Projekt strony WWW. Strona firmy Co umieścisz na tej stronie? Jakie będzie miała działy? Opis działalności firmy Artykuł z historią firmy Formularz kontaktowy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sklepy internetowe. Strona główna sklepu Projektowanie w zależności od asortymentu Niekonieczne zaawanowane graficznie projekty – lepiej mniej grafiki.
Advertisements

REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa. REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma.
Internet to źródło informacji i narzędzie pracy, ale… - kłopoty ze zmienną lokalizacją i identyfikacją dokumentów - brak ochrony praw autorskich.
Drukarnia.
Błędy popełniane przy tworzeniu prezentacji – zadanie dodatkowe
Hiperłącza Co to jest? Autor: dalej.
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si ę przeci ę tnemu cz ł owiekowi chc ą cemu stworzy ć now ą sie ć w domu. Pytanie to coraz cz ęś ciej nasuwa si.
Gumowy Surowiec.
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Tworzenie aplikacji graficznych na przykładzie programu GregEditor
Asystent Magazyn.
Oprac. Wioletta Sadowska. Komputer i Internet umo ż liwiaj ą dost ę p do szybkiej informacji U ł atwiaj ą naukowcom i studentom prowadzenie bada ń Dostarczaj.
Strona internetowa pralni chemicznej
Nowa funkcjonalność Nowe możliwości Łatwy dostęp do informacji.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Paweł Abramczyk.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Prezentacja programu do obsługi Biur Nieruchomości Pośrednik MLS Plus.
Opracowanie: mgr Tomasz Durawa
Projekt TiK Grupa 2B, 2D, 2G, 2H 2012 Cel: program rewizyty.
SPÓJRZ I PODZIWIAJ opracowała A.Goebel-Kutela
Program kursu zakłada:
Bezpieczny Internet.
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.
W W W Łukasz Stochniał.
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Przewodnik po raportach rozliczeniowych w Condico Clearing Station (Rynek finansowy)
 Rodzaje rozmów    Emotikony    Najpopularniejsze Czaty w Polsce    Najpopularniejsze komunikatory w Polsce    Plusy używania komunikatorów.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych I. Główne zasady: prezentacja multimedialna powinna być ilustracją (uzupełnieniem) treści prezentowanych.
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
SPIS TREŚCI Adres strony Elementy strony PORUSZANIE SIĘ PO STRONIE.
Literary Reference Center Przewodnik
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
Bieżąca Bibliografia historii polskiej – nowe wyzwania Anna Gruca Instytut Historii PAN.
E-sądy po polsku IV EDYCJA Badanie i ranking stron internetowych sądów okręgowych i apelacyjnych oraz Sądu Najwyższego i Trybunału Konstytucyjnego 3 kwietnia.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
Zarządzanie systemami dystrybucji
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
Praca dyplomowa inżynierska Temat: Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Podstawy Kryptologii” Dyplomant: Ewelina Bogusz Promotor: prof. zw.,
Microsoft PowerPoint. Metodyka „dobrej” prezentacji.
Mobilny System Rejestracji Pacjentów Dyplomant: Zbigniew Motyka Promotor: doc., dr in ż. Aleksander M. Simon.
Instalacja nienadzorowana windows xp Jakub klafta.
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Informacja na temat projektu informatycznego „Centralizacja przetwarzania danych” V Krajowa Konferencja System Informacji Przestrzennej w Lasach Państwowych.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Jak dostosować witrynę internetową usługi Microsoft SharePoint Online
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Zapis prezentacji:

Projekt strony WWW

Strona firmy Co umieścisz na tej stronie? Jakie będzie miała działy? Opis działalności firmy Artykuł z historią firmy Formularz kontaktowy Galeria zdjęć Lista produktów z cenami Cennik usług

Opracowanie projektu Przyst ę puj ą c do tworzenia projektu graficznego strony internetowej, powinni ś my d ąż y ć do uzyskania przejrzystej i łatwej w obsłudze struktury. U ż ytkownik, który znajdzie si ę na stronie, nie powinien mie ć problemu z okre ś leniem, czego dotyczy witryna, jaka jest jej nazwa, jakie kategorie podstron s ą dost ę pne, jakie s ą opcje wyboru i w jaki sposób mo ż na czego ś poszuka ć. Dobrym rozwi ą zaniem jest zastosowanie si ę do ogólnie przyj ę tych zasad. Ułatwi to u ż ytkownikom poruszanie si ę po witrynie i szukanie odpowiednich informacji. Standardami s ą : umiejscowienie logo w lewym górnym rogu; panel nawigacji łatwy do znalezienia, najlepiej u góry strony; wyró ż nienie elementu, który jest linkiem; zamieszczanie zdj ęć bardzo dobrej jako ś ci; umieszczanie w stopce danych kontaktowych i informacji o prawach autorskich.

