EXCELLENCE S.A. PREZENTACJA 2013.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Advertisements

Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Damian Korczowski Jakub Patykowski
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Robert Lewicki
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Ul. Juliana Tuwima 9 Turek Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa P. P. H. U
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Marketing międzynarodowy Proces internacjonalizacji firmy
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Zarządzanie projektami
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
Charakterystyka rynku dystrybucji stali
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Asseco wczoraj….
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
Prezentacja dla mediów i inwestorów - Warszawa, 22 grudnia 2009
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Centrum Inwestora i Eksportera
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Kluczowe czynniki sukcesu
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
Zarządzanie CSR Środowisko Łańcuch dostaw 2 Zrównoważony rozwój, podobnie jak zaufanie i innowacje, jest filarem naszej działalności.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Last Modified 5/6/2013 1:54 PM Central European Standard Time Printed McKinsey & Company | 0 Streszczenie Strona przeznaczona na streszczenie – skróconą,
I - 1 STALEXPORT S.A. w systemie przetwórstwa i dystrybucji stali Nowy Przemysł, Katowice, 11 maja 2006 r. „HUTNICTWO 2006”
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Analiza Sprawozdań Finansowych spółki Mondi Świecie S.A.
PRODUKT.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
TECHNOLOGIA OWOCÓW I WARZYW
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Perspektywy rozwoju ubezpieczeń ochrony prawnej w Polsce Jerzy Wieczorek Warszawa, 27 stycznia 2016 r.
Logistyk.
Zaktualizowana Strategia Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS S.A. do roku 2012 oraz kierunki rozwoju na lata 2013 – 2020 Paweł Olechnowicz Prezes Zarządu, Dyrektor.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. ul. Malczewskiego Radom Biuro w Warszawie ul. Nowy Świat 4a Warszawa tel. (48)
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
O Firmie Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Sierpcu istnieje od Specjalizujemy się w produkcji serów dojrzewających serów typu szwajcarsko - holenderskiego,
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o. o
Firmy globalne.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
VOTUM SA.
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Komentarz do zmian na polskim rynku dystrybucyjnym.
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Zapis prezentacji:

EXCELLENCE S.A. PREZENTACJA 2013

SPIS TREŚCI PROFIL DZIAŁALNOŚCI KLUCZOWE OSOBY W SPÓŁCE MODEL BIZNESU 1 SPIS TREŚCI PROFIL DZIAŁALNOŚCI KLUCZOWE OSOBY W SPÓŁCE MODEL BIZNESU NASZE PRODUKTY ZAKŁAD PRODUKCYJNY KLIENCI STRATEGIA ROZWOJU OTOCZENIE RYNKOWE

PROFIL DZIAŁALNOŚCI PODSTAWOWY PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI 2 PROFIL DZIAŁALNOŚCI PODSTAWOWY PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI produkcja syropów i napojów oraz opakowań plastikowych. NOWE PRODUKTY SPÓŁKI suplementy diety i preparaty funkcjonalne dla sportowców. Spółka realizuje produkcję tzw. marek własnych (private labels) zamawianych przez największe sieci handlowe i jest liderem w tym segmencie produktów w Polsce. Spółka jest właścicielem znaku towarowego excellence.

OSOBY KLUCZOWE MARCIN CIECIERSKI DARIUSZ POLINCEUSZ TOMASZ CIECIERSKI 3 OSOBY KLUCZOWE MARCIN CIECIERSKI Przewodniczący Rady Nadzorczej Współzałożyciel oraz główny akcjonariusz Spółki. Działalność w branży rozpoczął w 1992 roku. Posiada duże doświadczenie handlowe i wyczucie potrzeb Klientów na rynku spożywczym. Wielokrotnie nominowany do tytułu profesjonalnego menedżera. TOMASZ CIECIERSKI Prokurent /Dyrektor Handlowy Posiada 16-letnie doświadczenie w dziedzinie handlu. Przyczynił się do dynamicznego rozwoju sprzedaży w spółce. Jest inicjatorem wielu działań sprzedażowych zakończonych sukcesem. DARIUSZ BOROWSKI Członek Zarządu/Dyrektor Finansowy Posiada 16-letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora finansowego w spółkach produkcyjnych i handlowych, m.in. Inmedio, HDS Polska, Mex Polska. ANNA MATUSIAK-GĄSIOROWSKA Dyrektor ds. Produkcji Posiada 19-letnie doświadczenie w branży napojowej. Pełniła obowiązki kierownika laboratorium, głównego technologa i dyrektora firmy produkcyjnej. Od 2007 roku w Spółce jako Główny Technolog oraz Pełnomocnik ds. Jakości. DARIUSZ POLINCEUSZ Prezes Zarządu Współzałożyciel i jeden z akcjonariuszy Spółki. Jako specjalista w dziedzinie biotechnologii w branży spożywczej od 1998 roku na stanowisku głównego technologa. Związany z Excellence od 2001 roku jako Dyrektor ds. Technicznych i Produkcji. Od 2006 roku Prezes Zarządu Spółki.

