Podsumowanie pracy szkoły

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Advertisements

Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Lp. TYPY SZKÓŁ LICZBA UCZNIÓW LICZBA ODDZIAŁÓW 1 SZKOŁY PODSTAWOWE GIMNAZJA V LO 2699 OGÓŁEM 4951 uczniów 209 oddziałów LICZBA DZIECI.
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Klasa 6c.
LOGO ZESPÓŁ SZKÓŁ W LATOSZYNIE Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ DZIECKO DO NASZEJ SZKOŁY
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego szkół w roku 2008
Decyzja Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów do publicznych.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Zebranie z rodzicami gimnazjalistów Brody, r.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2009/2010 do egzaminu maturalnego przystąpiło 44 tegorocznych absolwentów i 4 absolwentów z lat ubiegłych (w tym jedna.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2008/2009 do egzaminu maturalnego przystąpiło 28 uczniów Wszyscy zdali !!!!! Wybory przedmiotów i poziomów: 1. Język.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu żnińskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Nazwa wyniku najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopie ń skali
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2013/2014 do egzaminu maturalnego przystąpiło 41 tegorocznych absolwentów i 7 absolwentów z lat ubiegłych. 11 osób.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Egzamin gimnazjalny Wyniki egzaminów w Gimnazjum nr 14 w Olsztynie Edukacyjna wartość w naszej szkole Opracował mgr K.Gremblewski.
Nazwa wyniku najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Stopie ń skali
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
1 Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
SPRAWDZIAN PO 6 KLASIE SP JĘZYK POLSKI - średnia dla szkoły 77,1% (dla gminy 79,3%, powiatu 76,5 %, województwa 75,6%, kraju 73%), - MATEMATYKA.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
Podsumowanie pracy Zespołu Szkół w Besku w roku szkolnym 2015/16.
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Zapis prezentacji:

Podsumowanie pracy szkoły ROK SZKOLNY 2013/14 opracowanie: M. Dąbrowski

Główne cele pracy szkoły Dydaktyka - Podniesienie efektów kształcenia. 2. Wychowanie : 1) Zwiększenie wśród uczniów i nauczycieli respektowania norm społecznych i zmniejszenia lub wyeliminowania zachowań niezgodnych z normami społecznymi 2) Rozwijanie samorządności uczniowskiej. 3) Podniesienie poziomu frekwencji na zajęciach.

Szkoła podstawowa kl. I - III Dydaktyka   Wyniki klasyfikacji rocznej. Szkoła podstawowa kl. I - III Rok szkolny 2013/14 2012/13 Stan 56 100% 54 Promowanych 55 98 % W tym z wyróżnieniem 14 25% 12 22%

Promowani z wyróżnieniem 1. Burzan Bartosz I 2. Durkacz Kacper 3. Gac Weronika 4 Płoskonka Emilia 5 Kaleta Marta 6. Feruś Julia 7. Kopeć Melania 8. Kluger Emilia II 9. Kołodziej Małgorzata 10. Laurentowski Marcin 11. Wilk Karolina 12. Gowin Florian III 13. Kopeć Liliana 14 Wilk Aleksandra Promowani z wyróżnieniem

Dydaktyka Część polonistyczno-społeczna   SPRAWDZIAN NA ZAKOŃCZENIE KLASY PIERWSZEJ Część polonistyczno-społeczna Zakres opanowanych umiejętności Ilość uczniów 100% 6 90-99% 5 75-89% 8 50-74% 3 34-49% < 33% 2 Część matematyczna Zakres opanowanych umiejętności Ilość uczniów 100% 2 90-99% 3 75-89% 8 50-74% 9 34-49% 1 < 33%

