Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Advertisements

Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Zakupy.
Milki Way Wiktoria Nowak.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Zagrożenia dla polskiego handlu
badania rynku turystycznego
Wykorzystanie badań marketingowych Istota rynku, jego charakterystyka.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
Leonardo da Vinci Partnerstwo: “Kuchnia i restauracja, przewodnik dla początkujących” TŁUSZCZE.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Katedra Marketingu Usług
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
INTERNET A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
Preferencje dotyczące konsumpcji piwa studentów Politechniki Śląskiej
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
POLSKA IZBA HANDLU Bruksela, 27 LUTEGO 2013
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski
Kluczowe czynniki sukcesu
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
Spotkanie Prasowe 16 maja 2007 r.. „Niesprawiedliwy podział owoców wzrostu gospodarczego” Raport przeprowadzony na zlecenie NSZZ Solidarność, opracowany.
Pomysł cross-promocji
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Polski konsument a nowości
Mleczna droga na kawę… Kup Milkyway’a i ciesz się małą czarną w cenie 5 zł w lokalach Starbucks (za okazaniem paragonu).
Opracowane przez Nowak Justynę AGH. Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na.
Dlaczego baton plus kawa?
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
[ ] Sezon na fali cydru sprzedaż cydru w Polsce 70 milionów litrów
DZIECKOMATKA. PRZYJEMNOŚĆMATKAZDROWIE OCZEKIWANIADZIECKO.
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Strategie promocji.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Supermarkety i dyskonty
PRODUKT.
Wieszak na wino. O firmie Nowak&Nowak to dynamicznie rozwijająca się firma, istniejąca na rynku od 2 lat. Specjalizuje się w produkcji przedmiotów kreatywnych,
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Świeże kanapki Pizzerinki Tosty Nasze przedsiębiorstwo oferuje świeże i smaczne produkty w dobrej cenie, dzięki czemu nasi klienci powracają do nas niemal.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
O Firmie Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Sierpcu istnieje od Specjalizujemy się w produkcji serów dojrzewających serów typu szwajcarsko - holenderskiego,
Firmy globalne.
NESCAFE Budzik w iPhone
Żywność ekologiczna.
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
KAWA NA ŚWIECIE Czyli jak pije się kawy na świecie.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo MILKY WAY – uzasadnienie wyboru produktu Batonik o najniższej wartości kalorycznej w przeliczeniu na jedno opakowanie (w porównaniu do innych batonów firmy Mars); Najtańszy batonik z portfolio firmy Mars, w związku z czym produkt najbardziej efektywny kosztowo jako dodatek do droższego zakupu; Mleczny smak pasujący do smaku kawy. KAWA TCHIBO– uzasadnienie wyboru produktu Marka Tchibo posiada sieć własnych sklepów oraz kawiarni, dzięki czemu ma szersze kanały dystrybucji niż inne marki kawy; Marka kawy należy do przedsiębiorstwa niebędącego bezpośrednim konkurentem firmy Mars (w przeciwieństwie do marek Nescafe firmy Nestle oraz Jacobs i Douwe Egberts należących/ związanych z firmą Mondelez). Renata Bruździak

Propozycja cross-promocji – dodatkowe argumenty przemawiające za kawą W Polsce kawa należy do grona najważniejszych produktów w koszyku zakupów. Kawa zajmuje 4 miejsce w rankingu kategorii spożywczych pod względem wartości rocznych obrotów. Wartość rynku kawy dynamicznie rośnie – w tempie ok. 13% rocznie (także za sprawą podwyżek cen). W 2012 r. wartość rynku kawy w Polsce wyniosła ok. 3,39 mld zł. Polacy z roku na rok coraz chętniej sięgają po kawę. Szacuje się, że około 80% osób pije ją regularnie, co daje około 25-milionową grupę potencjalnych klientów. Źródło: badanie przeprowadzone przez firmę INSE Research Renata Bruździak

Cross-promocja batoników Milky Way oraz kawy w kawiarniach Tchibo Do każdej dużej czarnej kawy kupionej w kawiarniach Tchibo byłby dołączany batonik Milky Way. Uzasadnienie: większość konsumentów preferuje dodatki do kawy w postaci mleka/śmietanki/bitej śmietany/ posypki smakowej. Połączenie czarnej kawy z batonikiem Milky Way powodowałoby, że rolę słodkiego i/lub łagodzącego smak dodatku do kawy pełniłby właśnie batonik. Kawy serwowane na wynos byłyby dystrybuowane w specjalnych kubeczkach z logo Milky Way. Podobnie jak w przypadku kaw serwowanych na miejscu, do każdej dużej czarnej kawy byłby dołączany batonik. Uzasadnienie: umieszczenie logo Milky Way na kubeczkach z kawą zwiększa rozpoznawalność marki. Dodawanie batoników do czarnej kawy pozwala natomiast na wypracowanie koncepcji „szybkiej” przekąski w postaci kawa + batonik. Renata Bruździak

Cross-promocja batoników Milky Way w sklepach Tchibo oraz w sklepach detalicznych Milky Way gratis Do kapsułek Cafissimo kawy Tchibo byłby dołączany batonik Milky Way. Uzasadnienie: kawa w kapsułkach zyskuje coraz większą popularność. Konsumenci lubią próbować nowych rodzajów lub smaków kaw, a batonik Milky Way byłby dopełnieniem takiego „eksperymentu smakowego”. Co więcej, opakowanie kapsułek sprzyja umieszczeniu w nim dodatku w postaci batonika. Milky Way GRATIS Podobnie jak w przypadku kapsułek kawowych, do każdego opakowania kawy rozpuszczalnej byłby dołączany batonik. Uzasadnienie: rynek kawy rozpiuszczlanej jest bardzo konkurencyjny. Poza markami dużych graczy (Nescafe, Jacobs, Douwe Egberts) istnieje wiele mniejszych marek (także własnych), które walczą o konsumentów. Dołączenie batonika do kawy stanowiłoby zatem dodatkowy bodziec dla konsumenta do wyboru kawy Tchibo spośród innych marek. Renata Bruździak