Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Czy dobry mówca posługuje się czymś więcej w trakcie opowiadania niż tylko.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak słowami zahipnotyzować kobietę, żeby przeżyła odlot, a
Advertisements

Metaprogramy Metaprogramy są to utrwalone na nieświadomym poziomie umysłu schematy postępowania, które wywierają wpływ na sposób, w jaki postrzegasz otaczającą.
Prezentuje się Grupa A-8 języka angielskiego
Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
JAK TO JEST ZROBIONE? Zajęcia artystyczne dla uczniów szkoły podstawowej. Materiał dla uczniów Autor: Karolina Vyšata Projekt zrealizowany w ramach Akademii.
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Sześciolatek w Szkole Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy
w edukacji przedszkolnej
HISTORIA MÓWIONA JAKO NARZĘDZIE ODCZYTYWANIA DZIEDZICTWA SPOŁECZNO- KULTUROWEGO ŚRODOWISKA LOKALNEGO.
Planowanie i przygotowanie wystąpień publicznych
DEKALOG DLA RODZICÓW Z KONWENCJI PRAW DZIECKA
Grzegorz Muszyński Jak literatura różnych epok przedstawia postać rycerza, wojownika, żołnierza? Analizując wybrane utwory, omów wzory heroicznych postaw.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Słowo od Autora. Opowiadanie to zostało napisane w oparciu o lekcje towaroznawstwa Pani Ewy Malinowskiej. Wszystkie zawarte w nim wątki są fikcyjne…
Czy Twoje dziecko dobrze słyszy?
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
JAK TO BYŁO…? ROZPOCZYNAMY !!! MALUJEMY ! MALUJEMY DALEJ …
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Konferencja sędziowska Starachowice, lutego 2007
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
„DZIEŃ DOBRY” „Dzień dobry” mówimy do sprzedawców, pacjentów w poczekalni, pasażerów w przedziale, wszędzie, gdzie wchodzimy i zastajemy ludzi,
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Beata Pachoł Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Aby próg szkolny dziecko przekroczyło w miarę spokojnie, bez stresu, należy je do tego przygotować: -nigdy nie wolno straszyć dziecka szkołą, nauczycielami,
Jak porozumiewać się miedzy sobą by być rozumianym?
6-LATEK W SZKOLE.
Koordynator sekcji komputerowej IRENA FABIAŃSKA. W roku akademickim 2013/2014 zajęcia komputerowe dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku odbywają
Jak to się dzieje, że żarówka świeci?
Prezentacja multimedialna dotycząca gotowości szkolnej.
I ty możesz zostać dobrym mówcą!
Jak uczyć się skutecznie?
Społeczeństwo i hierarchia społeczna
Historia zwykłej znajomości
Dzień Zdrowego Śniadania w klasie II b.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Umiejętność obserwacji.
Jeżeli poprzedni rok rozpoczął się radośnie…. a zakończył z pewnym zmęczeniem…
Nasza Szlachetna Paczka. Dominika i Kamil podczas pakowania.
TEST POWTÓRZENIOWY EPIKA.
W świecie słów Autor Anita Rejch. Wstęp ● Żyjemy w świecie słów. To właśnie one nadają sens naszej wypowiedzi, zarówno w pisanej, jak i mówionej formie.
Śpioch Ćwiartek Etyka nie tylko dla smyka Wartość: szacunek, odpowiedzialność.
Dzień otwarty w Irzyku!. Wydawać się może, że dzień otwarty jest nudny, chodzenie od klasy do klasy, słuchanie długich wykładów o szkole, jednak… Zdecydowanie.
Przygotowanie dzieci 6-letnich do realizacji obowiązku szkolnego
Inscenizacja w wykonaniu uczniów kl. 1 D 2014/2015
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Komunikacja.
Michał Nowiński 1D METody komunikacji.
Szkoła Podstawowa nr 10 w Koszalinie Autor: Dorota Kościuszko-Cienkowska.
Metody komunikacji mi ę dzyludzkiej autor: Jakub Durasik.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Moje przygotowanie. Mój cel  Przed rozmową istotne jest określenie stanowiska pracy, które chcę zdobyć oraz uświadomienie sobie.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
MODUŁ 2 TEMAT 1 POZIOM 1 Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Rodzaje illokucji: stwierdzenia (representatives, assertives) („ wiem że … i informuję cię o tym”) ekspresje (expressions) („przeżywam stan X i dlatego.
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
Mówiący jest zawsze swoim słuchaczem, co pozwala na: śledzenie własnych wypowiedzi (self- monitoring) i na sprawdzanie, jakoś coś zostało powiedziane i.
Niepełnosprawni wśród nas
Sprawdź jak mówisz test. ZACZYNAMY Jeżeli chcesz dobrze przeprowadzić test przygotuj sobie fragment tekstu oraz sprzęt nagrywający. Najpierw nagraj swoją.
Czego nauczyliśmy się, biorąc udział w programie?
Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń. Zadanie 9. TEMAT: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia”
Po co ewangelizować?.
Jak przygotować poster naukowy
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Speakers’ Corner. Speakers’ Corner Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII.
I CZYTELNICTWA NA ROZWÓJ
Jak rozmawiać z osobą jąkającą się
W MUZEUM ŁOWIECTWA I JEŹDZIECTWA
Komunikacja na różnych etapach życia – prawidłowości
Zapis prezentacji:

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Czy dobry mówca posługuje się czymś więcej w trakcie opowiadania niż tylko ustami?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Jakie metody pozwalają mówcy skupić na sobie uwagę słuchających?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Jak słuchać, by usłyszeć innych?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” W jaki sposób kulturalnie włączyć się do opowiadania snutego przez innych?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Co przekazujemy słuchaczom poprzez naszą mowę ciała?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Jakich środków językowych użyć, by to, o czym mówimy, zrobiło wrażenie na słuchaczach?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Jak sprawnie kontynuować wątek rozpoczęty przez naszego przedmówcę?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Czy dzisiejszy pojedynek słowny ma coś wspólnego z dawną walką na polu bitewnym?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Jak sprawić, by opowiadanie snute przez wiele osób było jedną spójna opowieścią na kształt jednego kawałka płótna?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Czy łatwo rozplątać powieściowe wątki, by doprowadzić je do końca?

Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Jakie warunki muszą być spełnione, by grupa różnych osób poczuła radość ze wspólnego działania?

Prezentację przygotowała: mgr Mariola Błaszczyk