Dydaktyka   Wyniki Ogólnopolskiego Badania Umiejętności Trzecioklasistów Obszar badany Szkoła Miasta 10 tys. do 100 tys. Województwo Kraj Sprawność rachunkowa 72,2 56,7 57,0 Rozwiązywanie zadań tekstowych: 64,6 56,3 57,2 56,2 Selekcja informacji 63,9 58,0 59,2 57,9 Wyobraźnia geometryczna 85,2 69,7 70,5 69,6 Rozważanie możliwości 63,0 56,8 57,6 Dostrzeganie zależności 46,3 41,1 42,1 Ogólnie umiejętności matematycznych 66,3 56,4 liczby oznaczają procent wykonania zadań w badanym obszarze

Sukcesy uczniów klas I - III: Dydaktyka   Sukcesy uczniów klas I - III: Miejski Konkursie Ortograficzny - Emila Kluger kl. II – IV miejsce nauczyciel S. Klyta. Miejski Konkursie Ortograficzny - Aleksandra Wilk kl. III – IV miejsce nauczyciel A. Adamiak. Miejski Konkurs Języka Angielskiego dla klas III - IV miejsce: Aleksandra Wilk V miejsce: Paulina Kaniewska nauczyciel J. Mrochen Miejski Konkursie Matematyczny Trzecioklasistów - IV miejsce: Aleksandra Wilk nauczyciel A. Pawłowicz Konkurs plastyczny na zlecenie The Walt Disney Company - I miejsce i certyfikat kreatywności „Art Attack” Najbardziej kreatywne dzieci w Polsce. Nauczyciele: I. Szafarczyk I. Stasiak

Szkoła podstawowa kl. IV - VI Dydaktyka   Wyniki klasyfikacji rocznej Szkoła podstawowa kl. IV - VI Rok szkolny 2013/14 2012/13 Stan 63 100% 60 Promowanych 59 93% 58 97% W tym z wyróżnieniem 11 18% 14 23% Egzaminy poprawkowe 4 6% 2 3% Uczniowie z jedną oceną ndst 0% Uczniowie z dwiema ocenami ndst. Uczniowie z trzema i więcej ocenami ndst.

Promowani z wyróżnieniem Szyndzielorz Anna IV Czopek Wanessa Gawłowska Oliwia Kiełbasa Jakub Foltys Julia V Kołodziej Nikola Kopeć Jolanta VI Pogoda Julia Fogel Julia Rypa Wiktoria Pyrsz Agnieszka Promowani z wyróżnieniem

Dydaktyka Zakres opanowanych umiejętności Ilość uczniów 1 100% 3   Wyniki Badań Osiągnięć Edukacyjnych język angielski kl. 5 Zakres opanowanych umiejętności Ilość uczniów 100% 1 90-99% 3 75-89% 6 50-74% 2 34-49% 4 < 33%

Dydaktyka Wyniki Diagnozy Umiejętności Matematycznych kl. 5 33,3 45,9   Wyniki Diagnozy Umiejętności Matematycznych kl. 5 Obszar badany Szkoła Miasta 10 tys. do 100 tys. Województwo Kraj Sprawność rachunkowa 33,3 45,9 43,4 45,7 Wykorzystanie i tworzenie informacji 38,9 48,1 47,8 48,4 Modelowanie matematyczne 28,0 36,5 36,2 36,8 Rozumowanie i tworzenie strategii 6,7 19,0 19,1 20,0 Ogólnie umiejętności matemat. 24,3 34,8 34,4 35,3 liczby oznaczają procent wykonania zadań

Wyniki sprawdzianu kl. VI Dydaktyka   Wyniki sprawdzianu kl. VI Rok szkolny średnia szkoły stanin średnia miasta średnia woj. 2013/14 24,8 5 25,5 25,2 2012/13 20,5 3 22,9 23,5

Korzystanie z informacji Wykorzystywanie wiedzy w praktyce Dydaktyka   Wyniki sprawdzianu w poszczególnych umiejętnościach.   Czytanie Pisanie Rozumowanie Korzystanie z informacji Wykorzystywanie wiedzy w praktyce szkoła 8.3 5.8 4.0 2.6 4.1 miasto 7.9 5.4 4.5 2.8 5.0 wojew. 7.7 5.5 4.4 2.7 4.9

