Nauczyciele bibliotekarze 1. Jak często korzystają Państwo z różnych usług biblioteki pedagogicznej?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wybrane platformy e-learningowe
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Jak wybrać zawód? Przygotowujemy się do podjęcia
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
Roman Sowa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Biblioteka Pedagogiczna w Chełmie Wydział Zbiorów Specjalnych
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
Organizator Rola i zadania dyrektora w tworzeniu nowoczesnej biblioteki szkolnej Z doświadczeń zarządzania SCI w Suchej Beskidzkiej. Ewa Kawończyk.
NAUCZYCIELE BIBLIOTEKARZE
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
wsparciem dla ucznia, pomocą dla nauczyciela,
Zmiany w systemie doskonalenia nauczycieli
Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Czy wiesz…? Czy chcesz…? My Ci podpowiemy! Bezpłatna diagnoza potrzeb Twojej biblioteki i recepta na rozwiązanie większości problemów. Odpowiadaj na zdane.
Rola biblioteki szkolnej w edukacji zdrowotnej
INTERNETOWE CENTRA INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ W BIBLIOTEKACH SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH Najważniejsze cele projektu Wspieranie procesu ustawicznego kształcenia.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Witamy w bibliotece Zespołu Szkół Nr 35 w Warszawie Zapraszamy do obejrzenia prezentacji naszej oferty.
J AK SZKOŁY POWIATU LUBAŃSKIEGO PRZYGOTOWAŁY SIĘ NA PRZYJĘCIE SZEŚCIOLATKÓW ? Analiza ankiet dyrektorów szkół podstawowych.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Jak wybrać zawód?.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Mirosław Górny Maria Śliwińska
Organizacja wspomagania szkół
MODUŁ A.
Zaproszenie do Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Dyrektor kluczem do sukcesu szkoły Kielce, wrzesień 2014.
dr hab. prof. UŁ Mariola Antczak
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
eTwinning jest również częścią Erasmus plus- nowego programu UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu w którym nasza szkoła bierze udział.
Piękne umysły jako kapitał społeczny. Przemiany w edukacji i rewolucja w środkach komunikowania się Edukacja jako kluczowe zadanie w społeczeństwie informacyjnym.
System edukacji w Polsce
MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ… CZYLI JAK ZDOBYĆ „KASĘ” NA NAUKĘ W INNYCH KRAJACH… …I W JAKI SPOSÓB POZNAWAĆ INNE KULTURY NIE BĘDĄC ROCKEFELLEREM…
Najczęściej powtarzające się mocne strony i problemy do rozwiązania:
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Propozycje zmian 23 czerwca Proponujemy :  Określić oczekiwane przez MEN cechy i umiejętności nauczyciela – absolwenta wyższej uczelni i postulować.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
Kierunki realizacji polityki oświatowej na rok szkolny 2015/2016 Rok Otwartej Szkoły Pracownia Wychowania i Profilaktyki ŁCDNiKP.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
ZADANIA SZKOŁY W WALCE Z DOPALACZAMI Agnieszka Siczek – doradca metodyczny Radomski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ul. J. Słowackiego 17 ul. J. Słowackiego.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Działania promujące czytelnictwo
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Wybór tytułów książek do biblioteki szkolnej przez głosowanie.
INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO 2017/2018
Rozliczenie działań Miejskiej Biblioteki w Mrągowie na rzecz Fundacji ORANGE za rok 2013.
Technologia informacyjna
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 222 im. Jana Brzechwy
Zagraniczne wyjazdy edukacyjno-szkoleniowe
POLSKIE BIBLIOTEKI DLA NAUCZYCIELI
Przykłady dobrych praktyk
POLSKIE BIBLIOTEKI DLA NAUCZYCIELI
Przykładowy model podziału środków
EWALUACJA WEWNĘTRZNA FAŁĘCKA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA CECHOWA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR /17
Zapis prezentacji:

Nauczyciele bibliotekarze

1. Jak często korzystają Państwo z różnych usług biblioteki pedagogicznej?

2. Z jakich usług biblioteki pedagogicznej korzystają Państwo?

3. Jaką drogą otrzymują Państwo informacje o ofercie biblioteki pedagogicznej?

4. Z jakich form wspierania działalności szkół, bibliotek szkolnych korzystają Państwo najczęściej?

5. Czy w ciągu ostatnich 2 lat brali Państwo udział w szkoleniach dla bibliotekarzy?

5. Kto był ich organizatorem?

6. W jakim zakresie chcieliby Państwo doskonalić swoje umiejętności zawodowe?

7. Jak oceniają Pastwo zasoby i usługi biblioteki pedagogicznej? (w skali 1-5)

7. Jak oceniają Państwo zasoby i usługi biblioteki pedagogicznej? (w skali 1-5)