This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Konferencja „airPORT-airPort-REGION- AEROTROPOLIS” Warszawa,5.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czynniki wzrostu komunikacji miejskiej na przykładzie Białej Podlaskiej Kielce 9 października 2012 r.
Advertisements

Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
innowacyjna wielkopolska
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Zarządzanie transportem KURS INŻYNIERSKI
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Szerokopasmowe Lubuskie
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
Komunikacja i Turystyka
Czysty transport miejski
03/10/2008 Warsztat « Transport » Wystąpienie pani Jeannine MARQUAILLE Wiceprzewodniczącej Rady Regionu Nord - Pas de Calais odpowiedzialnej za sprawy.
Podsumowanie badań potoków podróznych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego 1 kwartał 2007 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei.
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Propozycje zmian w istniejącym rozkładzie jazdy Na podstawie wniosków mieszkańców oraz badań potoków pasażerskich wykonanych na zlecenie Urzędu Miasta.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
BARIERY TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
Przygotowanie przewoźnika do zamówień publicznych w transporcie zbiorowym w najbliższym czasie 9 październik 2014 Kielce 1 PIGTSiS - Kielce r.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
3 Źródła informacji o Funduszach Europejskich na lata Krystyna Kubiak Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu.
Wdrożenie telefonii IP na Uniwersytecie Warszawski Piotr Michalski Konferencja Promująca Projekt.
1 Prognoza demograficzna dla miasta Opola do 2020 r. (Analiza wpływu zmian demograficznych na sytuację rynku pracy z uwzględnieniem czynników społecznych.
Koncepcja współpracy PPL z Województwem Lubuskim w ramach kontynuacji funkcjonowania Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost Warszawa,
PLAN GENERALNY Portu Lotniczego Zielona Góra –
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Planowana koncepcja współpracy PPL z Województwem Lubuskim w ramach kontynuacji funkcjonowania Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost Zielona Góra,
Copyright © O nas 2006 początki projektu IX 2008 – powstaje CITY-NAV sp. z o.o. Zespół –Zarząd – dwaj absolwenci Politechniki Poznańskiej,
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO / Zwiększenie ilości par pociągów kursujących na obszarze PKM w rozkładach jazdy /
Your logo Here Wspólne korzystanie w czasie rzeczywistym ze środków transportu na żądanie w Regionie Tesalii, Grecja Warsztaty: Transport na żądanie na.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
XXV SESJA SEJMIKU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Plan finansowy programu
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Transport drogowy na Mazowszu
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Porównanie czasów przejazdów samochodu i pociągu na czterech liniach kolejowych, na których 10 czerwca 2018 roku będą uruchamiane połączenia w systemie.
ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Konferencja „airPORT-airPort-REGION- AEROTROPOLIS” Warszawa,5. listopada 2014 r. PROJEKT „CHAMPIONS” Piotr Kupczyk Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego Departament Transportu

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Podstawowe informacje o projekcie:  Tytuł : „CHAMPIONS -poprawa dostępności regionów Europy Środkowej poprzez powiązanie transportu lotniczego z transportem publicznym”  Całkowity budżet projektu: Euro  Współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: Euro  Budżet Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego: Euro  Okres realizacji: 01/03/ /02/2013  Ilość partnerów: 13  Strona internetowa projektu:

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Partner Wiodący: Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego P2:Port Lotniczy Poznań P3:Urząd Miejski Wrocławia P4:Urząd Marszałkowski Woj. Dolnośląskiego P5:Pannon Business Network (Györ, Węgry) P6:Port Lotniczy Triest P7:Port Lotniczy Karlowe Wary P8: Wyższa Szkoła Zarządzania i Informatyki w Rzeszowie P9: Europa Program Center in Thueringen e.V. P10: Izba Handlowa w Erfurcie P11: Związek Transportu Regionalnego S.P.A. (Fruli-Wenecja Julijska) P12: Administracja Regionu Lwowskiego P 13: Port Lotniczy Lwów Koordynator zewnętrzny: UNICONSULT Universal Transport Consulting GmbH z Hamburga

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Główne cele projektu CHAMPIONS 1. Polepszenie dostępności regionów Europy Środkowej transportem lotniczym 2. Zwiększenie ilości pasażerów przewożonych środkami transportu publicznego z portów lotniczych do centrum miasta

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Pakiet Zadaniowy 1: Zarządzanie i koordynacja projektu Partner odpowiedzialny: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego Pakiet Zadaniowy 2: Komunikacja, rozpowszechnianie rezultatów projektu, promocja projektu Partner odpowiedzialny: Europa Programme Centre Erfurt STRUKTURA PROJEKTU – OBSZARY TEMATYCZNE Pakiet zadaniowy Nazwa pakietuPartner odpowiedzialny 1Zarządzanie i koordynacjaUrząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego 2Promocja rezultatów projektuEuropa Program Center in Thueringen e.V. 3Dostępność transportem lotniczym Port Lotniczy Karlowe Wary 4InterkonektywnośćUrząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego 5Dostępność transportem publicznym Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Skomunikowanie lotniska w Bremie z centralnym dworcem kolejowym i centrum miasta transportem szynowym jako przykład „dobrej praktyki” Tramwaj na lotnisko w Bremie:  Odległość pomiędzy samolotem a przystankiem tramwajowym: 150 – 250 m  Częstotliwość kursowania: do 12 pojazdów na godzinę  Czas przejazdu do centralnego dworca kolejowego w Bremie: 16 minut

