PROMOCJA PROJEKTU 3. edycja. ODBIORCY: media o różnym zasięgu społeczność lokalna i ponadlokalna liderzy i animatorzy kultury decydenci i władze lokalne.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Advertisements

Wioletta Lipińska Warszawa, 8 czerwca 2010 r.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Strony WWW podlaskich bibliotek Grzegorz Zys Białystok, II Regionalna Konferencja Programu Rozwoju Bibliotek.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
WIELKOPOLSKI OŚRODEK EKONOMII SPOŁECZNEJ PRZY STOWARZYSZENIU NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH.
Rola samorządów w budowaniu współpracy lokalnej Jolanta Zientek-Varga Łochów, 9 grudnia 2009 r.
Poznań, 12 – 13 marca 2011 roku. P ODSUMOWANIE W Targach Aktywni 50+ uczestniczyło 100 wystawców: 60 organizacji samorządowych i pozarządowych; 40 wystawców.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
C omenius Partnerskie Projekty Regio Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie.
Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej w Zespole Szkół nr 7 Road to freedom- nasze miasto 20 lat wspólnie FINAŁ MŁODZIEŻOWEJ AKCJI OBYWATELSKIEJ 20 LAT WSPÓLNIE.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
Nowości w programie Comenius C omenius Regio Partnerskie Projekty Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie.
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Słupski Regionalny.
NOWA SZANSA Projekt umożliwiający powrót na rynek pracy osób długotrwale bezrobotnych o niskich kwalifikacjach z terenu Bydgoszczy i Powiatu Bydgoskiego.
Gdańsk Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Skąd pomysł? Pomysł na konkurs pojawił się w celu wyróżnienia i promocji działalności Animatorów i Animatorek Społecznych – osób, które zarówno swoją
Rola koordynatora projektu
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie Instytucja Wdrażająca Program Operacyjny Kapitał Ludzki w województwie małopolskim Powiat Nowotarski Wnioskodawca.
Jak budować zespół wolontariuszy? Arkadiusz Kamil Mierkowski.
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
WPEK Narzędzia komunikacji. - gromadzimy informacje o ofercie miejskiej, - segregujemy i umieszczamy je w sieci, - opisujemy przykłady dobrych praktyk,
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
DOBRE PRAKTYKI SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO Z PARTNERAMI SPOŁECZNYMI R ZESZÓW 21 LISTOPADA 2012 ROKU.
Założenia i plany Dla Animatorów tworzących Lokalne Grupy Działania Przygotowała Ewa Monika Ratajska.
Wdrażanie metody CAF na przykładzie GMINY CEKCYN
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Diagnoza społeczności lokalnych. Każdy zespól wybiera jedną grupę docelową: 1)Władze gminy, urzędnicy. np. Wójt, Sołtys, Radny, Urzędnik itd 2) Osoby.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Animacja społeczno – kulturowa jako specjalność kształcenia studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
Kliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ EKONOMIA SPOŁECZNA.
ZAPROSZENIE do współpracy - skierowane do przedstawicieli administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych tj. w szczególności: - pracowników samorządów.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Przestrzeń życia Polaków - założenia i struktura raportu
Przygotowanie przez partnerów społecznych strategii partnerstwa na lata Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Misja Misją Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzkowicach jest zaspakajanie potrzeb czytelniczych, integracja i aktywizacja społeczności.
Gdańsk III Spotkanie Zespołu Zadaniowego - Wojewódzki Program Rozwoju Ekonomii Społecznej.
dr hab. prof. UŁ Mariola Antczak
M OJA PRZYSZŁOŚĆ – MÓJ WYBÓR Projekt na rzecz lokalnego rynku pracy w ramach projektu RozPRACUJ to z biblioteką.
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
Model lokalnego partnerstwa na rzecz zarządzania kompetencjami młodzieży Bartosz Kosiński, 25 XI 2013 – Miechów, pierwsze spotkanie ekspertów.
Projekt działania lokalnego koordynowany przez wolontariuszy z Gimnazjum w Starym Kurowie.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Projekt „Monitorowanie Losów Dziecka - standard postępowania pracowników socjalnych - narzędzie służące ochronie dzieci przed przemocą w rodzinie” 1.
Rola sektora samorządowego INNOWACYJNY ŚLĄSKI KLASTER CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH Rola sektora samorządowego KONFERENCJA ”FUTURE EU ENERGY MIX – WILL.
Październik 2014 Umowa społeczna – jak do tego doszliśmy? PODSUMOWANIE PRACY LKD Violetta Kurkiewicz-Zajączkowska – naczelnik wydziału Ochrony Środowiska.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
OLIMPIADA BIBLIOLOGICZNA I INFORMATOLOGICZNA Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Czwarta edycja 2016/2017.
PLAN ROZWOJU Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie na lata
Cel projektu: Zwiększenie znaczenia zrównoważonego rozwoju Bieszczad z poszanowaniem tożsamości karpackiej w powiecie bieszczadzkim i leskim.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Janusz Wiśniewski Animator w Regionalnym Ośrodku EFS w Toruniu i Włocławku.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
► Projekt "Inicjatywy oddolne na rzecz Zielonego Podkarpacia
E-turystyka w sektorze publicznym
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Projekt dofinansowany ze środków Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata
Warsztat refleksyjny Kluczbork r.
Zapis prezentacji:

PROMOCJA PROJEKTU 3. edycja

ODBIORCY: media o różnym zasięgu społeczność lokalna i ponadlokalna liderzy i animatorzy kultury decydenci i władze lokalne instytucje i organizacje partnerskie KIEDY? od początku planowania spotkań do etapu podsumowania projektu JAKIE NARZĘDZIA? komunikaty do prasy i mediów lokalnych Informacja na www Urzędu Gminy, partnerów „marketing szeptany” 1 PROMOCJA BIBLIOTEKI

2 PROMOCJA SPOTKAŃ ODBIORCY: społeczność naszej miejscowości i okolic zaprzyjaźnione instytucje radni, urzędnicy JST (Jednostki Samorządu Terytorialnego) głównie seniorzy (50+) młodsze osoby dorosłe jako potencjalni uczestnicy KIEDY? od chwili ustalenia dat spotkań do etapu podsumowania projektu JAKIE NARZĘDZIA? tradycyjne sposoby (plakaty, ulotki, ogłoszenia) promocja bezpośrednia, promocja „szeptana” promocja wewnętrzna do stałych użytkowników.

3 PROMOCJA PROJEKTU ODBIORCY: koordynatorzy PRB (FRSI) biblioteki-uczestnicy PRB Narodowy Bank Polski Biblioteki Wojewódzkie instytucje kultury KIEDY? od rozpoczęcia cyklu spotkań do końca etapu ewaluacji (i później) JAKIE NARZĘDZIA? dziennik pracy edukatora analiza SWOT projektu z komentarzem prezentacja „dobrych praktyk” katalog sukcesów i pomyłek.