1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

w szkole średniej Wykonały: Alicja Makowska i Beata Karwowska
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Skale pomiarowe – BARDZO WAŻNE
Jak mierzyć zróżnicowanie zjawiska? Wykład 4. Miary jednej cechy Miary poziomu Miary dyspersji (zmienności, zróżnicowania, rozproszenia) Miary asymetrii.
ANALIZA STRUKTURY SZEREGU NA PODSTAWIE MIAR STATYSTYCZNYCH
BIOSTATYSTYKA I METODY DOKUMENTACJI
Proces analizy i rozpoznawania
5 kwietnia 2011 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
Transformacja Z (13.6).
Średnie i miary zmienności
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Badania osiągnięć uczniów – analiza wyników
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO POMORSKIE WOJEWÓDZTWO POMORSKIE wrzesień 2010.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Statystyka ©M.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
Ewaluacja dydaktyczna – podstawowe pojęcia
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Pilotażowe wdrożenie w powiecie gryfickim zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków.

Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
Porównanie z rokiem  Skala staninowa (od ang. standard nine), standardowa dziewiątka – dziewięciostopniowa skala testu psychologicznego znormalizowana.
STATYSTYKA Pochodzenie nazwy:
1 informatyka +. 2 TYTUŁ: Podstawowe statystyki wykorzystywane do analizowania danych AUTOR: A. Brzostek, P. Królikowski.
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
LUBELSKA OŚWIATA W LICZBACH Rok szkolny 2008/2009.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Podstawowe pojęcia i terminy stosowane w statystyce
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO ANALIZA WYNIKÓW Część humanistyczna język polski.
Statystyczna analiza danych w praktyce
Statystyczna analiza danych
Średnia arytmetyczna, mediana i dominanta
Statystyczna analiza danych
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Wyniki egzaminu maturalnego 2006 Maria Krystyna Szmigel OKE Kraków_2006.
WEZ 1 Egzamin zawodowy dla absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn R.
Jak mierzyć zróżnicowanie zjawiska?
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego część przyrodnicza 2017.
MIARY STATYSTYCZNE Warunki egzaminu.
Ankieta statystyki.
Zapis prezentacji:

1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała

Wyniki sprawdzianu `2014 – arkusz standardowy 1. Rozkład punktów w szkole

3 2.1 Wyniki uczniów na znormalizowanej skali staninowej - tabela

4 2.1 Wyniki uczniów na znormalizowanej skali staninowej - wykres

5 2.2 Wyniki szkół na znormalizowanej skali staninowej - tabela

6 2.2 Wyniki szkół na znormalizowanej skali staninowej - wykres

7 3. Podstawowe dane statystyczne Stopnie opanowania umiejętności przez uczniów – łatwość zestawu

8 3. Łatwość standardów

9 4. Łatwość badanych czynności – wykres dla szkoły

10 4. Łatwość badanych czynności - wykres

11 4. Łatwość badanych czynności - wykres

12 4. Łatwość badanych czynności - wykres zadania wieloczynnościowe

13 5. Analiza jakościowa – sortowanie zadań ze względu na łatwość

14 6. Porównanie wyników Wyniki średnie uzyskane przez uczniów:

15 6. Porównanie wyników Wyniki średnie uzyskane przez uczniów:

16 Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów ze sprawdzianu w roku szkolnym 2014 WskaźnikiWyjaśnienie Wartość wskaźnika Komentarz Liczba piszących uczniów rozwiązywało zadania z zestawu standardowego Łatwość zestawu Jest stosunkiem liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania 0,68 Egzamin okazał się umiarkowanie trudny dla uczniów Szkoły w Krowiarkach. Średnia arytmetyczna (M) Jest sumą wszystkich uzyskanych wyników podzieloną przez ich liczbę 27,3 Statystyczny uczeń uzyskał 27,3 punktów na 40 możliwych. Oznacza to, że statystyczny uczeń opanował 68% czynności mierzonych na egzaminie. Mediana (Me)Jest to wynik środkowy spośród wyników uporządkowanych rosnąco lub malejąco. 28 Środkowy uczeń w uporządkowanym rosnąco lub malejąco rozkładzie wyników uzyskał 28 punktów. Stanowi to 70% całości

17 Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów ze sprawdzianu w roku szkolnym 2014 WskaźnikiWyjaśnienie Wartość wskaźnika Komentarz Modalna (Mo) Jest to wynik, który w danej grupie powtarza się najczęściej. Najwyższy wynik 35 Najwyższy wynik uzyskał 1 uczeń Najniższy wynik 9 Najniższy wynik uzyskał 1 uczeń. Rozstęp wyników Jest różnicą między wynikiem maksymalnym a minimalnym 26 Uczniowie uzyskiwali wyniki w zakresie od 9 do 35 punktów. Odchylenie standardowe Jest miarą rozproszenia wyników uczniów w odniesieniu do wyniku średniego 6,6 Około 73% uczniów uzyskało wynik zawierający się w przedziale między 20 a 33 punkty. 32

18

19

20

21

22