„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zakupy.
Advertisements

Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Damian Korczowski Jakub Patykowski
Poprawność informacji prasowych
IM. KRÓLA WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY
badania rynku turystycznego
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Katedra Marketingu Usług
Internauci w grupach wiekowych
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Oto 10 sposobów na to jak możesz sam chronić środowisko.
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Bony w płatnościach za transakcje na internetowych serwisach aukcyjnych. Autor: Mateusz Kirjak Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Celem tej prezentacji jest przedstawienie programu Młodzi przedsiębiorczy i przybliżenie wam podstaw firmy.
Pomysł cross-promocji
Opracowane przez Nowak Justynę AGH. Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Dlaczego baton plus kawa?
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Ulica Kasprowicza Nowa Sól. Posiadamy wysokiej jakości karmy dla Państwa pupili. Są one z najwyższej jakości wołowiny, drobiu i warzyw. Jest.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
PRODUKT.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
Gmina Janów Lubelski podejmuje działania zmierzające do polepszenia warunków życiowych rodzin wielodzietnych zamieszkujących na swoim terenie. W 2014.
Jak chronić środowisko?
Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Pułapki w sklepach czyli krótki zakupowy przewodnik.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Moje sposoby na budżet domowy
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
HOOP - Dzień Przytulania
NESCAFE Budzik w iPhone
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Publiczne prawo konkurencji
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
„Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na jedzenie” „Koledzy z akademika mówią mi „stary, ciebie to łatwiej ubrać, niż wyżywić”” A gdyby tak spróbować ubrać i wyżywić za jednym zamachem? Odpowiedzią na tę zagadkę jest cross-promocja HOUSE OF MARS! Na co wydać ograniczony studencki budżet? Na czynsz za wynajmowane mieszkanie, doładowanie karty miejskiej, imprezy, wyjścia do klubów, książki, kino… i tak minęło pierwszych 20 dni studenckiego miesiąca, a my już nie mamy pieniędzy. Zaczynamy żywić się zupką chińską i parówkami, a kebab koło wydziału staje się naszą stołówką.

Dlaczego akurat House of Mars? Zna go każdy. Jest topowym brandem filmy Mars, Incorporated, potencjał sprzedażowy jest tu ogromny, ale wciąż jest mniej popularny od np. Snickersa, co wynika z poniższej ankiety przeprowadzonej wśród studentów: Zasady promocji są nadzwyczaj proste : 5 PUSTYCH OPAKOWAŃ PO MARS = 30% ZNIŻKI W SKLEPIE HOUSE NA JEDEN PRODUKT.

AŻ 84% RESPONDENTÓW uważa, że ceny w sklepach House są przyjazne ich studenckiemu portfelowi, co jest kluczem do sukcesu promocji, której głównym targetem byłyby osoby młode. 100 % respondentów ankiety (studenci) zna markę House. Odpowiedź „Nie znam tej marki” uzyskała 0 głosów. To ogromna zaleta tej cross-promocji. Marka House została ostatnio przejęta przez LPP SA. Koncern ma dobrze rozwinięty sektor marketingu swoich marek (Reserved, Cropp), co pozwala przypuszczać, że byłby chętny współpracować przy takiej cross-promocji. to polska marka odzieżowa, więc dzięki akcji „House of Mars” wspieramy polskie produkty. House projektuje głównie dla młodzieży-idealnie trafia w docelową grupę odbiorców promocji.

HOUSE OF MARS 5 BATONÓW MARS = 30% ZNIŻKI W SKLEPIE HOUSE Nazwa akcji „House of Mars”, jest chwytliwa i łatwa do zapamiętania, szczególnie dla miłośników amerykańskiego serialu z Kevinem Spacey do których się zaliczam, co można byłoby wykorzystać w materiałach promocyjnych. Zawiera nazwy obu marek, dzięki czemu każdy, kto usłyszy hasło „House of Mars”, nie będzie miał wątpliwości którego sklepu i batonu dotyczy promocja. Promocja byłaby skierowana głównie do osób do osób od 18 do 30 r.ż. co hołduje ustalonej w MARS zasadzie nie promowania batonów wśród dzieci, jednocześnie ten przedział wiekowy pokrywa target marki House. Co zyskujemy? Przede wszystkim wyraźny wzrost sprzedaży batonów Mars. Cross-promocje dóbr nie będących dobrami komplementarnymi i z pozoru nie mającymi nic ze sobą wspólnego (np. „Poniedziałki z Coca-Colą w Multikinie”) przyniosły sukces sprzedażowy obu stronom cross-promocji

Wzrost sprzedaży ubrań marki House  klient mający do wyboru inną markę ubraniową, np. Pull and Bear, Cropp, oferującą podobne ceny i ubrania wybiorą House z powodu promocji. Dzięki młodzieżowemu wizerunkowi firmy House jedzenie batona MARS nabierze cech młodzieżowych, dorosłych, dalekich wizerunkowo od batonu będącego zachcianką rozkapryszonego dziecka, które nie chce jeść brokułów. Przy tak okazyjnej promocji (-30% zniżki to zauważalna różnica w cenie) obie firmy przyciągają nowych klientów- Mars buyersów House’a, House buyersów Marsa, a nawet tych, którzy wcześniej tych produktów nie kupowali. Nowym konsumentom Marsa (np., studentom) ten baton skojarzy się z szybkim zaspokojeniem głodu, dużą kalorycznością oraz „ rozsądną przyjemnością ”, przez którą nie muszą rezygnować z ważniejszych potrzeb. Mogą teraz ZJEŚĆ CIASTKO I MEĆ CIASTKO. Konieczność przedstawienia pustych opakowań po Mars w kasie (kasjer zabiera opakowania) zwiększa prawdopodobieństwo, że to osoba która kupi produkt w sklepie House ZJE BATON MARS, a to z kolei zwiększa jej szanse na zostanie jego stałym konsumentem, jeśli jeszcze takim nie jest.