Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa 14.01.2015 WEBINARIUM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
PREZENTACJA PROGRAMU. Corbo Polska Sp. z o.o. Co to jest ISO Manager? ISO-Manager jest wygodnym i skutecznym narzędziem dla wszystkich organizacji mających.
Rejestr Spraw Sądowych
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Zapanuj nad dokumentami
E-faktura z VIATM – Moje Rachunki online
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
JAK WŁĄCZYĆ SIĘ W PROJEKTY EUROPEJSKIE?. POMYSŁ NA PROJEKT – ALE JAKI? Projekty realizowane w ramach współpracy (collaborative projects) Sieci doskonałości.
Jak zostać ekspertem Komisji Europejskiej Ewa Kocińska Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Ramowych UE Fundacja UAM – Poznański Park Naukowo-Technologiczny.
Microsoft Exchange Server 2003 Obieg dokumentów
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Jak zostać ekspertem Komisji Europejskiej? Experts Management Module for FP6 Ewa Kocińska Regionalny Punkt Kontaktowy 6PR UE ul. Rubież 46, Poznań
InfinitERP prezentacja systemu.
Nowoczesny system zarządzania firmą
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
UŁATWIA ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt: Profesjonalne zarządzanie finansami a wiarygodny wizerunek NGO Działanie: Indywidualne doradztwo dla organizacji w zakresie finansów, księgowości.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Kontakt: Adam Jarus tel
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Spotkanie informacyjne
Archiwizacja bazy danych
Politechnika WarszawskaCentrum Informatyzacji 2016 Dziś Q3Q4 Q Q2Q3Q4 Q Q2 Inteligentny system wyszukiwania informacji Środowisko obliczeń.
System Zarządzania Bazą Danych
Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Program CRM + PTS (zarządzanie relacjami z klientami + moduł wsparcia technicznego dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych)
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
call center to nie tylko infolinia
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Związek Harcerstwa Polskiego rozpoczyna wdrażanie usługi Microsoft Office 365, z którego korzystać będą mogli bezpłatnie wszyscy członkowie organizacji.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Instalacja certyfikatu Dostęp do Rachunku przez Internet BS Pawłowice dla przeglądarki Mozilla Firefox.
Bartosz Pawlak Wiktor Paliwoda Bezpieczeństwo Systemów Operacyjnych IMAP vs POP.
Zintegrowane systemy informatyczne
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Projekt Partnerski, pn. Rodzina w Centrum Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 9 Solidarne.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
„ Wolontariat i prawo - z czym to się je
POMIAR PROCESÓW – GWARANCJA SZYBKIEGO PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 24, Kraków tel
Biuro Koordynacji Kształcenia Kadr
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Kurs Access.
Jak zaplanować raporty użycia w EBSCOadmin
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
RODO RODO w ZHP Chorągwi Wielkopolskiej im. Powstańców Wielkopolskich
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Andrzej Rybus-Tołłoczko
Zapis prezentacji:

Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM

O czym dziś Darczyńca i jego istnienie w bazie Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami Wdrożenie – co się za tym kryje Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności

CRM, czyli… Customer Relationship Managment, czyli… system zarządzania relacjami z klientami, czyli… baza danych darczyńców i ich aktywności

O czym dziś nie Excel Access Zmodyfikowane systemy księgowe Regulacje prawne dotyczące ochrony danych osobowych

Na początku było… To nie dla nas – jesteśmy za mali

Na początku było… To nie dla nas – jesteśmy za mali Zajmiemy się tym jak będziemy mieli dużą bazę

Na początku było… To nie dla nas – jesteśmy za mali Zajmiemy się tym jak będziemy mieli dużą bazę To za dużo kosztuje – koszty czasu pracy

Na początku było… To nie dla nas – jesteśmy za mali Zajmiemy się tym jak będziemy mieli dużą bazę To za dużo kosztuje – koszty czasu pracy A nie może zrobić tego nasz informatyk/zaprzyjaźniony student?

Na początku było… To nie dla nas – jesteśmy za mali Zajmiemy się tym jak będziemy mieli dużą bazę To za dużo kosztuje – koszty czasu pracy A nie może zrobić tego nasz informatyk/zaprzyjaźniony student? A nie da się tego zrobić w Excelu?

Na początku było… To nie dla nas – jesteśmy za mali Zajmiemy się tym jak będziemy mieli dużą bazę To za dużo kosztuje – koszty czasu pracy A nie może zrobić tego nasz informatyk/zaprzyjaźniony student? A nie da się tego zrobić w Excelu? To trudne i czasochłonne

CRM – do czego to służy? ankieta

DARCZYŃCA SYMPATYK WOLONTARIUSZ Darczyńca i jego istnienie w bazie 1

DARCZYŃCA/ SYMPATYK/ WOLONTARIUSZ Jakie dane? Dane adresowe Dane kontaktowe Dane bankowe Darczyńca i jego istnienie w bazie 1 na podstawie zgody na przetwarzanie danych

