Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” ”WYMIANA DOŚWIADCZEŃ NAUCZYCIELI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

Innowacyjność i przedsiębiorczość w kształceniu zawodowym
„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Jak to robią inni ? – wybrane zagadnienia organizacji poradnictwa zawodowego na świecie – planowanie kariery zawodowej jako przedmiot szkolny Jak to robią
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Powiatowy Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Busku Zdroju.
Polityka edukacyjna Unii Europejskiej
Zespół Szkół Nr 3 w Wiskitkach
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 w ZIELONEJ GÓRZE
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
Dlaczego właśnie francuski?
Model gościnności w Hotelu Stadt Neustadt***
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
Program Leonardo da Vinci VETPro – Vocational Education and Training for Professionals Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
System edukacyjny w Hiszpanii
System edukacji w Polsce
MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ… CZYLI JAK ZDOBYĆ „KASĘ” NA NAUKĘ W INNYCH KRAJACH… …I W JAKI SPOSÓB POZNAWAĆ INNE KULTURY NIE BĘDĄC ROCKEFELLEREM…
Szkoła z tradycją i przyszłością.  Już w 1920 roku - co potwierdzają najstarsi mieszkańcy, w Woli Mieleckiej funkcjonowała szkoła powszechna.  1973.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
GIMNAZJUM NR 12 w ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W TYCHACH. GDZIE JESTEŚMY?
Pijacka Agnieszka Profesja Centrum Kształcenia Kadr Hotelarstwo Rok, Semestr II Wrocław 2010.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Paweł Buraczyński Profesja Centrum Kształcenia Kadr Hotelarstwo Rok, Semestr Wrocław 2010.
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Profesja Centrum Kształcenia Kadr Hotelarstwo Rok I, Semestr II Wrocław 2010.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia zawód – kucharz zawód – kucharz.
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
System oświatowy w Irlandii kierowany jest centralnie przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Sprawuje ono nadzór, decyduje o zmianach, w jego gestii są.
1 Międzywydziałowe Centrum Języków Obcych. 2 Zajęcia językowe odbywają się w grupach o różnych poziomach, zależnie od stopnia opanowania języka obcego.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
Oferta na rok szkolny 2013/14 Symbol oddziału Przedmioty z rozszerzonym programem nauczania Języki obce Przedmioty uwzględnione w procesie rekrutacji.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ 93 – 329 ŁÓDŹ, UL. ZAMKNIĘTA 3 TEL.: (42) 646–31-40 e -mail: ZAPRASZAMY MISJA.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Ewelina Muchorowska Profesja Centrum Kształcenia Kadr Hotelarstwo 2010, Semestr I Wrocław 2010.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
REFORMA OŚWIATY 2017/18.
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
KSZTAŁCENIE DOROSŁYCH W ANGLII
JOB SHADOWING W MALADZE Projekt PO WER Edukacja dla Dorosłych
Zapis prezentacji:

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” ”WYMIANA DOŚWIADCZEŃ NAUCZYCIELI I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W ZAKRESIE KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO DOROSŁYCH Z WYKORZYSTANIEM PLATFORMY E-LEARNINGOWEJ” realizowany w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekty Mobilności VETPRO

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Centrum Kształcenia Nauczycieli Luisa Revuelta zrzesza ponad 150 placówek edukacji wczesnoszkolnej i podstawówek, 50 szkół średnich (do tego dolicza się także Szkoły dla Dorosłych, Wiejskie Szkoły Publiczne, Szkoły Specjalne, Oficjalne Szkoły Językowe, Prowincjonalny Instytut dla Dorosłych i różnego rodzaju ośrodki artystyczne). Centrum szkoli ponad 5000 nauczycieli, przedszkolanek, wychowawców. W zeszłym roku ponad osób dostało dyplomy dzięki uczęszczaniu na różnego typu kursy oferowane przez centrum. Niektóre z kursów oferowane przez placówkę to: platforma e-learningowa, kursy językowe, materiały dydaktyczne w szkoleniach, emisja głosu, nowe technologie, itd.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” CENTRUM KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI LUISA REVUELTA

