ManageEngine Forum 2014 Co dalej w ITSM? Marcin Tyburski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwiązania w technologii MOSS 2007
Advertisements

Ewidencja Wyposażenia PL+
Zarządzanie usługami IT
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Zarządzanie Ryzykiem Operacyjnym
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Zarządzanie projektem informatycznym
Michał Żwinis s3472.
Service Level Agreement
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Grzegorz Jokiel Na podstawie materiałów firmy IDS-Scheer
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Wdrażanie ERP Firmy w województwie podlaskim: Małe i średnie - Symfonia Małe i średnie - Symfonia Duże - SAP Duże - SAP.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa
Jakość systemów informacyjnych (aspekt eksploatacyjny)
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
InfinitERP prezentacja systemu.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Zarządzanie projektami IT
Usługa pilotażowa: optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla MSP Mariusz Gajowiak – Lider Zespołu Sekwencja Sp. z o.o. Warszawa
© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Kompleksowe monitorowanie środowisk kluczowych aplikacji Marcin Falkowski Product Manager Quest Dystrybucja.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Business Integration Knowledge System
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Internetowego Biura Rachunkowego
Dział Wsparcia Technicznego MAM PROBLEM! ! II Linia Wsparcia JAKI PROBLEM ???
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Mateusz Stefański. Zgodnie z badaniami firmy Forrester około 57% organizacji jest względnie usatysfakcjonowanych współpraca z dostawcą, 22% jest bardzo.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
ManageEngine Forum 2014 Stoły dyskusyjne. Reguły Jesteś pełnoprawnym uczestnikiem każdej rundy Stołów dyskusyjnych Masz wpływ na przebieg każdej rundy.
Systemy informatyczne
Implementacja standardu FitSM w Infrastrukturze PLGrid
call center to nie tylko infolinia
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Zarządzanie stacjami roboczymi przy wykorzystaniu urządzeń i oprogramowania KACE serii 1000, 2000, 3000 Adam Pura, IT Projekt Jacek Gralik, Quest Dystrybucja.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Bezpieczeństwo cloud computing FAKTY I MITY Beata Marek, cyberlaw.pl Beata Marek, cyberlaw.pl Kancelaria w chmurze, Kancelaria w chmurze, 19.X X.2012.
Znaczenie komunikacji w łańcuchach dostaw
Biuro Service Desk IT Poznań,
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
Skuteczny Help Desk w mBanku Hipotecznym
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
SupportCenter Plus MWT Solutions.. Strona 2 Wprowadzenie Instalacja i konfiguracja Zarządzanie Incydentem Zarządzanie Bazą Wiedzy Umowy/Konta/Kontakty.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Grzegorz Chodak Wykład
Nowoczesne zarządzanie
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Dział IT partnerem w biznesie. Jak mierzyć wartość informatyki?
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Ewidencja Wyposażenia PL+
BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej
Zapis prezentacji:

ManageEngine Forum 2014 Co dalej w ITSM? Marcin Tyburski

ManageEngine Forum 2014 „Wdrożenie i zarządzanie jakością usług informatycznych, które spełnia potrzeby organizacji biznesowej. Zarządzanie usługami informatycznymi (ITSM) wykonywane jest przez dostawców usług informatycznych poprzez odpowiedni dobór ludzi, procesów i technologii informatycznych. „ ITSM z definicji…

ManageEngine Forum 2014 A w praktyce… 2004: Incydenty 2009: … + Zmiana + Zasoby + SLA + usługi 2014: … + … ITSM = ITIL?

ManageEngine Forum 2014 CIO DevelopmentIT OperationsWsparcieSecurity Otoczenie IT 2014 ITIL Lean IT DevOps Six Sigma Agile SCRUM BYOD Remote work Cloud computing SaaS PaaS

ManageEngine Forum 2014 Dzisiejsze organizacje IT dokonują transformacji w kierunku dostawcy usług, które mają wartość dla biznesu.

ManageEngine Forum 2014 …dostawcą usług… …mają wartość…..dla biznesu Czyli……

ManageEngine Forum 2014 USŁUGA WARTOŚĆ BIZNES Wkład w dobro innych Zapytaj użytkownika (klienta) ! ZakupyHRFinanseOperacjeMajątekPrawnicy ServicesMarketing Sales

ManageEngine Forum 2014 Strumień wartości? WejściePrzekształcenieWyjście Proces Gdzie jest klient?

ManageEngine Forum 2014 Strumień wartości? Proces Krok 1 Proces Krok 2 Proces Krok 3 Klient Zamówienie Dostawa

ManageEngine Forum 2014 Zrozumieć głos klienta

ManageEngine Forum 2014 Czy wartość IT to czarna dziura czy czarne pudło?

ManageEngine Forum 2014 Strumień wartości w IT CIO DevelopmentIT OperationsWsparcieBezp. Usługa 1 User Usługa 2

ManageEngine Forum 2014 Co ma znaczenie?

