Zdobycie umiejętności oczekiwanych przez pracodawców, większe szanse na zatrudnienie Zdobycie umiejętności kluczowych (w szczególności wykorzystanie nowoczesnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w programie „Uczenie się przez całe życie”
Advertisements

Rodzic jako doradca zawodowy
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Praktyki w zakresie pomocy osobom i rodzinom zagrożonym wykluczeniem społecznym na przykładzie Programu zajęć dla matek samotnie wychowujących dzieci realizowanego.
ROLA POWIATOWYCH URZĘDÓW PRACY WE WSPIERANIU ZATRUDNIENIA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM - realizacja projektów współfinansowanych przez Europejski.
Milena Filipowska Unia Gospodarcza Regionu Śremskiego – Śremski Ośrodek Wspierania Małej Przedsiębiorczości.
Projekt Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia.
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
1 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWANYCH ZMIAN KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE.
Reforma kształcenia zawodowego rok szkolny 2012/2013
Związek Pracodawców Dolnego Śląska
Chcę się uczyć i pracować EFS – ZPORR /Działanie 2.1/ Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ.
Program aktywnego wejścia na rynek pracy osób osadzonych w Zakładzie Karnym Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Podsumowanie rezultatów na Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
TURCJA – KOLEBKA LUDZKOŚCI
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
WARSZTATY COACHING WSPOMAGAJĄCE TEMPO ROZWOJU ICH UCZESTNIKÓW I SPRZYJAJĄCE POLEPSZENIU EFEKTÓW DZIAŁANIA, ZMIERZAJĄCE DO NABYCIA UMIEJĘTNOŚCI.
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Nazwa Priorytetu: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Numer i Nazwa Działania: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Promocja Integracji Społecznej na terenie miasta Człuchowa Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Instytut Statystyki i Demografii
Republika Federalna Niemiec
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Austro - Węgry
POLITYKA DYNASTYCZNA JAGIELLONÓW
RegioNet – regionalne konfrontacje i praca w Internecie pomiędzy europejskimi szkołami Kryteria analizy materiału badawczego.
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
ZAWÓD DLA MŁODZIEŻY, KTÓRA LUBI LUDZI ORAZ CHCE LEPIEJ POZNAĆ ŚWIAT
PO KL sukcesy i wyzwania oraz dobre praktyki w rozwiązywaniu problemów woj. podlaskiego Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament.
Najważniejsze atrakcje turystyczne Warszawy
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
SEMINARIUM UPOWSZECHNIAJĄCE REZULTATY PROJEKTU „Praktyki w Hiszpanii - szansa dla uczniów rzemieślniczych szkół zawodowych z Tarnowa i Pilzna” Beata Rzepiela.
Węgry. Wegry.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
CZYNNIKI TRAFNEGO WYBORU ZAWODU
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt Leonardo da Vinci
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
PROGRAM COMENIUS WYCIECZKA. Nyírbátor  Budapest.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Wrocław to miasto z ponad 1000 letnią tradycją . Jest jednym
Rzeczpospolita Polska moja ojczyzna
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Prezentacja przygotowana w ramach projektu: „POLSKO - ROSYJSKA WYMIANA MŁODZIEŻY 2015” realizowanego na rzecz dialogu i porozumienia w stosunkach polsko-rosyjskich,
Badanie satysfakcji klienta Powiatowego Urzędu Pracy Magdalena Wasiluk Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.
“Lokalny rynek pracy z perspektywy migrantów”
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
Projekt p.t.: „Mobilność i doświadczenie kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy” - realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Końskich.
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
Krajowy fundusz szkoleniowy
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Wybrane możliwości wsparcia finansowego przedsiębiorców
Staże europejskie drogą do sukcesu
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Absolwent UwB jako pracownik.
Zapis prezentacji:

Zdobycie umiejętności oczekiwanych przez pracodawców, większe szanse na zatrudnienie Zdobycie umiejętności kluczowych (w szczególności wykorzystanie nowoczesnych technologii, praktyczne zastosowanie języka angielskiego) Wzmocnienie poczucia wartości i automotywacji, asertywności, nabycie umiejętności współpracy w zespole i komunikacji interpersonalnej Poznanie realiów rynku pracy Zdobycie wiedzy na temat negatywnych skutków dyskryminacji oraz korzyści wypływających z różnorodności kultur Otrzymanie podstaw do dalszego podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych w formach kształcenia ustawicznego

 Budapeszt powstał z 2 oddzielnych miast: Budy i Pesztu, na miejsce starej Budy; w starożytności rzymskie – Aquincum. Od 1242 Buda była stolicą Węgier, od stałą rezydencją królów węgierskich, natomiast Peszt - ośrodkiem rzemieślniczo- handlowym. Oba miasta po klęsce pod Mochaczem zostały opanowane przez Turków, którzy utrzymali je do W XVIII w. znalazły się pod panowaniem Habsburgów. W 1767 miasta połączył je pierwszy most. W 1872 połączono Budę i Peszt w jedno miasto - Budapeszt. Od 1867 stolica Królestwa Węgier w ramach Cesarstwa Austro-Węgierskiego. Cesarze Austrii byli równocześnie królami Węgier już od śmierci Ludwika Jagiellończyka (1526). Po I wojnie światowej, w 1918, został stolicą niepodległych Węgier

PARLAMENT PARLAMENT - WNĘTRZE