Zajęcia z IMPRO (improwizacji teatralnej) W ramach projektu Głogóweckiej Szkoły Kompetencji Kluczowych Klub Animatorów Kultury i Sztuki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Advertisements

Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
TERAZ MY Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności.
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Jak zachować proporcje pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym
Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 1
Zachowania organizacyjne
Klub Przedsiębiorczego Nauczyciela. Cele Klubu : Podnoszenie jakości pracy nauczycieli Podstaw przedsiębiorczości Podnoszenie jakości pracy nauczycieli.
Każdy w nas nosi w sobie teatr maleńki Klasa teatralna
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
SPECJALNOŚĆ ARTSTYCZNA
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Pracownia teatralna! Tu spotykają się pasjonaci!.
Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie
tel.: Marynino 28, Serock.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zacznijmy od początku…
Gimnazjum nr 1 w Koninie Konin, ul. Benesza 2
Klub Aktywni 50+ zaangażowanie w sekcje tematyczne i działania wolontarystyczne Poznań, STOWARZYSZENIE WZAJEMNEJ POMOCY FLANDRIA.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
warsztat dla rodziców uczniów klas I szkoły podstawowej
Innowacyjne techniki, budujące sukces edukacyjny ucznia w zakresie kompetencji kluczowych w obszarze ICT z wykorzystaniem twórczego myślenia. Marzena Busz.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
3 Tablice interaktywne wraz z rzutnikami oraz laptopami. 2 pracownie komputerowe ( 10 i 20 stanowisk) oraz w najbliższym czasie sala na 15 stanowisk.
Wyzwalamy twórczość zamiast odtwórczości w SCE: otworzysz się na nowe doświadczenia w dziedzinie teatru, muzyki i sztuki spotkasz się
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
Co zawierają poszczególne tematy projektu?
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
Opracowała: Joanna Kozieł
Animacja społeczno – kulturowa jako specjalność kształcenia studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
 Innowacyjny, nowoczesny, unikalny w skali kraju kierunek studiów społecznych  Interdyscyplinarny charakter studiów pozwalający łączyć wiedzę socjologiczną.
 Pragniemy stworzyć w naszej gminie miejsce przyjazne dzieciom i ich rodzicom;  Chcemy organizować spotkania, wykłady, szkolenia oraz zajęcia tematyczne.
ŚCIEŻKA AWANSU TRENERA SPORTOWEGO. DEREGULACJA KRAJOWE RAMY KWALIFIKACJI  EDUKACJA WYŻSZA  EDUKACJA OGÓLNA  EDUKACJA ZAWODOWA Rozumie specyfikę i.
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
KÓŁKO TEATRALNE Zajęcia kółka teatralnego odbywają się raz w tygodniu. Uczęszczają na nie przede wszystkim uczniowie klas pierwszych i drugich. Zdobywają.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Specjalizacja logopedyczna. LLLLogopedia jest dziedziną wiedzy (nauką i pragmatyką dydaktyczną) o kształtowaniu prawidłowej mowy, usuwaniu wad wymowy.
A RTYŚCI SĄ W PRZEDSZKOLU - ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNYCH.
Dziecko widzem i aktorem. Cele: Poznawanie ró ż nych form teatralnych. Odkrywanie własnych mo ż liwo ś ci i uzdolnie ń artystycznych. Rozwijanie zainteresowa.
„Polsko – Czeskie Słuchanie, Śpiewanie i Granie” Projekt realizowany przez Przedszkole w Syryni w partnerstwie z Przedszkolem w Hlučínie.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Zapraszamy!.  Nauczysz się pisać profesjonalne dokumenty aplikacyjne.  Przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą.  Rozwiniesz umiejętności.
METODY i FORMY pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
AKADEMIA KOMPETENCJI OSÓB 50+
Program przedszkolnej edukacji antytytoniowej
Miejski Teatr Miniatura oraz Inkubator Kultury Kulmiasto
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Projekt badawczy „Teatr”
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

Zajęcia z IMPRO (improwizacji teatralnej) W ramach projektu Głogóweckiej Szkoły Kompetencji Kluczowych Klub Animatorów Kultury i Sztuki

Impro to technika, która od niedawna rozwija się w Polsce. Jest adresowana do zawodowych aktorów i osób, które nigdy nie miały nic wspólnego z teatrem. Obecnie znajduje ona swoje szerokie zastosowanie w prowadzeniu biznesu, negocjacjach, zarządzaniu, nauce, komunikacji, prowadzeniu szkoleń, coachingu i wielu innych dziedzinach.

Zajęcia miały charakter wyłącznie warsztatowy i opierały się na szeregu, gier ćwiczeń i zabaw, które aktywizowały do udziału w zajęciach.

Przedstawiamy kilka zdjęć z zajęć

Wywiad z ekspertem

Spacer ślepca

Rysowanie parami

Dyrygent

Szwedzcy rzeźbiarze

Słowo po słowie

 poznaliśmy podstawowe techniki i założenia impro  zdobyliśmy podstawową wiedzę na temat publicznych wystąpień  dowiedzieliśmy się jak możemy wykorzystać techniki impro w swoim życiu  nauczyliśmy się twórczo i kreatywnie rozwiązywać problemy  poprawiło kulturę żywego słowa  wzbogaciło słownictwo  nauczyło wyrażania siebie artystycznymi środkami wyrazu  nauczyło pozytywnie, szybko i twórczo reagować na zastaną sytuację  nauczyło akceptować własne błędy Co nam dało impro?