EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Advertisements

Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZSP NR 1 W ŁĘCZYCY A RYNEK PRACY REGIONU
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych Tarnowa Analiza naboru Rok szkolny 2008/2009 Wyniki naboru w poszczególnych szkołach.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE 2014
LOSY ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2009/2010 LOSY ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2009/2010 KRAKÓW 2010.
WYNIKI EGZAMINU ZAWODOWEGO SESJA LETNIA CZERWIEC 2011
EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 KRAKÓW.
Podyplomowe Studia Surdopedagogiki
Statystyka szkolna wskaźniki efektywności nauczania
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Badanie losów absolwentów
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
Zadanie 1 Zarządzanie projektem - wzrost wiedzy na temat EFS i projektu wśród mieszkańców powiatu lęborskiego Zadanie 2 Program formalnego potwierdzania.
CENTRUM WSPÓŁPRACY SZKOŁY I RODZINY PUNKT KONSULTACYJNY.
Szkolenie dotyczące korzystania ze strony internetowej KS Wlkp. ZPN
EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH ZSZ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2010/2011 KRAKÓW 2011.
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
Janusz Bokser – WUP Toruń Toruń
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Doradztwo zawodowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie.
Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Monitorowanie realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkołach zawodowych. 1.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH nr 3 mgr Małgorzata Turyńska
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
BIURO KARIER UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO Badanie Losów Zawodowych Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego Badanie losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu.
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
Rok ukończenia szkoły W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Szkolnictwo zasadnicze zawodowe a płeć Analiza danych statystycznych i wyniki badań Danuta Duch-Krzystoszek Koalicja KARAT.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Losy absolwentów dane statystyczne Losy absolwentów dane statystyczne.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
PATRONAT PREZYDENT MIASTA CZĘSTOCHOWY DYREKTOR DELEGATURY KURATORIUM OŚWIATY W CZĘSTOCHOWIE CentrumInformacjiZawodowej Centrum Kształcenia Praktycznego.
LOSY ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2014/2015 W czerwcu 2015 nasze gimnazjum ukończyło 176 uczniów. Naukę w szkołach ponadgimnazjalnych podjęło 174 osoby: w liceach.
BADANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO.
KLASA WIELOZAWODOWA. Wybierz zawód i kształć się zgodnie ze swoimi zainteresowaniami!
Konferencja nt. „Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku a potrzeby rynku pracy” Białystok 17 czerwca 2010 roku Udział szkolnictwa zawodowego w Białymstoku.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Gdy samochód „zachoruje”, Mechanik go uratuje ;)
Spotkanie Dolnośląskiej Sieci Biur Karier - GRUDZIEŃ Badania losów absolwentów DSWE TWP we Wrocławiu - studium przypadku.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku Szkoła dająca zawód – Szkołą niezawodną.
LOSY ABSOLWENTÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO IM. WALDEMARA KIKOLSKIEGO W BIAŁYMSTOKU Białystok, 23 września 2015r.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Kształcenie dualne.
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU
Bądź jak HIPOLIT POŻYTECZNY OTWARTY PRZEWIDUJĄCY PRZEDSIĘBIORCZY
LOSY ABSOLWENTÓW LO 2015/2016.
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Losy absolwentów 2016 (dane udostępnione szkole przez Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji WUP w Krakowie)
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie
Losy absolwentów publicznego gimnazjum nr 24 w Białymstoku
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Badania losów absolwentów
Zapis prezentacji:

EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2014

WSTĘP: Badania losów absolwentów ZSZ nr30 rozpoczęto w 2009 roku. Obejmują one wszystkich absolwentów kończących ZSZ nr 30 w danym roku szkolnym. CELE EWALUACJI : Celem badania jest uzyskanie informacji dotyczących losów absolwentów kończących szkołę zawodową oraz dokonanie analizy wyników. Zbieranie danych o absolwentach i dokonywanie statystyki porównawczej jest bazą do wyciągania wniosków dotyczących edukacji zawodowej uczniów, możliwości przekwalifikowania lub dalszej edukacji. Realizacja wniosków jest podstawą do opracowania planów pracy dających większe szanse młodzieży w usamodzielnianiu się. GRUPA BADANYCH: Absolwenci wszystkich kierunków zawodowych, kończący naukę w danym roku szkolnym.

TABELA 1. zestawienie danych statystycznych dotyczących uczniów kończących szkołę w roku szkolnym 2014 NAZWA ZAWODU LICZBA KOŃCZĄC YCH SZKOŁĘ LICZBA PRACUJĄC YCH W ZAWODZIE LICZBA KSZTAŁCĄCYCH SIĘDALEJ/ WYDŁUŻAJĄCYCH LICZBA BEZROB O- -TNYCH BIERNI ZAWODOWO TERAPIA LICZBA WYKONUJĄC YCH INNY ZAWÓD BRAK DANYCH PRACOWNIK OBSŁ.HOTEL. 73/ MECHANIK 7-/ KALETNIK 14-/ KRAWIEC 1011/ KUCHARZ MAŁEJ GAS. 103/ TECHNOLOG ROBÓT KUCHARZ 61/ SPRZEDAWC A CUKIERNIK RAZEM

WNIOSKI: Niewielu absolwentów pracuje w swoim zawodzie. Są jednak tacy, którzy podejmują pracę w zawodzie dopiero po około 2-3 latach, a nawet później, od ukończenia szkoły. Pojawiają się również absolwenci bierni zawodowo. Absolwenci korzystają z warsztatów terapii zajęciowej. Duża liczba absolwentów wydłużyła naukę w klasie III. Coraz częściej nikły kontakt z absolwentami w związku z częstą zmianą numerów telefonu. Ze względu na to, że badamy sytuację w sumie krótko od zakończenia szkoły, ona nie jest jeszcze stabilna i miarodajna.

REKOMENDACJE: W trakcie roku, jeżeli wyrażą zgodę, zbierać oprócz kontaktów telefonicznych,adresy mailowe od uczniów klas III, którzy będą absolwentami. Pytać absolwentów odwiedzających szkołę czym się zajmują i czy mają informacje o kolegach z klasy. Prosimy wychowawców o większe zaangażowanie się w badanie losów absolwentów.