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Wicedyrektor: Elisa Hidalgo Ruiz, Jesús Espinosa Garrido Struktura organizacyjna: Dyrektor, wicedyrektor, 24 doradców (w tym doradca zawodowy) Zasady zatrudniania doradców metodycznych: powoływani w drodze konkursu, na max.8 lat - czas pracy - 30 godz. tygodniowo (karty pracy) Wyposażenie ośrodka: -sale konferencyjne wyposażone w notebooki i tablicę interaktywną -wszystkie sale dostosowane do osób niepełnosprawnych -gabinety kadry zarządzającej i doradców -biblioteka (materiały dydaktyczne dla nauczycieli na nośnikach DVD, CD, archiwalne filmy) Formy pracy doradców metodycznych: -wszystkie szkolenia dla nauczycieli są bezpłatne - kursy - samokształcenie (grupy pracy, kształcenie w macierzystych szkołach) - szkolenia obowiązkowe - związane ze zmianami w prawie oświatowym - każdy doradca metodyczny ma pod opieką od 8 do 15 szkół. - platforma e-learningowa

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” CENTRUM KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI LUISA REVUELTA

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Mónica Rivas Lee -Szkoła Sztuki Dionisio Ortiz usytuowana jest w XVIII-wiecznym pałacyku książęcym (Palacio de los Marqueses de Benamejí). Szkoła oferuje kilkanaście kursów: Sztuki rzeźbiarskie (w drewnie, glinie), Ceramika artystyczna, Oprawa introligatorska, Złotnictwo i srebrnictwo, Stolarstwo artystyczne, Kaligrafia, Reprodukcja rzeźb, płaskorzeźb, Modelowanie. Szkoła jest członkiem Konfederacji Szkół Sztuk Plastycznych (Confederación de Escuelas de Artes Plásticas). W szkole uczą się zarówno młodzież jak i osoby dorosłe.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Hotel Exe Conquistador jest hotelem 4* z bardzo ładnym, przestronnym patio, gdzie w czasie letnich upałów można wypocząć. W sezonie otwierana jest kawiarnia, gdzie można zamawiać zarówno ciepłe jak i zimne napoje. W hotelu może pomieścić się 220 osób, przeważają Niemcy, Francuzi, Anglicy i Amerykanie. Najwięcej gości hotel przyjmuje w kwietniu i maju (90%) ze względu na konkurs los Patios Cordobeses oraz największe święto la feria. W miesiącach letnich ze względu na wysoką temperaturę, oblężenie hotelu decydowanie spada. W miesiącach zimowych zajęcie hotelu wynosi 20%. Hotel położony jest tuż przy największym zabytku w Kordobie: la Mezquita, na terenie ośrodka (w Sali balowej) można zza szyby podziwiać kilkunastowieczne ruiny z epoki arabskiej. Hotel jest słabo wyposażony, jeśli chodzi o usługi: nie ma basenu, Spa, siłowni. Posiada salę konferencyjną, gdzie odbywają się przyjęcia, spotkania biznesowe, konferencje prasowe. W hotelu znajdują się: kawiarnia-barek, gdzie serwowane są śniadania oraz restauracja z kuchnią międzynarodową i śródziemnomorską

