„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.

EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
PROJEKT IVT PERSPEKTYWY TWOJEJ PRZYSZŁEJ KARIERY ZAWODOWEJ O tym, jak odbywaliśmy staż w Wielkiej Brytanii … w marcu 2012r. Zespół Szkół Zawodowych nr.
Praktyki Ostseebad Baabe Niemcy Nasza dzielnica.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE
Praktyki zawodowe w Baabe Rügen w Niemczech 
Leonardo da Vinci Projekt Kreowanie mobilnosci na europejskim rynku pracy Plymouth r.
ZAWÓD DLA MŁODZIEŻY, KTÓRA LUBI LUDZI ORAZ CHCE LEPIEJ POZNAĆ ŚWIAT
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
Od 12 sierpnia do 8 września odbywałam staż w angielskiej firmie EuroPartnership Agency, zajmującej się organizacją stażów dla uczniów i studentów z całej.
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
Praktyki zagraniczne Turcja. W dniach r r uczniowie ZST im. Gen. Władysława Andersa w Białymstoku uczestniczyli w wyjeździe na praktyki.
Anglia - Plymouth PRKTYKA ZAGRANICZNA TEGOROCZNY SKŁAD.
Drogi Absolwencie! Nasza szkoła otwiera drzwi do Twojej kariery zawodowej Strona WWW: ekonomik.webd.pl.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Staż w Rimini 2014 w ramach projektu „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
Podczas stażu: Doskonaliliśmy nasze zdolności językowe i zawodowe Zawieraliśmy nowe znajomości Zwiedzaliśmy Portugalię Poznawaliśmy tamtejsze zwyczaje.
 Do mojego zakresu obowiązków należało głównie pomoc szefowi kuchni jak i pomocnikowi szefa m.in. Krojenie, układanie na tacach, talerzach, panierowanie,
Praktyki zawodowe w Londynie r.
PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014
LEKCJA WE WŁOSZECH.
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
Praktyki zawodowe w Londynie Podróż do Londynu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Jedynymi elementami przemieszczania się między kolejnymi slajdami są ikony umieszczone w prawym dolnym rogu każdego slajdu. lub Zdjęcia: Po kliknięciu.
KSZTAŁCIMY NA 5 GWIAZDEK
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania –
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Lindau im Bodensee Termin praktyki: – Aleksandra Wójtowicz Nikola Flor.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie europejskim!” „Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie.
STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE. ACÁ Hotel Mönchgut w Baabe W hotelu ACÁ byłyśmy od dnia do dnia r.
Mobilność realizowana przez ZSP nr 2 w Końskich w ramach Projektu p.t.: „Mobilność uczniów technikum usług fryzjerskich i technikum budownictwa – kluczem.
Podróż do Rimini Residence Record Praktyki Erasmus+  Uczestnicy projektu:  uczennice klasy trzeciej TM  kierunek kształcenia: technik hotelarz 
Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” współfinansowany przez Unię Europejską.
Włochy – Rimini – r. Tytuł projektu:
Akcja 1 - Kształcenie i szkolenia zawodowe
Londyn 2015/2016.
edukacji zawodowej uczniów z Jarosławskiego „Spożywczaka”
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
My i nasze zakłady Berlin 2016/2017.
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
PORTUGALIA 2017.
Włochy państwo położone w Europie Południowej, na Półwyspie Apenińskim, będące członkiem wielu organizacji, m.in.: UE, NATO, należące do ośmiu najbardziej.
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Praktyka zawodowa Wolfach
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
TECHNIKUM HOTELARSKIE
Praktyki Zawodowe w Niemczech
Staże europejskie drogą do sukcesu
Wyjazd Klasy 3 Technikum
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Miesięczne praktyki w Hiszpanii

„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego Kapitał LUDZKI. Projekt: „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy.”

Staż Od 24 marca do 18 kwietnia odbyłam staż w hotelu Regina Elena 57****.

Moje praktyki odbywały sie w godzinach 9:30-12:30 i 15:00-18:00 Moje praktyki odbywały sie w godzinach 9:30-12:30 i 15:00-18:00. W hotelu, w którym pracowałam panowała miła atmosfera. Opiekunowie byli mili i dobrze się współpracowało. Do moich obowiązków na recepcji należało: układanie dokumentacji wydawanie kluczy dla gości wysyłanie E-maili z życzeniami urodzinowymi ksero-kopiowanie dokumentów tworzenie bazy danych gości

Pierwszego dnia stażu odbył się „Accomodation Day” Pierwszego dnia stażu odbył się „Accomodation Day”. Dowiedziałam się gdzie będę pracować, jak podróżować komunikacją miejską oraz gdzie są najciekawsze miejsca w mieście. Dostałam bilet miesięczny i mapę miasta.

W wolnym czasie: Zwiedzałam Rimini Spacerowałam po plaży Poznawałam nowych ludzi Byłam z całą grupą na kręglach i na pizzy

W czasie stażu byłam na trzech wycieczkach : do Wenecji do San Marino do Bolonii

Wenecja Według mnie bez wątpienia Wenecja jest najbardziej romantycznym miastem w jakim byłam. Mosty, gondole, wąskie uliczki, woda, maski i piękne budynki nadają miastu uroku. Klimat tego miasta pochłania i pozwala się przenieść do innego świata - świata jak z bajki.

San Marino Miasto to a zarazem kraj jest piękne. Z najwyższego punktu rozlegają się piękne widoki. Widać było nawet Rimini. San Marino słynie nie tylko z pięknych widoków ale także z win. Na górze miałyśmy degustację win.

Bolonia

Polecam udział w takim stażu Polecam udział w takim stażu. Dzięki niemu rozwinęłam język angielski i włoski, poznałam kulturę Włoch i zwiedziłam wiele ciekawych miejsc. Taki wyjazd kształci pod względem zawodowym jak i pozwala zdobyć nowe doświadczenia.