Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Kierunki rozwoju platformy eduPortal w projekcie
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
1 Akademia Orange dla bibliotek. 2 Akademia Orange dla bibliotek wprowadzenie Na mocy porozumienia w sprawie utworzenia programu internetyzacji polskich.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
SCHEMAT BLOKOWY STRONY INTERNETOWEJ ZS 11 W LUBLINIE
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Założenia PROJEKTU
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Wyrównywanie szans edukacyjnych Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła - podsumowanie.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Dwa słowa o sobie … Dlaczego ja o tym opowiadam? Jestem nauczycielem- konsultantem WODN w Łodzi już od pand 17 lat i szkoleniami w zakresie stosowania.
Kurs - OK zeszyt.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
PREZENTACJĘ PRZYGOTOWANO WYKORZYSTUJĄC MATERIAŁY UDOSTĘPNIONE PRZEZ CEO
Program Edukacja dla Doliny Baryczy. EDUKACJA DLA DOLINY BARYCZY Projekt edukacji regionalnej i przyrodniczej realizowany od stycznia 2014 do czerwca.
Cyfrowobezpieczni.pl w 2016 r. i plany na przyszły rok Artur Krawczyk
na rzecz cyfryzacji szkół
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
„Programowanie czas zacząć”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Metoda WebQuest.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014 netedukator@interia.pl; 695 4949 58; www.webfronter.com/feo/odn Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator

Fronter to… całe środowisko Narzędzie Treści Środowisko wirtualnej szkoły Podręczniki Metody nauczania Uczeń w sieci i na tablecie Projekt i odwrócona klasa Samodzielna praca ucznia

Fronter – cele i kluczowe korzyści. Wiedza dyrektora: jak wykorzystuje się w szkole IT Wspólne zasoby Istotne i jasne statystyki dla oceny jakości pracy: szkoły, nauczycieli, uczniów Dostępność zasobów IT dla nauczyciela Intensywność nauki Intensyfikacja nauki przez uczniów Kompetencje IT nauczycieli

na swoim miejscu Teraz wszystko jest Dla kogo Platforma?.. Nadzór nad realizacją programu Dyrektor Nauczyciel Nadzór i wprowadzanie metod nauczania Globalny monitoring zagrożeń Zautomatyzowany i powtarzalny system Nowe metody: - odwrócona lekcja, projekt eduk. Dokładny i nieuznaniowy system informacji: punktacje; terminy; długoterminowe zestawienia na swoim miejscu Teraz wszystko jest Możliwość i nadzór nad dzieleniem się treściami i metodami wewnątrz szkoły/OP Organizacja, do której łatwo się „przyłączyć” Wirtualne/społecznościowe „zasoby” Rodzic Możliwa grywalizacja jako system motywujący Szczególny monitoring postępów dziecka - motywacje Szczególny monitoring zagrożeń – wsparcie nauczyciela Komunikacja ze szkołą – wsparcie nauczyciela Uczeń

Podręcznik w sali Frontera

Wygląd podręcznika w Sali Frontera Sala frontera przygotowana pod podręcznik Sala Frontera z podręcznikiem

Struktura treści Sali z podręcznikiem Sekcja identyfikacji sali Sekcja pomocy dla uczniów Linki do podręcznika Oferta dydaktyczna od nauczyciela Testy i zadania domowe Sekcja informacji o każdym dziale Sekcja z tematami podręcznika

Jak to widać w całości? Sekcja identyfikacji sali Sekcja pomocy dla uczniów Sekcja informacji o każdym dziale Sekcja z podręcznikiem, materiałami od nauczyciela, testy i zadania

Grupy narzędzi Frontera – dla nauczyciela narzędzia informacyjne narzędzia zadań narzędzia komunikacji narzędzia zarządzania

Biblioteki – programowanie na Front O projekcie: Edukacja programistyczna dzieci klas 1-3 i 4-6 Biblioteki jako gminne centrum: szkoleniowe dla nauczycieli, warsztatowe dla uczniów; Bibliotekarze – inicjatorzy i koordynatorzy Grup uczniowskich w gminie; Edukacji nauczycieli z wybranych szkół; Podstaw wiedzy programistycznej na poziomie eduakacji wczesnoszkolnej; Dostępu do platformy b-learningowej;

Biblioteki – programowanie na Front Jak wygląda podręcznik do programowania: Edukacja programistyczna dzieci klas 1-3 i 4-6 Sekcja identyfikacji; Jaka misja i gmina Sekcja ogólna: informacje, konkursy, gry Sekcja z podręcznikiem, materiałami od nauczyciela, zadaniami i testami Link do treści tematu w formie PDF (instrukcja, opis, podpowiedzi, treść zadania) Plik programu Obrazek pokazujący jak ma wyglądać w końcowej fazie nasz program; Film instruktażowy Zadania, testy, instrukcje od nauczyciela Sekcja informacji i odnośników do misji (działów)

Organizacja projektu Biblioteka Główna Biblioteka Gminna Szkoła Gminna