SYROPY I SOKI DLA SIECI HANDLOWYCH MODEL BIZNESU BUTELKI PET 4 MODEL BIZNESU SYROPY I SOKI Spółka posiada możliwości produkcji różnorodnego asortymentu syropów oraz napojów, dzięki czemu realizuje zamówienia wielu klientów. W przyszłości zamierza poszerzać gamę produktów. DLA SIECI HANDLOWYCH Produkcja syropów pod marką własną dla sieci handlowych nie generuje dla spółki wysokich kosztów promocji oraz innych kosztów sprzedaży i nadzoru przedstawicieli handlowych. BUTELKI PET W celu zwiększenia produktywności spółka wytwarza butelki PET do syropów. SEZONOWOŚĆ? Na rynku syropów istnieje sezonowość sprzedaży - wzrost sprzedaży występuje w okresie letnim. W celu zniwelowania efektu sezonowości i poprawienia wyników spółka uzyskuje przychody ze sprzedaży SUPLEMENTÓW DIETY dla których sezon przypada na okres zimowy.

ZAKŁAD PRODUKCYJNY 3 LINIE HACCP, ISO, BRC 5 ZAKŁAD PRODUKCYJNY 3 LINIE Zakład jest wyposażony w trzy linie produkcyjne Przestrzegamy najwyższych standardów jakości HACCP, ISO, BRC Nasze moce produkcyjne pozwalają zachować ciągłość dostaw Unowocześniamy nasze linie technologiczne – LINIA DO PRODUKCJI SUPLEMENTÓW DIETY Nieustannie rozwijamy nowatorskie produkty – SUPLEMENTY DIETY HACCP, ISO, BRC

NAJWAŻNIEJSI KLIENCI SPÓŁKI 6 NAJWAŻNIEJSI KLIENCI SPÓŁKI Ze swoją ofertą docieramy do największych sieci handlowych o zasięgu ogólnopolskim jak również międzynarodowych koncernów spożywczych. NAJWIĘKSI KLIENCI:

7 PRODUKTY SYROPY OWOCOWE SUPLEMENTY DIETY

EKSPANSJA GEOGRAFICZNA 8 STRATEGIA ROZWOJU EKSPANSJA GEOGRAFICZNA Z uwagi na posiadany duży udział w krajowym rynku produkcji syropów CDE SA planuje rozwój eksportu swoich produktów. W kolejnych latach Spółka zamierza rozwijać eksport syropów na istniejących oraz nowych rynkach: USA, Dania, Niemcy, Belgia, Holandia i Francja. NOWI ODBIORCY I NOWE PRODUKTY Aktywnie poszukujemy nieobsadzonych nisz rynkowych i stale rozbudowujemy nasze portfolio produktowe: syropy zdrowotne zawierające dużą ilość soków owocowych i ekstraktów roślinnych suplementy diety i preparaty funkcjonalne dla sportowców wprowadzenie do sprzedaży syropów w puszkach pod własną marką

ZWIĘKSZENIE MOCY PRODUKCYJNYCH 9 STRATEGIA ROZWOJU cd. KOOPERACJA przedstawicielstwo firmy WesserGold w Polsce dla wybranych produktów linii aseptycznej kierowanych do sieci handlowych zlecanie produkcji wyrobów pakowanych aseptycznie ZWIĘKSZENIE MOCY PRODUKCYJNYCH zwiększenie możliwości produkcyjnych zakładu poprzez modernizację linii produkcyjnych dzierżawa zakładu produkcyjnego w Łęczycy w celu realizacji zamówień dużych serii napojów

10 OTOCZENIE RYNKOWE WARTOŚĆ RYNKU SYROPÓW OWOCOWYCH W POLSCE: OK. 306 MLN ZŁOTYCH W CENACH DETALICZNYCH (źródło: dane za 2011 rok z AC Nielsen) Motorem napędowym wzrostu sprzedaży syropów w Polsce jest tradycja stosowania syropów w domach w celach zdrowotnych oraz najtańsza forma uzyskania niegazowanego napoju owocowego. KONKURENCJA NA RYNKU SYROPÓW WIODĄCE FIRMY (źródło: CD Excellence na podstawie Canadean/Dohler Market Research)

11 OTOCZENIE RYNKOWE cd. Polityka sieci handlowych w Polsce zakłada wzrost udziału syropów marek własnych w sprzedaży z uwagi na ich wysoką jakość za przystępną cenę. DUŻY POTENCJAŁ WZROSTU private labels w wielu segmentach produktów sprzedawanych w sieciach handlowych dochodzą do poziomu 50% wartości rynku. UDZIAŁ MAREK PRYWATNYCH W RYNKU SPOŻYWCZYM % SZWAJCARIA 53 HISZPANIA 51 WIELKA BRYTANIA 45 PORTUGALIA 44 NIEMCY 42 Źródło: CD Excellence na podstawie danych z AC Nielsen, 2013

12 OTOCZENIE RYNKOWE cd. WARTOŚĆ RYNKU SUPLEMENTÓW DIETY W POLSCE WYNOSI OK. 2500 MLN ZŁOTYCH (źródło: dane za 2012 rok wg PMR) Ok. 60 proc. sprzedaży przypada na apteki i inne sieci sprzedaży produktów zdrowotnych nie dla sportowców. Według szacunków, sportowa część tego rynku to 1 mld zł, a dynamika wzrostu to 20-30 proc. rocznie.