Prezentacja na temat: "STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE. ACÁ Hotel Mönchgut w Baabe W hotelu ACÁ byłyśmy od dnia 27.03.2013 do dnia 05.04.2013r."— Zapis prezentacji:

1 STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE

4 ACÁ Hotel Mönchgut w Baabe W hotelu ACÁ byłyśmy od dnia 27.03.2013 do dnia 05.04.2013r

6 Z dworca w Binz odebrał nas pracodawca i zawiózł nas prosto do naszego hotelu. Atmosfera od razu wydawała się nie mila, śniadanie i kolacje musiałyśmy zapewnić sobie same. Ewelina pracowali w kuchni a Ilona na pokojach. Po zakończonej nie milej zbyt milej rozmowie odwieziono nas do naszego mieszkania. Mieszkałyśmy w domku jednorodzinnym w piwnicy – warunki od razu były nie ciekawe. TAK WYGLADAL NASZ POKOJ :

9 ŁAZIENKA

11 WIDOK Z OKNA

12 OBIADY

13 KOLACJO- ŚNIADANIE

14 Atmosfera w pracy była sympatyczna, pracownicy bardzo mili i pomocni. Po tygodniu pracy dostałyśmy wypowiedzenie z powodów takich ze domagałyśmy się zmianę mieszkania – ale wyszło nam to na dobre. Miałyśmy 2 wyjścia albo wracać do domu i szkoły albo szukać innego miejsca praktyk. Nie poddałyśmy się i znalazłyśmy nowy staż

15 STRANDHOTEL BAABE- nowe miejsce praktyk

17 W tym hotelu pracowałyśmy od 09.04.2013 i zostałyśmy do 31.07.2013. Od razu nam się spodobało, szefostwo bardzo mile, sympatyczne. Mieszkaliśmy w hotelu, na pietrze dla pracowników, pokój był ładny z pełnym wyposażeniem Miałyśmy dostęp do wszystkich mediów i pracowałyśmy na takich samych stanowiskach jak w poprzednim hotelu.

19 NASZ POKÓJ

21 NASZE OKNA

22 OBIADY

23 Do obowiązkow Ilony nalezalo -wymiana pościeli -wymiana oraz uzupełnianie ręczników -przekazywanie do pralni i odbiór z pralni rzeczy gości -realizowanie życzeń gości hotelowych będących w zakresie obowiązków pokojowej -przekazywanie informacji innym pracownikom, -kontrola pokoi hotelowych, pomieszczeń

25 Do obowiazkow Eweliny nalezalo: -Mycie naczyn kuchennych i stołowych -Przynoszenie z surowcow z magazynu -Mycie sztućców i ich polerowanie -Polerowanie talerzy - Obrobka wstepna warzyw i owocow -Sprzątanie kuchni po jej zamknieciu -przygotowywanie deserow (Flammkuchen Calvados, tiramisu z lodami, lody) sałatek(Salat Nizza, Lachmowen Salat, salatka z mozzarella i pomidorami), przekąsek (Bruschetta, Kase Teller ) Flammkuchen ( np. Klassich, a la Provence)

28 Czas wolny Czas wolny najczęściej spędzałyśmy nad morzem, na rowerach, łódkach. Zwiedziłyśmy wiele miast. Dzięki temu że mieszkałyśmy niedaleko granicy Polski udało nam się odwiedzić Świnoujście. Dzięki świetnej znajomości rożnych języków poznałyśmy wiele osób z różnych krajów, m,in z Bułgarii, Macedonii, Niemiec, Polski, Hiszpanii i Portugalii ;)

34 Prezentację wykonały Ewelina Świć i Ilona Tarnowska kl. IV ct

Pobierz ppt "STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE. ACÁ Hotel Mönchgut w Baabe W hotelu ACÁ byłyśmy od dnia 27.03.2013 do dnia 05.04.2013r."