STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO. 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
Advertisements

Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Demokracja w szkole.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Raporty Postępów Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Kierunki rozwoju platformy eduPortal w projekcie
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
i trudności z nimi związane...
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Jak przygotować ucznia do matury z matematyki
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Raport z realizacji projektu eSzkoła Wielkopolska - Twórczy Nauczyciel
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Lekcja o podającym toku pracy dydaktycznej
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Nazwa procedury Analiza prac uczniów.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
NOWATORSTWO Warszawa 15 września 2015.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Kurs - OK zeszyt.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Motywowanie ucznia do aktywnego uczestniczenia w procesie dydaktycznym 1. Dlaczego należy podjąć trud szukania nowych sposobów na aktywizowanie uczniów?
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Metoda WebQuest.
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Sopocka Akademia Tenisowa
Zapis prezentacji:

STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO

GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu Ekspedycyjnego (Rzeźnik?) – Sylwetka, – Zebranie opinii, – Dyskusja, – Głosowanie w Internecie, – Dyskusja w klasie, – Końcowe głosowanie. Projekty innowacyjne POKL Zespół naukowy UAM

PARTNERZY OFEKUAM

IdeaStrategia Treści i aplikacja

FAZY STRATEGII Nauczyciel Uczeń Nauczyciel Uczeń AktywacjaPrzetwarzanie SystematyzacjaEwaluacja

Zmiana ról Uczeń Aktywny twórca Konstruktor własnej wiedzy Nauczyciel Moderator Przewodnik

ŚRODOWISKO

Aktywacja Problem, zagadnienie, inspiracja Konteksty – relacja do posiadanej już przez ucznia wiedzy, Diagnoza - uświadomienie Tabula rasa

Przetwarzanie Uczeń – Poszukiwanie informacji, – Dyskusja na platformie, – Rozwiązywanie zadań. Nauczyciel – Śledzi aktywność ucznia/uczniów na platformie, – Uczestniczy w wirtualnej dyskusji, – Przesyła zadania, testy, analizuje odpowiedzi, przygotowuje się do lekcji w klasie

STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO

GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu Ekspedycyjnego (Rzeźnik?) – Sylwetka, – Zebranie opinii, – Dyskusja, – Głosowanie w Internecie, – Dyskusja w klasie, – Końcowe głosowanie. Projekty innowacyjne POKL Zespół naukowy UAM

PARTNERZY OFEKUAM

IdeaStrategia Treści i aplikacja

FAZY STRATEGII Nauczyciel Uczeń Nauczyciel Uczeń AktywacjaPrzetwarzanie SystematyzacjaEwaluacja

Zmiana ról Uczeń Aktywny twórca Konstruktor własnej wiedzy Nauczyciel Moderator Przewodnik

ŚRODOWISKO

Aktywacja Problem, zagadnienie, inspiracja Konteksty – relacja do posiadanej już przez ucznia wiedzy, Diagnoza - uświadomienie Tabula rasa

Przetwarzanie Uczeń – Poszukiwanie informacji, – Dyskusja na platformie, – Rozwiązywanie zadań. Nauczyciel – Śledzi aktywność ucznia/uczniów na platformie, – Uczestniczy w wirtualnej dyskusji, – Przesyła zadania, testy, analizuje odpowiedzi, przygotowuje się do lekcji w klasie

Systematyzacja Nauczyciel – Wyjaśnia problemy sprawiające uczniom trudności, – Porządkuje pozyskana przez uczniów wiedzę, – Moderowanie dyskusji na tematy wywołane w fazie przetwarzania, – Przeprowadzenie oceny. Uczeń – Aktywne uczestnictwo w lekcji

Ewaluacja Uczeń – Zadanie domowe, – Uzupełnienie notatek w e-portfolio, korekta ewentualnych błędów – Wypełnia ankietę ewaluacyjną Nauczyciel – Analiza indywidualnych postępów uczniów – Ocena zadań domowych – Ocena końcowa

Platforma Aktywne tworzenie własnych treści przez nauczyciela E-Portfolio: prywatne ucznia i udostępniane nauczycielowi

Adres platformy kolegium-przyrodnicze.ofek.pl

Dziękuję za uwagę