Dydaktyka Wyniki sprawdzianu - analiza wykonania zadań. 6 10 1 2   Wyniki sprawdzianu - analiza wykonania zadań. Wyniki w porównaniu z wynikami miasta Ilość j. polski Ilość matematyka niższy 6 10 porównywalny 1 2 wyższy

Wyniki sprawdzianu kl. VI Uczniowie, którzy osiągnęli najwyższe wyniki Dydaktyka   Wyniki sprawdzianu kl. VI Staniny Ilość uczniów     najniższy     bardzo niski     niski 6     niżej średni 4     średni 9     wyżej średni 2     wysoki     bardzo wysoki 1     najwyższy Uczniowie, którzy osiągnęli najwyższe wyniki Kopeć Jolanta 37 pkt. Czopek Weronika 33 pkt. Wojton Magdalena

Sukcesy uczniów klas IV – VI w konkursach przedmiotowych: Dydaktyka   Sukcesy uczniów klas IV – VI w konkursach przedmiotowych: Wojewódzki Konkurs Polonistyczny – Jolanta Kopeć – tytuł finalisty nauczyciel A. Adamiak. XX Miejski Konkurs „Wschód-Zachód” – Finał- j. niemiecki szkoły podst. Golenia Tomasz kl. V V miejsce nauczyciel U. Sus Wojewódzki Konkurs Języka Niemieckiego - Golenia Tomasz kl. V V miejsce nauczyciel U. Sus

Sukcesy sportowe uczniów klas IV – VI Nauczyciel D. Napieracz Dydaktyka   Sukcesy sportowe uczniów klas IV – VI Nauczyciel D. Napieracz Halowa Piłka Nożna Chłopców – zawody miejskie IV miejsce Halowa Piłka Nożna dziewcząt - zawody miejskie. IV miejsce Mini piłka ręczna dziewcząt - zawody miejsko – powiatowe IV miejsce Mini piłka ręczna chłopców - zawody miejsko – powiatowe II miejsce Mini piłka nożna dziewcząt szkół podstawowych - zawody miejskie II miejsce Mistrzostwa Powiatu w mini piłce nożnej dziewcząt szkół podstawowych II miejsce

Dydaktyka klasa V - 20 zwolnień klasa VI - 46 zwolnień   Zaangażowanie uczniów na lekcjach wychowania fizycznego: ilość zwolnień od rodziców: klasa IV - 17 zwolnień klasa V - 20 zwolnień klasa VI - 46 zwolnień nieobecności nieusprawiedliwionych : : klasa IV - 16 klasa V - 0 klasa VI - 40 brak stroju: klasa IV - 108 klasa V - 80 klasa VI - 132 Klasa Ilość godzin wf w roku IV 125 V 133 VI 130

Dydaktyka Gimnazjum 68 100% 60 88% 10 15% 0% 12%   Wyniki klasyfikacji rocznej Gimnazjum Rok szkolny 2013/14 2012/13 Stan 68 100% 72 Promowanych 60 88% 59 82% W tym z wyróżnieniem 10 15% 8 11% Egzaminy poprawkowe 0% 5 7% Uczniowie z jedną oceną ndst 2 3% Uczniowie z dwiema ocenami ndst. Uczniowie z trzema i więcej ocenami ndst. 12% Razem uczniowie z ocenami ndst. 12 17%

Promowani z wyróżnieniem Moszko Damian I g Laurentowski Marek II g Foltys Laura Pietryszyn Natalia Pytlik Estera Burzan Marta III g Szyndzielorz Karolina Gowin Oliwia Gajewski Michał Promowani z wyróżnieniem

Dydaktyka Rok szkolny Wynik język polski Wynik historia i wos szkoła   Wyniki egzaminu gimnazjalnego część humanistyczna. Rok szkolny Wynik język polski Wynik historia i wos szkoła miasto woj. 2013/14 65,6/5 66,5/5 65,9/5 57,7/5 59,8/5 57,8/5 2012/13 57,3/4 60,3 59,6 55,8/5 57,2 56,3