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. „STUDIUM PRZEDINWESTYCYJNE DLA MODELOWEGO POWIĄZANIA REGIONALNEGO PORTU LOTNICZEGO TRANSPORTEM SZYNOWYM Z REGIONEM, NA PRZYKŁADZIE POŁĄCZENIA Z/DO PORTU LOTNICZEGO POZNAŃ – ŁAWICA” Wykonawca: Biuro Inżynierii Transportu Pracownie Projektowe Cejrowski& Krych na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. W studium zostały zaproponowane 2 optymalne warianty połączenia szynowego z lotniskiem : 1. Budowa nowej linii kolejowej będącej odgałęzieniem od linii nr 351 relacji Poznań – Szczecin 2. Budowa nowej linii tramwajowej łączącej lotnisko z Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym w centrum miasta

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Parametry Wariant tramwajowy Wariant kolejowy Średnia długość trasy [km]6,69,2 Średnia prędkość komunikacyjna [km/h] 3339 Średni czas przejazdu między PL Poznań Ławica - Poznań Główny PKP [min] 1214 Częstość kursowa [min]1030 Liczna kursów w okresie doby21874 Liczba miejsc w pojeździe Szacowany przybl. koszt inwestycji [mln zł] 40947

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. 1.Opracowanie studium przedinwestycyjnego utworzenia nowoczesnego systemu informacji o transporcie publicznym w Województwie Dolnośląskim dla pasażerów Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu. 2.Instalacja Systemu Informacji Pasażerskiej w Porcie Lotniczym we Wrocławiu Inwestor: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF.  z usług wrocławskiego lotniska korzysta ok pasażerów rocznie  75% pasażerów lotniska to mieszkańcy aglomeracji wrocławskiej  6 % pasażerów udając się na lotnisko korzysta z transportu publicznego

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. System Informacji Pasażerskiej

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF.

POZNAŃ AIRPORT GUIDE – pierwsza w Polsce lotniskowa aplikacja mobilna dla urządzeń z systemem operacyjnym Android

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF.  z Portu Lotniczego Poznań – Ławica korzysta rocznie ok pasażerów  37% pasażerów to mieszkańcy aglomeracji poznańskiej  30% pasażerów stanowią pozostali mieszkańcy woj. wielkopolskiego

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. POZNAŃ AIRPORT GUIDE umożliwia stały dostęp do :  rzeczywistych rozkładów lotów poznańskiego lotniska wraz z alertami o opóźnieniach w przylotach i odlotach  multimedialnego planera podróży obejmującego miejską i podmiejską komunikację publiczną  aktualnych rozkładów jazdy poznańskich autobusów i tramwajów oraz pociągów na terenie całego kraju

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF.  planu lotniskowych parkingów z informacjami o cenach i możliwością rezerwacji miejsc  rozbudowanej wyszukiwarki punktów użyteczności publicznej w Poznaniu (POI)

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Aplikacja POZNAŃ AIRPORT GUIDE umożliwia zapoznanie się podróżnego z planem poznańskiego portu lotniczego dzięki:  prezentacji rzutów terminali,  prezentacji ważnych miejsc na lotnisku (bankomatów, WC, przystanków autobusowych  prezentacji miejsc usługowych (restauracje, kawiarnie, punkty wypożyczania samochodów). W związku z wymogiem niekomercyjnego wykorzystania aplikacji nazwy firm nie są podawane.

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Aplikację można pobrać (bezpłatnie) ze strony internetowej Portu Lotniczego Poznań - Ławica, za pośrednictwem aplikacji Google Play (wcześniej znanej pod nazwą Android Market) – cyfrowej platformy dystrybucji muzyki, e-booków, programów telewizyjnych i aplikacji publikowanych przez Google. Z Google Play aplikacje mogą być pobierane bezpośrednio na urządzenia z systemem Android lub komputery osobiste.

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. W przyszłości planowane jest rozszerzenie zakresu usług aplikacji o następujące elementy:  zakup biletów komunikacji zbiorowej  opłata parkingowa  zakup biletów lotniczych i kolejowych  zapłata za ponadlimitowy bagaż  odprawa pasażerska on-line  rezerwacja hoteli  zamawianie taksówek  wypożyczanie samochodów

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF.  Aplikacja mobilna może również służyć jako narzędzie kontaktu z pasażerami portu lotniczego Elektroniczne kwestionariusze wypełniane przez użytkowników aplikacji dostarczają zarządzającym lotniskiem informacji, które mogą przyczynić się do powstania kolejnych przedsięwzięć w porcie.  Dzięki dodatkowym funkcjom aplikacji możliwe będzie tworzenie programów lojalnościowych dla osób często odwiedzających poznańskie lotnisko  Aplikacja może również posłużyć do skierowania oferty komercyjnej odpowiadającej wyszukanym potrzebom osób odwiedzających port (oferta spersonalizowana)

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. 1.Analiza możliwości wykorzystania Obowiązku użyteczności publicznej (Public Service Obligations) do tworzenia połączeń lotniczych pomiędzy regionami Europy Środkowej Wykonawca: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Pakiet Zadaniowy 3 Zdjęcie: Joanna Klonowska, Port Lotniczy Poznań - Ławica

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. 2. Air Accesibility Guide Studium uwarunkowań ekonomicznych i prawnych działalności regionalnych portów lotniczych w Europie Środkowej oraz próba wskazania modelowych rozwiązań w relacjach portów lotniczych z przewoźnikami, lokalnymi władzami, udziałowcami i pasażerami. Wykonawca: Port Lotniczy w Karlowych Warach Pakiet Zadaniowy 3 Zdjęcia: Piotr Kupczyk, UMWW

This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. Piotr Kupczyk Departament Transportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ul. Przemysłowa 46, Poznań Tel faks