powinno zaczynać się dużymi literami (odpowiednie ustawienie klawiatury). Uwzględniamy też zapis zagraniczny. 6. Na górze – może wystąpić zalogowany jako w miejscu płatniczym: 7. Karta wyświetlana powinna mieć: -Jeśli użytkownik nada nazwę karcie, to wyświetlamy nick karty plus 4 ostatnie cyfry, -jak nie ma nazwy, wyświetlamy MC-1234, V-1234, AMEX-1234; JCB-1234; DC-1234 (Typ karty capsem plus 4 ostatnie cyfry). - karty zintegrowanych przez uPaid banków mają mieć bankowe visuale. - Visuale kart są wyświetlane z serwera. 8. UWAGA na jednolite placeholdery – czcionka, zapis, kolor: a2a2a2, a po wpisaniu 000 (czarny). Nadtytuły mają kolor: #cc Zakładka „o aplikacji” powinna zawierać 2 informacje: - Deweloper aplikacji: partnerSheep oraz zapis: Certyfikowanym partnerem technologicznym MasterPass™ dla transakcji realizowanych w aplikacjach mobilnych [NAZWA PARTNERA] jest firma uPaid Sp. z o.o. (aplikacje którym uPaid daje płatność – tylko zapis o dostawcy płatności.) Pierwsze zdanie powinno mówić czym jest dana aplikacja. 10. Każdy partner ma podpięte brandowane e odsystemowe: rejestracja, informację o nadchodzącym przedawnieniu karty. W tym celu powinien podać uPaid dane swojego Biura Obsługi Klienta, które zostaną dołączone do a. Ogólne wskazania
Logotyp MasterPass powinien być widoczny: - na ekranie startowym - tzw. splash-screenie, przykład poniżej; - W module płatniczym MPM od uPaid - w części płatniczej aplikacji w wersji "kupuj z MasterPass" tylko jako przycisk rozpoczęcia procesu płatności. Ogólne wskazania dla aplikacji wdrażających MasterPass jako jedyny system płatności. O tym czy merchant powinien umieścić logo MasterPass na splash screenie aplikacji decydują umowne ustalenia merchanta z MasterCard.
O MasterPass W ramach aplikacji powinna powstać sekcja „O MasterPass” na ekranie głównym lub w menu bocznym z informacjami tekstowymi oraz z linkami do strony masterpass.pl. Treść opisu o MasterPass, do wykorzystania na stronie www i w aplikacji znajduje się w dalszej części dokumentu. e systemowe uPaid obsługuje wysyłanie i systemowych po: informacje po złożeniu konta, dodaniu karty płatniczej, przypomnienie o przedawnieniu karty płatniczej. Merchant dostarcza, jakie powinny się znaleźć w danej wiadomości. Standardowo, jest to jedynie dane kontaktowe adres oraz telefon, gdzie użytkownik może złożyć zapytanie lub reklamację. Ogólne wskazania
Rejestracja, logowanie, płatność, dodawanie karty, lista kart.
Logowanie Tu przykładowe umiejscowienie loga MasterPass.
Przykład tekstu naprowadzającego: „NAZWA MERCHANTA korzysta z płatności MasterPass, po zalogowaniu przejdziesz do zatwierdzenia płatności.” Logowanie Zaloguj się Podaj numer telefonu w formacie Numer telefonu Serwis korzysta z płatności MasterPass, po zalogowaniu przejdziesz do zatwierdzenia płatności.
Kod SMS Na podany numer wysłaliśmy Ci SMS, wpisz go poniżej: SMS Logowanie Wyślij kod ponownie Uwaga. Sugerujemy textfield w dialogu na tym samym ekranie.
Rejestracja do portfela uPaid Imię Nazwisko Numer telefonu Hasło Potwierdź hasło Akceptuję regulamin uPaid i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uPaid Sp. z o.o. (z siedzibą w Warszawie ul. Cząstkowska 14) w celu świadczenia usług w ramach systemu uPaid. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od uPaid Sp. z o.o. informacji handlowych. Rejestracja - SOAP Uwaga: numer telefonu jest wyszarzony, nieedytowalny.
Imię Nazwisko (Ten adres będzie tez Twoim identyfikatorem w MasterPass). Hasło (Minimum 8 znaków, przynajmniej jedna cyfra, jedna duża litera i jedna mała litera). Potwierdź hasło Rejestracja - hinty Uwaga! Numer telefonu jest nieaktywny, nie ma możliwości jego edycji w momencie uzupełniania pozostałych danych.
