Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Informacje o projekcie
Informacje o projekcie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
ZESPÓŁ EDUKACJI „WIEDZA”
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BUSKU-ZDROJU
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przewodnik nauczyciela Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przykłady prac i refleksje Zasoby internetowe.
Informacje na temat lekcji
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Zapis prezentacji:

Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna Przedział wiekowy 13-19 lat Przedstawienie ciekawego oblicza matematyki. Pokazanie, że matematyka jest nauką intrygującą a wiele istniejących wzorów opisuje otaczającą nas rzeczywistość. Cele Opis Pomysł projektu powstał z chęci zainteresowania ucznia matematyką. Bliższe poznanie ciekawych zagadnień matematycznych może sprawić, że uczniowie się nią zainteresują a nawet polubią. Projekt zakłada przeprowadzenie takich zajęć, w których zarówno uczeń dobry jak i słabszy mógłby odnieść sukces. Pakiet programów Office ( Microsoft Word, Excel, Power Point) Oprogramowanie Liczba pi, ciekawe własności liczb, nazwy dużych liczb, liczby doskonałe, pierwsze, palindromiczne, bliźniacze. Słowa kluczowe Autorzy mgr Elżbieta Głowacka, XI Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 14 w Kielcach Dokumenty

Planowanie i zarządzanie działaniami Nauczyciela Dokumenty umieszczone poniżej pomogą Ci zrozumieć kontekst tego przykładowego projektu edukacyjnego: Zaplecze i planowanie: Przedstawienie uwarunkowań zewnętrznych projektu edukacyjnego, jego genezy i celów oraz opis sposobów planowania i zarządzania projektem. Zdjęcia z klasy: Fotografie dołączone, aby lepiej oddać układ klasy i atmosferę panującą podczas realizacji projektu. Dokumenty

Opis projektu dla ucznia: Przegląd wymaganych zadań. Zasoby dydaktyczne Dokumenty umieszczone poniżej zawierają materiały dydaktyczne wykorzystywane do nauczania w tym projekcie edukacyjnym: Opis projektu dla ucznia: Przegląd wymaganych zadań. Zasoby Class Server: Pobierz materiały dydaktyczne w formacie Class Server. <Dołącz opis innego dokumentu, np. pracy domowej, materiałów pomocniczych > Dokumenty

Ocenianie i Standardy Dokumenty umieszczone poniżej zawierają kryteria oceny oraz standardy dla tego projektu edukacyjnego: Kryteria oceny: Przykłady punktacji i kryteriów oceny udostępnianych uczniom, aby pokazać jak projekt był oceniany. Powiązania ze standardami: Powiązanie celów dydaktycznych tego projektu ze standardami określonymi w podstawie programowej. Dokumenty

XI Liceum Ogólnokształcące im. K. I XI Liceum Ogólnokształcące im. K. I. Gałczyńskiego (w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 14 w Kielcach) Szkoła powstała w 1993 roku i choć jest najmłodszym liceum w Kielcach to dwukrotnie była nagradzana prestiżowym wyróżnieniem jakim jest Znak Jakości Interkl@sa. Liceum dysponuje dwiema znakomicie wyposażonymi pracowniami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz posiada dwie tablice multimedialne. Dla uczniów zainteresowanych informatyką szkoła oferuje innowacyjny program nauczania tego przedmiotu oraz zajęcia przygotowujące do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych. Elżbieta Głowacka - jestem nauczycielem matematyki i informatyki w XI Liceum Ogólnokształcącym funkcjonującym w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 14 w Kielcach. Prowadzę klasy o profilu matematyczno – informatycznym oraz przygotowuję uczniów do Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych. W swojej pracy staram się stosować innowacyjne przedsięwzięcia (np. projekty międzyprzedmiotowe) i wykorzystywać nowoczesne technologie (tablica interaktywna).