MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo Karolina Doberska; Head of MEC Access Ewelina Chodzińska; online planner MEC Interaction
Łaciate krowy na żywo – studium przypadku Strategie komunikacji Kategorie angażujące Angażowanie konsumenta Tworzenie kontentu Kreatywność Kategorie niskoangażujące, zkomodytyzowane
Łaciate krowy na żywo – studium przypadku Kampania Łaciate na żywo to zaprzeczenie tezy że kreatywne, kampanie z wykorzystaniem stworzonego kontentu dla marki są możliwe tylko w kategoriach bardziej angażujących konsumenta.
Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Mleko: Homogeniczna i „nudna” kategoria – mało angażująca konsumenta który decyzje co do wyboru marki często podejmuje w sklepie
Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Wyróżniająca się w kategorii, z dystansem, humorem, ciepły wizerunek
Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Cel: Jak zapewnić wzrost sprzedaży przy negatywnym trendzie sprzedaży na rynku mleka?
Łaciate krowy na żywo – grupa celowa Grupa docelowa: Matki z dziećmi z miast
Mleko nudne ale krowa to ciekawe zwierze… Łaciate krowy na żywo – insight Mleko nudne ale krowa to ciekawe zwierze…
Łaciate krowy na żywo – rozwiązanie: przenieśmy się do centrum wydarzeń…
Łaciate krowy na żywo – film
Łaciate krowy na żywo – dziękujemy… Karolina Doberska; Karolina.Doberska@mecglobal.com MEC Access Ewelina Chodzińska; Ewelina.Chodzinska@mecglobal.com MEC Interaction