MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Advertisements

PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Strategie Marketingowe w Internecie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Nowoczesne techniki analityczne na studiach doktoranckich jako przygotowanie do otwarcia przewodu doktorskiego w dwa lata.
Gdańsk miastem wolności.
Rewitalizacja marek, czyli jak przywracać im dawną świetność IV Ogólnopolski Kongres Badaczy Rynku i Opinii Warszawa, 16 października 2003.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Przygotowanie do pracy w środowisku informacyjnym.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
Profesjonalizacja branży eventowej
Blogvertising – opcja czy konieczność? Sotrender podpowiada. Aleksander SzulcAleksander Szulc| Head of Marketing & PR |
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Stare marki w nowych czasach
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
Poradnik szczęśliwej rodziny
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Supermarkety i dyskonty
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wykład inauguracyjny. Analiza SWOT Przykład autor; Andrzej Stężały.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Łaciate krowy w mieście
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
Ze spostrzeżenia w wyobrażenie.
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Rewolucja nabiera tempa
Zapis prezentacji:

MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo Karolina Doberska; Head of MEC Access Ewelina Chodzińska; online planner MEC Interaction

Łaciate krowy na żywo – studium przypadku Strategie komunikacji Kategorie angażujące Angażowanie konsumenta Tworzenie kontentu Kreatywność Kategorie niskoangażujące, zkomodytyzowane

Łaciate krowy na żywo – studium przypadku Kampania Łaciate na żywo to zaprzeczenie tezy że kreatywne, kampanie z wykorzystaniem stworzonego kontentu dla marki są możliwe tylko w kategoriach bardziej angażujących konsumenta.

Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Mleko: Homogeniczna i „nudna” kategoria – mało angażująca konsumenta który decyzje co do wyboru marki często podejmuje w sklepie

Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Wyróżniająca się w kategorii, z dystansem, humorem, ciepły wizerunek

Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Cel: Jak zapewnić wzrost sprzedaży przy negatywnym trendzie sprzedaży na rynku mleka?

Łaciate krowy na żywo – grupa celowa Grupa docelowa: Matki z dziećmi z miast

Mleko nudne ale krowa to ciekawe zwierze… Łaciate krowy na żywo – insight Mleko nudne ale krowa to ciekawe zwierze…

Łaciate krowy na żywo – rozwiązanie: przenieśmy się do centrum wydarzeń…

Łaciate krowy na żywo – film

Łaciate krowy na żywo – dziękujemy… Karolina Doberska; Karolina.Doberska@mecglobal.com MEC Access Ewelina Chodzińska; Ewelina.Chodzinska@mecglobal.com MEC Interaction