ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Segmentacja klientów Kopalni Soli "Wieliczka" - Cudzoziemcy Zwiedzanie Trasa Turystyczna Wyciąg z raportu badania Warszawa, lipiec 2010.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
1 Wakacje Polaków Warszawa, czerwiec 2011 Projekt realizowany przez TNS PENTOR © 2011 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1 Zaufanie Polaków do biur podróży Warszawa, październik 2010 Projekt realizowany przez PENTOR Research International © 2010 Research International. No.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
WITAMY I ZAPRASZAMY WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE LATO 2013.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Program RICI to innowacyjny projekt z branży turystycznej. Oferujący realny produkt i usługi do wykorzystania na całym świecie. Tym produktem jest karta.
Preferencje dotyczące konsumpcji piwa studentów Politechniki Śląskiej
Osiem gorących trendów w marketingu W którym kierunku rozwija się marketing i jakie nowe możliwości oferuje?
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Odkryjmy razem - Allegro
Aleksandra Wasilewska
RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Nazwa szkoły: Gimnazjum im
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
BIURO PODRUŻY ,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu:
Czym jest dla ucznia drugie śniadanie
Pomysł cross-promocji
Mleczna droga na kawę… Kup Milkyway’a i ciesz się małą czarną w cenie 5 zł w lokalach Starbucks (za okazaniem paragonu).
Opracowane przez Nowak Justynę AGH. Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na.
Dlaczego baton plus kawa?
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
Wspieramy budowanie marki
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Strategie promocji.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
PHP + MySQL Podstawy pracy z bazą danych Damian Urbańczyk.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Warszawa, kwiecień 2015r. Badanie opinii na temat organizacji igrzysk The World Games.
PRODUKT.
dane z systemów rezerwacyjnych (116 touroperatorów) ekspercki ranking „top 50” ostateczne potwierdzenie uczestnictwa 35 firm graniczny poziom obrotów.
Pewnego słonecznego poranka, jak zawsze w poniedziałek, Kasia i Franek szli razem do szkoły. Coraz częściej zwyczajem Katarzyny stawało się to, że przed.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
BIURO PODRUŻY,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu: Informatyczna Obsługa Biura.
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
PIENIĄDZ NARZĘDZIE POMOCNE W REALIZACJI CELÓW I SPEŁNIANIU MARZEŃ SZKOŁA PODSTAWOWA W WYSZANOWIE.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Zapis prezentacji:

ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek

O co chodzi? Cross – promocja w moim zamyśle działa na zasadzie benefitu i polega na współpracy z wybranym biurem podróży (np. Itaka). W każdym z opakowań Bounty znajduje się unikalny kod. Konsumenci rejestrują się na stronie www i zbierają punkty: 1 batonik = 1 kod = 1 punkt w rankingu 3 osoby o największej ilości punktów wylatują do egzotycznego kraju Dreamlinerem zupełnie za darmo, 20 osób dostaje rabat do biura podróży Itaka na kraje egzotyczne w wysokości 50% i karton Bounty oraz markowe gadżety, a 100 kolejnych uczestników dostaje na pocieszenie tylko kartony Bounty i zestaw gadżetów, co mimo wszystko buduje pozytywny wizerunek marki.

Dlaczego to zadziała? Konsumenci zapominają o tym, jak wyśmienity jest to baton, ponieważ na rynku jest bardzo wiele innych batoników, choćby batoniki konkurencji: Kinder Bueno czy Nestle Aero – warto więc im przypomnieć o kultowym Bounty. Bounty i jego smak kojarzą się z gorącymi krajami, w których rosną gęsto palmy kokosowe, gdzie sączy się przez słomkę drinki z łupinek kokosa i leży do góry brzuchem (co potwierdza przeprowadzona ankieta). Firma Itaka (ale także Rainbow Tours czy Tui) mają w ofercie egzotykę, są to jednak wycieczki bardzo drogie i niedostępne dla większości. A kto nie marzy o wakacjach w raju?! Obie firmy na tym skorzystają – sprzedaż Bounty wzrośnie, jego wizerunek będzie jeszcze bardziej kojarzył się z rajem na ziemi, a biuro podróży zareklamuje się, konsumenci oswoją się z kierunkami egzotycznymi i częściej będą brać je pod uwagę kupując zorganizowaną wycieczkę.

Co sądzą inni? Przeprowadziłam ankietę za pomocą serwisu – studenci jednogłośnie stwierdzili, że znają batony Bounty. Zapytani o to, z czym kojarzą im się te batoniki odpowiadają najczęściej „z kokosem”, „z egzotyczną wyspą”, „z Karaibami”, „z lazurowym morzem”. 100% badanych studentów wyraża także chęć spędzenia wakacji w jakimś egzotycznym kraju, ale niestety ich na to nie stać, a aż 80% zadeklarowało, że gdyby mogli kupować batony i uzyskać dużą zniżkę na wakacje – chętnie skorzystaliby z promocji (a aż 72% je minimum jednego batonika tygodniowo już teraz, więc zdecydowanie zwiększyłaby się sprzedaż).

Podsumowanie 1 batonik = 1 kod = 1 punkt w rankingu 3 osoby z największą ilością punktów lecą Dreamlinerem, zupełnie za darmo na Zanzibar lub Dominikanę z osobą towarzyszącą! 20 osób dostaje 50% rabat na ofertę wyjazdów egzotycznych w biurze Itaka. 100 kolejnych osób wygrywa karton Bounty i firmowe gadżety :)