Dydaktyka   Wyniki egzaminu gimnazjalnego część matematyczno-przyrodnicza Rok szkolny Wynik matematyka Wynik przedmioty przyrodnicze szkoła miasto woj. 2013/14 44,1/5 47,3/5 45,9/5 54,1/6 52,4/6 51,1/5 2012/13 45,8/5 48,9 47,3 58,6/5 59,3 58,1

Analiza wykonania zadań. Wyniki w porównaniu z wynikami miasta Dydaktyka   Analiza wykonania zadań. Wyniki w porównaniu z wynikami miasta Ilość j. polski Ilość historia i wos niższy 8 13 porównywalny 7 wyższy 12

Wyniki egzaminu gimnazjalnego przedmioty przyrodnicze. Dydaktyka   Wyniki egzaminu gimnazjalnego przedmioty przyrodnicze. Rok szkolny Biologia Chemia Fizyka Geografia 2013/14 50% 52% 54% 60% 2012/13 65% 64% 53%

Analiza wykonania zadań. Wyniki w porównaniu z wynikami miasta Dydaktyka   Analiza wykonania zadań. Wyniki w porównaniu z wynikami miasta Ilość matematyka Ilość przedm. przyrodn. niższy 12 11 porównywalny 5 2 wyższy 6 15

Wyniki egzaminu gimnazjalnego język angielski. Dydaktyka   Wyniki egzaminu gimnazjalnego język angielski. Rok szkolny Poziom podstawowy Poziom rozszerzony szkoła miasto woj. 2013/14 59,7/4 71,1/6 68,1/6 31,2 50,7 47,3 2012/13 55,0/4 66,5 64,1 41,1 50,2  

Wyniki egzaminu gimnazjalnego język niemiecki. Dydaktyka   Wyniki egzaminu gimnazjalnego język niemiecki. Rok szkolny Poziom podstawowy Poziom rozszerzony szkoła miasto woj. 2013/14 67/7 57,6/6 65,6/7 90,3 44,8 59,8 2012/13 77,7/8 55,8 69,3 77,7 42,7 58,1 Marta Burzan - 100% wynik z języka niemieckiego poziom podstawowy

Dydaktyka 26 5 8 9 27 Analiza wykonania zadań. (poziom podstawowy)   Analiza wykonania zadań. (poziom podstawowy) Wyniki w porównaniu z wynikami miasta Ilość j. angielski j. niemiecki niższy 26 5 porównywalny 8 wyższy 9 27

Dydaktyka   Analiza wykonania zadań. (poziom rozszerzony) Wyniki w porównaniu z wynikami miasta Ilość j. angielski j. niemiecki niższy 29/ 5 z p.0 porównywalny 2 wyższy 3 34

Sukcesy uczniów klas gimnazjalnych w konkursach przedmiotowych: Dydaktyka   Sukcesy uczniów klas gimnazjalnych w konkursach przedmiotowych: Międzyszkolny Dwujęzyczny Konkurs Ortograficzny – I miejsce Michał Gajewski kl. III gimnazjum nauczyciel A. Wientzek

Sukcesy sportowe uczniów klas gimnazjalnych Dydaktyka   Sukcesy sportowe uczniów klas gimnazjalnych Nauczyciel P. Wietrzykowski Miting lekkoatletyczny Czopek Wanessa – I miejsce w biegu na 300 m II miejsce w biegu na 400 m Mistrzostwa Powiatu w Lekkiej Atletyce Szkół Gimnazjalnych Oliwia Czopek – I miejsce w biegu 110 mppł Pietryszyn Natalia – I miejsce w biegu na 600 m Wojewódzkie zawody lekkoatletyczne w Opolu Oliwia Czopek – 8 miejsce w biegu na 110 mppł Pietryszyn Natalia – 7 miejsce w biegu na 600 m