Użyteczność strony internetowej U ż yteczno ść strony sprowadza si ę do: intuicyjnej nawigacji, łatwo ś ci wyszukiwania informacji, komunikacji zrozumiałej dla u ż ytkownika

Układ strony Przy projektowaniu stron internetowych przyjmuje si ę, ż e standardowa rozdzielczo ść ekranu komputera to 1280×800 lub 1024×768 px. Stosownie do tych zasad standardowa szeroko ść projektowanej strony powinna wynosi ć 960 – 999 px, za ś wysoko ść efektywna około 600 px. Zwykle wysoko ść strony si ę zmienia, ale pierwsze otwarte okno powinno zawiera ć najistotniejsze informacje. Standard stosowany na stronach internetowych to logo jako główny element strony umieszczony w górnym lewym rogu. Menu jest umieszczane z prawej strony logo lub pod nim. Kolejny element spotykany na wi ę kszo ś ci stron to tzw. slider. Jest to kilka dobrej jako ś ci i dobrze wyeksponowanych zdj ęć, które zmieniaj ą si ę automatycznie. Tych kilka zdj ęć ma ogromny wpływ na pozytywny odbiór strony. Slider to wa ż ne narz ę dzie, które umo ż liwia komunikacj ę z u ż ytkownikiem. Tu umieszczamy tekst i zdj ę cia, które s ą najwa ż niejsze w odbiorze witryny. Je ż eli slider został dobrze zaprojektowany, to bez konieczno ś ci zagl ą dania na kolejne podstrony u ż ytkownik dowie si ę, czego dotyczy witryna. Poni ż ej tego elementu powinna znale źć si ę tre ść strony, najcz ęś ciej w postaci kolumn z tekstem. Układ kolumn przyczynia si ę do tego, ż e informacje s ą uporz ą dkowane i łatwiej przyswajane przez odbiorc ę. Ostatnim elementem strony jest stopka. Czasami jest rozbudowana i zawiera wiele ró ż nych informacji, np.: menu (aby nie trzeba było wraca ć na gór ę strony), ikony (np. z ł ą czami do akcji społeczno ś ciowych), opcje logowania, czyli wszystko to, co jest potrzebne na stronie, ale nie jest tak istotne, ż eby zamieszcza ć to w głównej jej cz ęś ci.

Przebieg tworzenia stron WWW w agencji reklamowej

Etapy tworzenia strony internetowej 1 – Nawi ą zanie współpracy: spotkanie, wideokonferencja lub korespondencja , przygotowanie do realizacji, ankieta lub analiza, dopracowanie brief-u Klienta, dostarczenie materiałów niezb ę dnych do rozpocz ę cia prac.

2 – Projekt makiety funkcjonalnej i mapy strony: analiza dostarczonych materiałów i zgromadzonych informacji, przygotowanie wst ę pnej mapy strony, opracowanie makiety funkcjonalnej strony.

3 – Zgromadzenie materiałów – działania po stronie Klienta: dostarczenie logo lub CI firmy, dostarczenie materiałów tekstowych lub ich okre ś lenie, dostarczenie materiałów multimedialnych lub ich okre ś lenie.

4 – Projekt graficzny strony: opracowanie wst ę pnego projektu graficznego strony, projekt docelowy strony startowej i podstron, projekt dodatkowych elementów graficznych i elementów animowanych.

5 – Wdro ż enie systemu CMS: przygotowanie plików graficznych tzn. „poci ę cie grafiki”, przygotowanie plików HTML i CSS, instalacja systemu Webidea CMS, obróbka lub/i opracowanie materiałów merytorycznych i graficznych, wprowadzenie zawarto ś ci merytorycznej do gotowej strony, wewn ę trzna kontrola jako ś ci, korekty.

6 – Odbiór strony: prezentacja gotowej strony, korekty, szkolenie z obsługi systemu Webidea CMS, premiera strony – finalne uruchomienie.

7 – Wsparcie powdro ż eniowe – aktualizacja: hosting strony, realizacja bie żą cy prac zwi ą zanych z aktualizacj ą strony, rozbudowa strony o nowe funkcje, reakcja na bie żą ce potrzeby klienta i plany marketingowe.

Zadanie Cel pracy Przegląd rozwiązań istniejących na rynku Mapa strony Projekt układu witryny