Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell
© November 18, 2014 Novell Inc, Confidential & Proprietary 2 Logowanie do portalu Customer Care (Obsługa klienta)… 1.Używając przeglądarki internetowej (np. programu Netscape lub Internet Explorer), przejdź do strony (Uwaga: Do strony powitalnej Customer Care można również przejść przy użyciu polecenia Customer Care z menu Support (Wsparcie) na stronie głównej 2.Zaloguj się w portalu Customer Care. (Jeśli konto logowania nie zostało jeszcze utworzone, można to łatwo zrobić. Tworząc to konto, należy pamiętać, aby użyć tego samego adresu , pod który została wysłana niniejsza wiadomość, ponieważ właśnie do tego adresu zostały przypisane prawa do korzystania z narzędzia uaktualniającego). 3.Zostanie wyświetlona strona portalu Customer Care, na której będzie widoczne gotowe do użytku narzędzie uaktualniające.
© November 18, 2014 Novell Inc, Confidential & Proprietary 3 Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Jednym z narzędzi dostępnych na stronie Customer Care (Obsługa klienta) jest narzędzie uaktualniające o nazwie „Upgrades” (Uaktualnienia). Umożliwia ono dostęp do uaktualnień, do których uprawniony jest użytkownik. Klienci uprawnieni do uaktualniania produktów dla wielu lokalizacji powinni wybrać odpowiednią lokalizację z listy rozwijanej. Odpowiedzi na dodatkowe pytania związane z narzędziem uaktualniającym i procesem uaktualniania można znaleźć w dokumencie Często zadawane pytania (FAQ), dostępnym za pośrednictwem łącza w narzędziu.
© November 18, 2014 Novell Inc, Confidential & Proprietary 4 Firma X Sp. z o.o. ul. Asnyka 7 Katowice, woj. śląskie Po wybraniu adresu widok zostanie odświeżony i wyświetlona zostanie lista produktów firmy Novell, które można uaktualnić. Wybranie produktu z listy umożliwia pobranie oprogramowania i plików licencyjnych/instalacyjnych. Aby powrócić do rozwijanej listy adresów, wybierz polecenie „Choose another address” (Wybierz inny adres). Odpowiedzi na dodatkowe pytania związane z narzędziem uaktualniającym i procesem uaktualniania można znaleźć w dokumencie Często zadawane pytania (FAQ), dostępnym za pośrednictwem łącza w narzędziu. Narzędzie uaktualniające (cd.)
© November 18, 2014 Novell Inc, Confidential & Proprietary 5 Po wybraniu produktu do uaktualnienia *wyświetlona zostanie lista plików do pobrania. Lista ta będzie zawierać również wszystkie pliki licencyjne/instalacyjne wymagane do skonfigurowania produktu. Jeśli w przypadku danego produktu w celu aktywowania oprogramowania i usunięcia ograniczenia czasowego 90-dniowej wersji próbnej wymagane jest podanie numeru identyfikacyjnego klienta, z tej strony będzie można wysłać zgłoszenie dotyczące tego numeru. Numer identyfikacyjny klienta zostanie przesłany pocztą elektroniczną. * Uwaga: W trakcie pierwszego pobierania oprogramowania z witryny firmy Novell użytkownik zostanie przed wyświetleniem listy plików poproszony o wypełnienie krótkiej ankiety i zaakceptowanie warunków pobierania. Narzędzie uaktualniające (cd.)
© November 18, 2014 Novell Inc, Confidential & Proprietary 6 Informacje dodatkowe dotyczące narzędzia uaktualniającego W przypadku użytkowników, którzy nie uzyskali jeszcze praw dostępu do narzędzia uaktualniającego, podczas uzyskiwania dostępu do strony portalu Customer Care (Obsługa klienta) zostaną wyświetlone te informacje. Użytkownicy mogą wystąpić o przyznanie praw dostępu do narzędzia, wykonując czynności opisane na tej stronie. W razie pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskiwania praw dostępu do narzędzia uaktualniającego można zwrócić się o pomoc, wypełniając formularz zgłaszania problemów; można również przejrzeć dokumentację Często zadawane pytania (FAQ). Klienci reprezentujący władze Kanady, NSS lub komercyjnych usługodawców internetowych ICSP mogą uzyskiwać dostęp do uaktualnień za pomocą łączy udostępnionych w tym widoku.
© November 18, 2014 Novell Inc, Confidential & Proprietary 7