Dydaktyka klasa II g - 52 zwolnienia klasa III g - 41 zwolnień   Zaangażowanie uczniów na lekcjach wychowania fizycznego: ilość zwolnień od rodziców: klasa Ig - 23 zwolnienia klasa II g - 52 zwolnienia klasa III g - 41 zwolnień nieobecności nieusprawiedliwionych : : klasa Ig - 25 klasa IIg - 9 klasa IIIg - 78 brak stroju: klasa Ig - 254 klasa II g - 264 klasa III g - 164 Klasa Ilość godzin wf w roku Ig 141 IIg 114 IIIg 121

Dydaktyka - podsumowanie   Uzyskane efekty: dobrze średnio trzeba poprawić 1. Utrzymanie na co najmniej tym samym poziomie wyników egzaminów zewnętrznych w gimnazjum. 2 .Podniesienie wyniku sprawdzianu w kl. szóstej. 3. Umożliwienie rozwoju osobowości, talentów i indywidualnych zainteresowań. 4. Sukcesy w konkursach przedmiotowych pozaszkolnych. 5. Podniesienie motywacji uczniów do nauki. 6. Pełniejsze wykorzystanie funkcji oceniania szkolnego. 7. Poprawa efektów kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 8. Zmniejszenie wskaźnika drugoroczności w gimnazjum.  

Wychowanie Uzyskane oceny zachowania. Klasa IV 7 5 3 6 1 V 2 VI 10 I g   Uzyskane oceny zachowania. Klasa Wzorowe Bardzo dobre Dobre Poprawne Nieodpowiednie Naganne IV 7 5 3 6 1 V 2 VI 10 I g 4 II g 9 III g Razem 30 24 34 26 15 % 23% 18% 26% 20% 11% 2% rok szk. 2012/13 20 35 15% 27%

Średnia, roczna frekwencja uczniów na zajęciach lekcyjnych: Wychowanie Średnia, roczna frekwencja uczniów na zajęciach lekcyjnych:   Klasa Rok szk. 2012/13 Rok szk. 2013/14 I x 90,3%  II 89,7% 92,5%  III 89,4%  90,4% IV 93,3% 92,7%  V 91,2% 92,3%  VI 91% 91,3%  Iga 92% 88,2% IIg 91,2%/ 85,5% 90,8%  IIIg 87,7% 86,3%  Średnia 90,11% 88,55%

Ilość zwolnień > 5 dni potwierdzonych przez lekarza. 6 12 17 5 2 1 Wychowanie   Ilość zwolnień > 5 dni potwierdzonych przez lekarza. Klasa Ilość zwolnień III g 6 II g 12 I g 17 VI 5 V 2 IV III 1 II I 14/6

Uczniowie wg opuszczonych tygodni nauki - bez klasy III sp Wychowanie   Uczniowie wg opuszczonych tygodni nauki - bez klasy III sp Tygodnie Ilość uczniów 10 i więcej 7 8 - 9 11 6 - 7 17 4 - 5 16

Pozytywne efekty działań wychowawczych: Wychowanie   Pozytywne efekty działań wychowawczych: 1. I miejsce w akcji „Gorączka Złota” w kategorii zespołów szkół. 2. Akcja charytatywna w trakcie imprezy „Dzień Św. Marcina.” 3. Pozytywne opinie o zachowaniu uczniów podczas zajęć pozaszkolnych. (wycieczki, wyjazdy na zajęcia zawodoznawcze) 4. Brak znaczącej ilości zjawisk negatywnie skrajnych wychowawczo typu: 1) wulgarne odnoszenie się do nauczycieli, 2) bójki, kradzieże, wymuszenia, szantaże, 5. Zaufanie do nauczycieli – zwracanie się o pomoc w rozwiązywaniu problemów w tym osobistych.

Wychowanie - podsumowanie osiągnięcia celów   Podniesienie poziomu frekwencji na zajęciach. Podniesienie świadomości rodziców odnośnie konsekwencji niesystematycznego uczestnictwa dziecka w zajęciach. Monitorowanie frekwencji uczniów na zajęciach lekcyjnych. Stosowanie spójnego systemu usprawiedliwiania nieobecności. Egzekwowanie terminowego oddawania usprawiedliwień nieobecności.