DARCZYŃCA/ SYMPATYK/ WOLONTARIUSZ Jakie dane Dane adresowe Dane kontaktowe Dane bankowe Jakie aktywności chcemy monitorować? Jakie dane chcemy mieć w ujęciu rocznym/miesięcznym/ całościowym? Darczyńca i jego istnienie w bazie 1 na podstawie zgody na przetwarzanie danych

2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami

2 Analiza i planowanie Monitorowanie kontaktu telefonicznego i iowego Monitorowanie reagowania na prośbę o wsparcie – podpisanie petycji lub/i wpłata Monitorowanie i planowanie kampanii w tym rezultatów finansowych Rejestracja Zapisanie na newsletter ing Baza dokumentów Raportowanie

KONTAK Do czego można to wykorzystać

film

2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami CiviCRMCiviEVENT CiviMEMBERCiviMAIL

zarządzanie kontaktami, samodzielne definiowanie typów przechowywanych informacji, możliwość definiowania typów kontaktów (np.: osoby indywidualne, organizacje, rodziny) zarządzanie relacjami pomiędzy kontaktami (pracownik- pracodawca, koordynator-wolontariusz, rodzic-dziecko) 2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami CiviCRM

tworzenie formularzy rejestracyjnych on-line na wydarzenia (warsztaty, konferencje) i zarządzanie danymi o uczestnikach, generowanie potwierdzeń i rachunków, importowanie i eksportowanie danych o uczestnikach, wyszukiwanie uczestników wybranego wydarzenia, typu wydarzeń lub zaangażowanych pracowników pełniących konkretną funkcję, eksportowanie wydarzeń w postaci plików iCal i umożliwianie kalendarzom on-line subskrypcję wydarzeń, 2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami CiviEVENT

zarządzanie informacjami członkowskimi w organizacji, tworzenie kampanii on-line zachęcających do członkostwa i spersonalizowanych stron zapisów, definiowanie nieograniczonej liczby typów członkostwa dla jednej lub więcej organizacji, ich poszczególnych oddziałów, dostosowywanie regulaminów członkostwa, wyszukiwanie i tworzenie list członków według typu, danych kontaktowych, daty dołączenia, 2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami CiviMEMBER

tworzenie spersonalizowanych biuletynów poczty elektronicznej, zbieranie i zarządzanie subskrybcjami, kierowanie biuletynów do zdefiniowanych grup planowanie wysyłek, śledzenie statystyk: otwartych wiadomości, przekierowań importowanie i eksportowanie list mailingowych, 2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami CiviMAIL

Donor journey - proces „życia/rozwoju” darczyńcy 2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami

Kalendarz komunikacji z darczyńcami 2 Workflow czyli śledzenie procesów oraz pracy z darczyńcami i kampaniami

3 Wdrożenie – co się za tym kryje Opracowanie workflow Automatyzacja Procedury

3 Wdrożenie – co się za tym kryje Opracowanie workflow Automatyzacja Procedury Połączenie z innymi systemami Bankowy Facebook System płatności on-line

3 Wdrożenie – co się za tym kryje Określenie formatów plików wchodzących wychodzących Opracowanie workflow Automatyzacja Procedury Połączenie z innymi systemami Bankowy Facebook System płatności on-line Czyszczenie danych i migracja

WDROŻENIE – CO SIĘ ZA TYM KRYJE Opracowanie workflow Automatyzacja Procedury Połączenie z innymi systemami Bankowy Facebook System płatności on-line

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Bezpieczeństwo danych Serwer vs „ chmura” Dostęp do danych Rejestracja w GIODO Zgoda na przetwarzanie danych Pola typu „nie chce”

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Najczęstsze błędy Zbyt duża automatyzacja

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Najczęstsze błędy Zbyt duża automatyzacja CRM dla wszystkich CRM do wszystkiego

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Najczęstsze błędy Zbyt duża automatyzacja CRM dla wszystkich CRM do wszystkiego Brak konkretnej osoby odpowiedzialnej za CRM

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Najczęstsze błędy Zbyt duża automatyzacja CRM dla wszystkich CRM do wszystkiego Brak konkretnej osoby odpowiedzialnej za CRM Niewystarczające szkolenie użytkowników

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Najczęstsze błędy Zbyt duża automatyzacja CRM dla wszystkich CRM do wszystkiego Brak konkretnej osoby odpowiedzialnej za CRM Niewystarczające szkolenie użytkowników Odłożenie użytkowania na później

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Najczęstsze błędy Zbyt duża automatyzacja CRM dla wszystkich CRM do wszystkiego Brak konkretnej osoby odpowiedzialnej za CRM Niewystarczające szkolenie użytkowników Odłożenie użytkowania na później Brak dbałości o czystość danych

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Jak wybrać CRM?

4 Kwestie wrażliwe – bezpieczeństwo, błędy, trudności Jak wybrać CRM? Do czego używamy/chcemy używać CRM Jakie mamy inne systemy Czy mamy specjalistę od CRM/IT w zespole Jakimi środkami finansowymi dysponujemy Wybór poddostawcy Umowa i harmonogram pracy