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Hotel Palacio del Bailio usytuowany jest w historycznym centrum miasta Kordoby. Eleganckie pokoje hotelu łączą przyszłość i przeszłość. W niektórych pokojach widoczne są oryginalne malowidła naścienne. Wszystkie wyposażone są w klimatyzację, ogrzewanie, telewizję plazmową, bezprzewodowy internet. Palacio del Bailio to połączenie historii, sztuki, gastronomii i odpoczynku, co oznacza, że oferuje wiele usług służących wypoczynkowi (ogrody kwiatowe, solarium otoczone drzewkami pomarańczowymi, kryty basen, jacuzzi, basen na wolnym powietrzu usytuowany w ogrodach, spa Bodyna oferujące liczne zabiegi zarówno na twarz jak i na całe ciało). Restauracja Senzone serwuje dania z kuchni hiszpańskiej oraz arabskiej. Dostępna 24 godziny na dobę.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii ma na celu przygotowanie zawodowe celem przyszłego zatrudnienia: ma za zadanie pobudzać i pozszerzać więzy między firmami i pracownikami/niezatrudnionymi poprzez szkolenia, które będą zaspokajały potrzeby i wspierały rozwój ekonomii. Kursy zawodowe dostępne w ofercie Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii: usługi restauracyjne, pomocnik kucharza, kiper, usługi w barze i kawiarni, szef kuchni, organizator przyjęć (tworzenie i zarządzanie), kurs podstawowych działań kuchennych, kierownik sali, itp. W Szkole Hotelarstwa i Gastronomii znajduje się także Szkółka Restauracyjna; karty dań zaprojektowane są przez uczniów specjalizujących się w kuchni, potrawy serwowane są przez kelnerów uczących się w szkole (wszystko pod okiem wyspecjalizowanej kadry). Restauracja otwarta jest przez dwie godziny w ciągu dnia od wtorku do czwartku, może pomieścić maksymalnie 45 osób.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Do Instytutu Edukacji Stopnia Średniego uczeszczają osoby chcące studiować Bachillerato, Szkolenie Zawodowe (Formación Profesional) lub inżynierię techniczną. W ofercie edukacyjnej znajdują się: Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato Nauk Humanistycznych i Społecznych oraz Bachillerato Nauk Ścisłych i Technologii. Kierunki początkowego szkolenia zawodowego: pomocnik kuchenny, pomocnik stolarza, Szkolenia zawodowe stopnia średniego (Ciclo formativo de Grado Medio):  kuchnia i gastronomia,  usługi restauracyjne, Szkolenia zawodowe stopnia wyższego (Ciclo formativo de Grado Superior):  Zarządzanie ośrodkami turystycznymi,  Biura podróży i organizacja przyjęć,  Administracja systemami informatycznymi w sieci,  Zarządzanie kuchnią,  Rozwój aplikacji sieciowych.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Educación Secundaria Obligatoria (E.S.O) – okres nauki obowiązkowej składający się z dwóch cykli i trwający 4 lata (od 12 do 16 roku życia) Bachillerato – nieobowiązkowy etap nauki szkoły średniej trwający dwa lata (między 16. a 18. rokiem życia). Dostęp do niego otrzymują uczniowie po ukończeniu E.S.O. (Educación Secundaria Obligatoria – Obowiązkowa Szkoła Średnia, r.ż.) oraz zdaniu odpowiednich egzaminów. Istnieją 3 moduły Bachillerato: Sztuka, Nauki Ścisłe i Technologia, Nauki Humanistyczne i Społeczne. Po etapie nauki Bachillerato istnieją dwie ścieżki dalszej edukacji: szkolenie zawodowe/techniczne (Ciclo Formativo de Grado Superior) lub uniwersytet.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” I.E.S. Maimónides jest instytutem edukacji ponadpodstawowej umiejscowionym na ulicy Alfonso XIII, w wiekowym budynku (wcześniejszym Pałacyku Markizów z Puebla) w samym sercu Kordoby. Jest jedną z największych placówek edukacyjnych w Kordobie. Szkoła została poddana reformie w 1998 roku, ze szkoły zawodowej została przekształcona w gimnazjum, szkołę średnią oraz zawodową. Aktualnym dyrektorem szkoły jest Salvador Navarro Aganzo (od roku 2000). Szkoła posiada wydział orientacji i doradztwa zawodowego dla uczniów.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Oficjalne Szkoły Językowe są publicznymi placówkami wyspecjalizowanymi w nauce języków obcych. Polityka jakości kursów opiera się na Europejskich Wymogach Językowych, wysoko wykwalifikowanej kadrze nauczycielskiej, profesjonalności i gwarancji podczas nauki i w momencie ewaluacji, certyfikatach uznawanych na terenie Hiszpanii i Europy, innowacyjnej metodologii, aulach wyposażonych w materiały do nauki języków, wiarygodności i efektywności oferowanych informacji oraz nieustannej pracy służącej polepszeniu warunkom nauki. OSJ Corduba oferuje: Wyspecjalizowaną naukę języków dla dorosłych i młodzieży powyżej 16 roku życia, Kursy języka niemieckiego, arabskiego, angielskiego, francuskiego i włoskiego, Kursy języka angielskiego, francuskiego i niemieckiego dla nauczycieli placówek dwujęzycznych, Oficjalne egzaminy (uznawane na terenie Hiszpanii i Europy), W OSJ Corduba oprócz tradycyjnego sposobu nauki języka istnieje także możliwość uczęszczania na zajęcia za pomocą platformy e-learningowej (Program That´s English! dostępny do poziomu średniozaawansowanego). Usługi proponowane przez OSJ to: 18 wysposażonych sal, biblioteka, czytelnia, salon z telewizorem, dostęp do bezprzewodowego internetu, program zajęć kulturalnych, możliwość uczęszczania w forach, wiadomości tekstowe służce do informacji w nagłych wypadkach, parking dla uczniów.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Uniwersytet w Kordobie jest instytucją publiczną. Zatrudnia 1900 naukowców, którzy kształcą blisko studentów. Początki funkcjonowania Uniwersytetu sięgają XIX wieku, a krótko przed końcem dyktatury Francisco Franco, został zreformowany. Uniwersytet jest podzielony na 3 części umiejscowione w 3 różnych dzielnicach miasta. Na uniwersytecie funkcjonuje platforma e-learnigowa, która finansowana jest przez państwo. Dostęp do kursów ma każdy, kto zaloguje się do serwisu. Zarządzanie platformą należy do Uniwersytetu.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”

Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”