Informacja Załóż konto w portfelu uPaid lub znajdź portfel swojego banku klikając w przycisk „kupuj z MasterPass”. Płatność – klient niezarejestrowany
Płatność – klient nie ma karty Karta Dodaj kartę, aby móc zapłacić.
Po wyborze przycisku „Kupuj z MasterPass” Płatność - klient niezarejestrowany
Placeholdery: Numer karty Data ważności karty Nazwa karty CVC2/CVV2 Hinty Podaj 16-cyfrowy numer karty. Wpisz datę ważności karty w postaci 06/15. Wpisz nazwę karty. Nazwa karty będzie widoczna na liście kart zamiast numeru. To trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu. Podaj dane swojej karty Dodawanie karty w portfelu uPaid
Przed wpisaniem danychPo wpisaniu danych Dodawanie karty w portfelu uPaid
Komunikaty „Weryfikacja nie powiodła się” Po anuluj: „Niestety nie możesz dokonywać płatności do czasu zweryfikowania karty. Zaloguj się na upaid.pl i przejdź do zakładki „karty płatnicze”. Po trzykrotnych, nieudanych próbach: „Niestety nie udało się zweryfikować Twojej karty. Skontaktuj się ze swoim bankiem”. Nieudana weryfikacja 3DS
komunikat błędu - Karty zagraniczne nie mogą być dodane poza upaid.pl. Każda taka próba kończy się błędem. serwer wykrywa ze karta jest zagraniczna i pokazuje komunikat : "Karty wydane poza granicami Polski mogą być dodane tylko poprzez stronę upaid.pl”. Wyjątek weryfikacji 1.
Każda próba dodania większej ilości kart poza upaid.pl kończy się błędem. W upaid.pl można dodać po standardowej weryfikacji. serwer wykrywa ze mamy już 2 karty uprzednio dodane i pokazuje komunikat: „Limit kart wyczerpany. Aby dodać kolejną kartę, zaloguj się na upaid.pl" Wyjątek weryfikacji 2.
Nadaj mPIN „Nazwa karty” Podaj czterocyfrowy kod, którym będziesz zatwierdzać transakcje MasterPass. W przyszłości możesz go zmienić, zresetować na swoim koncie na upaid.pl mPIN Powtórz mPIN Nadanie mPIN-u Uwaga: kod mPIN musi być maskowany.
Hinty: 1. Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić. 2. mPIN – czterocyfrowy kod służący do zatwierdzania transakcji MasterPass. Placeholder: Podaj kod mPIN Przykłady visuali kart jakie pojawią się przy płatności. Karty i ich nazwy wyświetla serwer. Płatność – użytkownik nadał karcie mPIN
Hinty: 1. Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić. 2. CVC2/CVV2 – to trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu. Płatność – użytkownik ma zweryfikowaną kartę, bez mPIN-u. Dopuszczamy aby zamiast definicji CVC2/CVV2 był hint obrazkowy. Placeholder: Podaj kod CVC2/CVV2
Lista kart Dodaj kartę spoza listy Komunikat wyświetlany w przypadku braku kart: „Nie masz kart. Dodaj, aby móc zapłacić”.
Komunikaty płatnościowe
Po płatności – strona z podziękowaniem Potwierdzenie transakcji obsługuje merchant.
1.Opis do czego aplikacja służy 2.Wersja 3.Nazwa dewelopera 4.Pytania i uwagi Pytania i uwagi dotyczące działania aplikacji prosimy kierować na adres: Biuro Obsługi Klienta: ; +48 (81) Wzorzec ekranu o aplikacji Dotyczy to tylko aplikacji wykonanych przez partnerSheep.
To otwarty, międzynarodowy system płatności mobilnych i internetowych, z którego mogą korzystać użytkownicy dowolnej karty płatniczej, w dowolnym banku. MasterPass zastępuje działający od 3 lat MasterCard Mobile. System umożliwia płatność dowolną kartą zapisaną w wybranym portfelu elektronicznym należącym do usługi. Do danego portfela użytkownik może zalogować się podając numer telefonu lub adres . Każdą płatność użytkownik zatwierdza unikalnym kodem mPIN nadanym karcie płatniczej. MasterPass zwalnia użytkownika z konieczności podawania adresu dostawy, który również można zapisać w cyfrowym portfelu. Zobacz więcej: masterpass.pl. Certyfikowanym partnerem technologicznym MasterPass dla transakcji realizowanych w aplikacjach mobilnych [NAZWA PARTNERA] jest firma uPaid Sp. z o.o. Informacja o MasterPass – lepiej użyć bezpośredniego przekierowania na masterpass.pl
W razie pytań i niejasności, proszę o kontakt: