Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DOBRE TRADYCJE MALTAŃSKICH HOTELARZY I RESTAURATORÓW NASZYM WZOREM DZIAŁANIA.
Advertisements

Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
TERAZ MY Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Technik Turystyki Wiejskiej
Technik Obsługi Turystycznej
Leonardo da Vinci Projekt Kreowanie mobilnosci na europejskim rynku pracy Plymouth r.
ZAWÓD DLA MŁODZIEŻY, KTÓRA LUBI LUDZI ORAZ CHCE LEPIEJ POZNAĆ ŚWIAT
NAWOJOWA – RENDE – r. Staż został zrealizowany w ramach projektu systemowego Staże i praktyki dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria – (POLSKA – ITALIA) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
,,Nowe doświadczenia-gwarancją mobilności na europejskim rynku pracy”
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
WIADOMOŚCI – świadomie i celowo zdobyta i zapamiętana wiedza; UMIEJĘTNOŚCI – zdolność do wykonywania czynności (w tym zawodowych) w określonych warunkach.
Od przedszkola do Technikum ZAGRANICZNA MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTÓW INSTYTUCJONALNYCH.
Projekty mobilności polegają na organizowaniu wyjazdów zagranicznych dla uczniów, pracowników, absolwentów i bezrobotnych, a także szkoleniowców. Celem.
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób.
PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014
Projekt Leonardo da Vinci
Praktyki zawodowe w Londynie Podróż do Londynu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Projekt Erasmus+ Akcja KA1 „Najlepsi Informatycy w Europie” nr Umowy POWERVET PL01-KA jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Erasmusplus.org.pl/power Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych i znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej projekt finansowany ze środków.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiatowy Urząd Pracy Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu w Zgorzelcu Centrum Informacji i Aktywizacji Zawodowej i Aktywizacji Zawodowej.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie europejskim!” „Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Podróż do Rimini Residence Record Praktyki Erasmus+  Uczestnicy projektu:  uczennice klasy trzeciej TM  kierunek kształcenia: technik hotelarz 
Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” współfinansowany przez Unię Europejską.
Włochy – Rimini – r. Tytuł projektu:
Londyn 2015/2016.
Przebieg, efekty i ocena I etapu projektu
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
PORTUGALIA 2017.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Praktyki Zawodowe w Niemczech
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
,,Od Technika do Europejczyka
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Zapis prezentacji:

Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

W ramach projektu „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki miałam szansę odbyć swoją praktykę zawodową we Włoszech w Rimini. Głównymi celami owych stażów są zdobycie nowej wiedzy i umiejętności praktycznych, stosowanie wiedzy teoretycznej w praktyce oraz kształtowanie właściwego stosunku do pracy.

W celu zakwalifikowania się do stażu musiałam przejść rozmowę kwalifikacją w języku angielskim. Ponadto przed rozpoczęciem stażu uczestniczyłam w kursie języka włoskiego, zajęciach historycznych oraz kulturowych, które miały na celu pogłębić moją wiedzę na temat kraju goszczącego oraz panujących tam zwyczajów. Ciao!

Pierwszego dnia pobytu w Rimini został zorganizowany Accomodation Day, podczas którego dowiedziałyśmy się gdzie będziemy pracować, jak poruszać się po mieście oraz które miejsca warto zobaczyć w Rimini. Każda z nas otrzymała mapę miasta i bilet miesięczny.

Hotel Ariminum * * * *

Do moich głównych obowiązków podczas pracy należało kalkulowanie kosztów usług turystycznych, wypełnianie faktur, sporządzanie dokumentacji dotyczącej rezerwacji, organizowanie czasu wolnego gościom hotelu oraz udzielanie informacji turystycznej na temat Rimini. Kierownictwo hotelu było bardzo wyrozumiałe, pomocne i życzliwe. Wspierało mnie jak i pozostałych stażystów – Natalię i Giovanniego.

Czas wolny, czyli najprzyjemniejszy aspekt całego wyjazdu. Niemal codziennie odwiedzałyśmy plażę, która znajdowała się 200 m. od miejsca naszego zakwaterowania, spacerowałyśmy po Rimini, które widokami niejednokrotnie zapierało nam dech w piersiach.

Podczas weekendów były organizowane dla nas wycieczki. Dzięki nim udało nam się zwiedzić Wenecję, San Marino i Bolognie.

Dzięki stażowi nabyłam nowe doświadczenia i umiejętności, które niewątpliwie pomogą mi późniejszym poszukiwaniu pracy. Poszerzyłam swoją znajomość języka angielskiego oraz poznałam kulturę i obyczaje Włoch. Bardzo dziękuję wszystkim, dzięki którym mogłam uczestniczyć w projekcie.