Informatyk w Londynie Projekt numer: ESF01-2013 – 1 – PL1 – LEO01 – 37042 „Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością” Projekt: „Staże i praktyki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Advertisements

Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Mechanik Samochodowy.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10. Główne wejście do placówki.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Busku - Zdroju
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Co to jest TIK?.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
CZLOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE POTENCJAŁU.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Temat projektu "Zrównoważona architektura krajobrazu w przestrzeni miejskiej na włoskich przykładach"
NAWOJOWA – RENDE – r. Staż został zrealizowany w ramach projektu systemowego Staże i praktyki dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria – (POLSKA – ITALIA) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
SKUTECZNIE DO CELU POPRZEZ EUROPEJSKĄ PRAKTYKĘ NR PROJEKTU PL1-LEO CZYLI MY W BERLINIE.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Mechanik Pojazdów Samochodowych
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Projekty mobilności polegają na organizowaniu wyjazdów zagranicznych dla uczniów, pracowników, absolwentów i bezrobotnych, a także szkoleniowców. Celem.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
Moje praktyki odbywały się w salonie CV Hair & Beauty 57 Marchmont Street London Moim opiekunem a jednocześnie szefem salonu był Ian Broderick. Dużym.
Holiday Inn Elstree – czyli gastronomia hotelowa od kuchni
Podsumowanie projektu Prezentacja: Michalina Mościszko Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo”, realizowany.
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Standard obsługi to podstawa sukcesu Prezentacja: Daria Bosek i Damian Pławski Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – „Uczniowie z Malborka.
Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób.
HOTEL 55 – relaks FENG SHUI Prezentacja: Joanna Przybysz, Agata Moszczyńska Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących.
Projekt „AGRO na 6-stkę – Program doskonalenia nauczycieli i instruktorów kształcenia zawodowego szkół rolniczych w Polsce” jest współfinansowany przez.
Equity Point London - RAJ DLA TURYSTY W SAMYM SERCU LONDYNU JULITA JÓŹWIAK Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – „Uczniowie z Malborka wybierają.
Hotel Travelodge Tower Bridge*** - blisko historii
Projekt Leonardo da Vinci
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Szkolnictwo zawodowe w opinii uczniów w świetle wybranych wyników badań Iwona Gruczyńska, Waldemar Dubla.
Technik pojazdów samochodowych Bezpłatny kurs prawa jazdy kat. B !!!
Projekt Erasmus+ Akcja KA1 „Najlepsi Informatycy w Europie” nr Umowy POWERVET PL01-KA jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Grafik komputerowy jest osobą zajmującą się tworzeniem reklam i różnego rodzaju publikacji przy użyciu komputera. Osoba pracująca na tym stanowisku.
MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Gdy samochód „zachoruje”, Mechanik go uratuje ;)
Technik pojazdów samochodowych Bezpłatny kurs prawa jazdy kat. B !!! M.18. Diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych M.12.
Szkoła Nauczycielem stoi
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Technikum informatyczne
Imię i nazwisko nauczyciela
Imię i nazwisko nauczyciela
,,Od Technika do Europejczyka
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

Informatyk w Londynie Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – „Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością” Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo”, realizowany przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania Otwartość systemu oświaty w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie Upowszechnianie uczenia się prze całe życie. Prezentacja: Tobiasz Popis

Kilka słów o Whitefield School Swój staż zawodowy odbywałem w Whitefield School – nie byłem oczywiście uczniem szkoły, tylko pracowałem w sekcji administracyjnej zajmującej się obsługą informatyczną tej placówki.

Kilka słów o Whitefield School  Jest to szkoła średnia  Jej uczniowie to młodzież w wieku od 11 do 18 lat  Znajduję się na ulicy Claremont Road w Barnet w Londynie  Jest to wielokulturowa szkoła  Jej uczniowie posługują się łącznie 70 różnymi językami  Realizowane są w niej fakultety informatyczne, sportowe, muzyczne, taneczne, stolarskie, gastronomiczne.

Podróż do pracy Codziennie podróżowałem autobusem linii 186 w stronę Brent Cross, na stacji Edgware, przesiadałem się na metro linii Northernline, którym jechałem na stację Brent Cross. Dalej szedłem pieszo kilka minut do mojego miejsca pracy.

Tak w skrócie prezentowała się moja codzienna droga do pracy

Mój dzień w pracy wyglądał następująco  Każdy dzień, jak prawdziwy Brytyjczyk, zaczynałem od wymiany uprzejmości z moimi współpracownikami oraz rozmów o pogodzie.  Później uczestniczyłem w odprawie na temat zadań na dany dzień.  Sprawdzałem firmową pocztę, e i nowe zgłoszenia w systemie SysAid.  Opiekun zlecał mi nowe zadania.  Zajmowałem się pracą diagnostyczną w warsztacie.  Diagnozowałem i opisywałem usterki, zapisywałem numery z poszczególnych urządzeń.  Naprawa i serwis uszkodzonego sprzętu oraz usuwanie usterek.

Później…  Zdawałem raport opiekunowi z realizowanych zadań.  Tworzyłem listy i komputerowe bazy danych na komputerze oraz wysłałem je opiekunowi.  Wracałem do warsztatu oraz pakowałem laptopy, które będą odsyłane do producenta.  W międzyczasie wykonywałem drobne zadania w obrębie szkoły (naprawa drukarek, problemów z internetem, tablicami multimedialnymi itp)  Rozmowa podsumowująca dzień z opiekunem  Godzina Koniec pracy

Biuro serwisu IT tak prezentowało się główne biuro, w którym pracowałem

SysAid Wspomniany w planie dnia system SysAid to internetowa baza danych, która zawierała zgłoszenia od wszystkich pracowników szkoły. Przedstawiany był tam szczegółowy opis, z uwzględnieniem klasy, typu zgłoszenia itp. Dzięki temu serwis IT mógł szybciej i z większym zorganizowaniem wykonywać zadania w obrębie całej szkoly.

Pracownicy serwisu IT poświęcali mi codziennie wiele uwagi, cierpliwie wszystko tłumaczyli. Zawsze mogłem liczyć na ich optymizm i wsparcie.

Podsumowanie  4 tygodnie praktyk dla każdego z nas to był czas nowych doświadczeń zawodowych  Mieliśmy okazję poznać sprzęt, który u nas w kraju nie jest popularny i rzadko stosowany  Pracowaliśmy w firmach, które wykonują szeroki wachlarz usług dla branży IT od sprzedaży akcesoriów, przez serwis i naprawę sprzętu aż po zlecenia indywidualne  Nauczyliśmy się rozmawiać z klientami i słuchać ich potrzeb  Pracując w zgranych zespołach nie tylko nawiązaliśmy nowe znajomości, ale także poprawiliśmy swój angielski, wiemy jak działa się w grupie i rozumiemy taki system pracy.  Praktyki sprawiły, że zdobyliśmy nowe umiejętności i doświadczenia, a zawód który będziemy wykonywali w przyszłości stał się dla nas bliższy. Przekonaliśmy się, że to ciekawe i kreatywne zajęcie, chociaż wymaga od nas stałego dokształcania i podążania za nowymi technologiami.