ManageEngine Forum 2014 Myślenie systemowe Usługa Development IT OperationsIT SupportDostawca A

ManageEngine Forum 2014 Wsparcie narzędziowe

ManageEngine Forum 2014 ITSM v.? AgileLean IT

ManageEngine Forum 2014 Dziękuję

ManageEngine Forum 2014 Co widzę wśród swoich klientów 18 Zwielokrotnienie mocyEwolucja ITSMEkspansja poza ITSM CITY

ManageEngine Forum 2014 Jak rozumieć zwielokrotnienie mocy Łatwe wdrożenie Trudne wdrożenie Niskie ROI Wysokie ROI Zarządzanie finansami Zarządzanie problemami CMDB Zarządzanie wiedzą Wnioski o usługę & Portal Self-Service Zarządzanie incydentami Standardy KPI Zarządzanie pojemnością Zintegrowane zarządzanie zdarzeniami Wpływ biznesowy/Profile ryzyka/Standardy priorytetów obsługi Intranetowy portal samopomocy Zarządzanie zmianami i wydaniem Zarządzanie poziomem usług Duża widoczność dla biznesu Mała widoczność dla biznesu Pakiet Incydent, Problem i Wnioski o usługę Pakiet Zmiana, Wydanie i Konfiguracja Pakiet SLM, Finanse, Zarządzanie pojemnością

ManageEngine Forum 2014 Ewolucja klientów KONSOLIDACJA SELF SERVICE AUTOMATYZACJA USŁUGI WSPÓŁDZIELONE LINIE BIZNESOWE Upraszczanie, Powtarzalność, Zwiększona wartość, Wyższe ROI

ManageEngine Forum 2014 Ewolucja klientów KONSOLIDACJA SELF SERVICE AUTOMATYZACJA USŁGI WSPÓŁDZIELONE LINIE BIZNESOWE Upraszczanie, Powtarzalność, Zwiększona wartość, Wyższe ROI

ManageEngine Forum 2014 I tutaj zaczyna się robić ciekawie…

ManageEngine Forum 2014 Zarządzanie usługami przedsiębiorstwa Wewnętrz i na zewnątrz firmy ERP/IT IT IT Service Management Operacje IT Help Desk Help Desk Ewolucja usług Zarządzanie usługami IT Automatyzacja usług IT Automatyzacja usług Do kogo docieramy Wpływ biznesowy

ManageEngine Forum 2014 Wymienić i skonsolidować stare systemy helpdesk IT Help Desk Ilość użytkowników w IT System ITSM

ManageEngine Forum 2014 Zglobalizować i ustandaryzować relacje w usługach IT IT Service Management Ilość użytkowników w IT Wniosek Problem Incydent Zmiana CMDB Wykrywanie środowiska Wiedza Projekt Raportowanie Zasoby SLA

ManageEngine Forum 2014 Stworzyć jeden system danych, w którym każdy z IT konsultuje, współpracuje i raportuje. ‘ERP dla IT’ Wniosek Problem Incydent Zmiana CMDB Wiedza Governance Projekt Koszy IT Portfolio usług Raportowanie Zasoby Orkiestracja Kreator aplikacji SDLC SLA Wydanie # of IT Users  Everyone in IT Wykrywanie środowiska

ManageEngine Forum 2014 Zarządzanie usługami przedsiębiorstwa Wnioskujący Dostawcy Pracownicy Kontraktorzy Dostawcy Klienci Rejestr Usługi Definicja usługi Zmiana Wniosek Informacja Pomoc Dokument Usługi IT Budynki HR Prawnicy Finanse Operacje Workflow ? ✔   Zdefiniowane procesy Workflow ? ✔   Zdefiniowane procesy

ManageEngine Forum 2014 Zarządzanie usługami przedsiębiorstwa CMO CRM Klienci ERP Dostawcy CFO WewnętrznyZewnętrzny IT ESM CIO ZakupyHRFinanseOperacjeBudynkiPrawnicyUsługiMarketingSprzedaż

ManageEngine Forum 2014 Zarządzanie zanie usługami przedsiębiorstwa – IT IT Zakupy HR Finanse Operacje Budynki Prawnicy Usługi Marketing Sprzedaż Zgłoszenie: Usługa Workflow zatrudnienia uruchomiony aby dostarczyć laptopa, telefon dostępy. Zgłoszenie: Usługa Auto-dostarczenie 25 maszyn VM dla salki szkoleniowej IT Zakupy HR Finanse Operacje Budynki Prawnicy Usługi Marketing Sprzedaż IT Zgłoszenie: Info Jak mogę dostać się do poczty na nowym telefonie? Zgłoszenie: Usługa Potrzebna rekomendacja dla nowej aplikacji zarządzania dostawcami Zgłoszenie: Pomoc Auto-utworzenie incydentu: Spadek wydajności systemu CRM

ManageEngine Forum 2014 IT Zarządzanie zanie usługami przedsiębiorstwa - HR ZakupyHRFinanseOperacjeBudynkiPrawnicyUsługiMarketingSprzedaż Zgłoszenie: Pomoc Proszę o plan zatrudnienia dla lokalizacji Zgłoszenie: Info Proszę o informacje o moim pakiecie pracowniczym Zgłoszenie: Usługa Procesowanie zasobów dla nowego pracownika HR IT

ManageEngine Forum 2014 HR Zarządzanie zanie usługami przedsiębiorstwa – Budynki i biura ZakupyFinanseOperacjeBudynkiPrawnicyUsługiMarketingSprzedaż IT Budynki Zgłoszenie: Pomoc Nie działa klimatyzacja w biurze Zgłoszenie: Usługa Potrzebuje 15 biurek na przeprowadzkę do nowego biura Zgłoszenie: Pomoc Umywalka na 2 piętrze się zacięła Wniosek: Informacja Kiedy jest czynna siłownia? HR

ManageEngine Forum 2014 Facilities zanie usługami przedsiębiorstwa – Marketing ZakupyOperacjeLegalUsługiMarketingSprzedaż IT HR Marketing Zgłoszenie: Usługa Potrzeba grafiki do umowy zakupu budynku. Zgłoszenie: Info Status zakończenia przesłanych Wniosków zakupu. Zgłoszenie: Info Przegląd wykorzystania licencji na oprogramowanie Zgłoszenie: Pomoc Wyświetla się „Droga niedostępna” Finanse