Kandydat : Bartosz Pośpiech. Zamierzam : * Godnie reprezentować szkołę w różnych uroczystościach, które będą miały miejsce w tym roku, * Stawiać się na.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Uczniowie mają głos! – czyli to i owo o szkolnej demokracji.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
WYBORY 2010 DO ZARZĄDU SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO KLAS IV – VI Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Broniewskiego w Jędrzejowie.
KODEKS 2.0.
Gimnazjum Publiczne w Rudnikach
Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza.
Prawa i obowiązki ucznia
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
Nauka domowa uczniów integralna część prowadzonego przez szkołę procesu nauczania opracowała: Kinga Szymanek nauczyciel ZSS nr 101.
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Z przedszkola do szkoły z uśmiechem
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Apel o zanieczyszczeniu wody i powietrza
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Prawa i obowiązki ucznia.
Indywidualne nauczanie
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
JAK DZIAŁA DEMOKRACJA W SZKOLE? WNIOSKI Z DEBATY.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
DEBATA: Jakie korzyści mają uczniowie z istnienia samorządu szkolnego?
Zadania samorządu uczniowskiego
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Szkoła Współpracy.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Edukacja chrześcijańska
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Michał Okręglicki Twój kandydat do Rady Samorządu Gimnazjum nr 38 w Bydgoszczy.
Debata Samorządu Uczniowskiego ,,Pomysł na moją szkołę w roku szkolnym 2013/2014 O czym powinniśmy decydować wspólnie”.
Prawa i obowiązki ucznia…
ZADANIE 2 Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. „Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Samorząd Uczniowski.
DEBATA SZKOLNA.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
ŻYCIE Z PASJĄ SMAKUJE LEPIEJ!
Jak działa demokracja w szkole?
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
INSPIRACJĄ DO PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
ROK SZKOLNY 2014/ a A. Wcisło A. Nowicka. Cele główne: Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców Kształtowanie umiejętności bycia dobrym uczniem.
STATUTSZKOŁYPODSTAWOWEJ NR 2 W ROGOŹNIE.. CO TO JEST STATUT SZKOŁY? Statut szkoły, dokument dotyczący organizacji i funkcjonowania szkoły. Statut szkoły.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
TAK SIĘ ZMIENIA NASZA SZKOŁA
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych,
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Samorząd GIM11 Zgrana ekipa!.
Rozwój pojęć w wieku szkolnym to problem nauczania.
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
Prawa, które każdy uczeń powinien znać…
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Wewnątrzszkolne Ocenianie
Zapis prezentacji:

Kandydat : Bartosz Pośpiech

Zamierzam : * Godnie reprezentować szkołę w różnych uroczystościach, które będą miały miejsce w tym roku, * Stawiać się na apele w stroju galowym oraz je godnie prowadzić (czyli nie dopuścić do sytuacji z początku tego roku ), * Wprowadzić możliwość specjalnego nieprzygotowania, które polegać będzie na tym, że w dniu urodzin uczeń będzie zwolniony z pytania i niezapowiedzianych kartkówek,

* Przyjmować skargi uczniów dotyczące problemów w szkole i próbować im zaradzić, * Przyjmować pomysły każdego ucznia oraz próbować je wprowadzić w życie ( oczywiście te złe pomysły będą odrzucane ), * Negocjować z nauczycielami od informatyki o dostępie do darmowego wifi szkolnego dla uczniów,