ROK 2010. Likwidacja etatów: - malarza -brukarza -stolarza -dwóch kierowców -kierownika magazynu -inspektora ds. zaopatrzenia i transportu -z-cy kierownika.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SOT System Obsługi Transportu
Advertisements

4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Bądź świadomym konsumentem
- na rynku od 1990 r. Kielce 2006.
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
Finansowanie projektów OZE
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
KONFERENCJA 18 czerwca 2010 roku Projekt Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości skutecznym sposobem przeciwdziałania zjawisku bezrobocia współfinansowany.
- na rynku od 1997 r. Kielce 2006.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Małgorzata Szymla klasa V B
WYNIKI MZBM SP. Z O.O. W MIELCU ZA ROK 2008
WYNIKI MZBM SP. Z O.O. UL. BIERNACKIEGO 1, 39 – 300 MIELEC ZA ROK 2010 Informację przygotowano na Sesję Rady Miejskiej w Mielcu 1.
Specjalność Zarządzanie logistyczne Kierunek: L O G I S T Y K A.
KOSZTY PRODUKCJI BUDOWLANEJ
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Planowanie podatkowe Dariusz M. Malinowski. Planowanie podatkowe Dariusz M. Malinowski.
Zajmujemy się sprzedażą odzieży,
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA FIRM REMONTOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Podjęcia pracy przez osoby wyrejestrowane z ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Radziejowie raport za I półrocze 2011 roku.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
Finansowanie „eko” inwestycji mieszkaniowych w BOŚ
Katowice r.. Kim jesteśmy? Istniejemy na rynku od 1998 roku, kiedy to Centrum Banku Śląskiego Sp. z o.o. została powołana dla realizacji inwestycji.
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
Podjęcia pracy przez osoby wyrejestrowane z ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Radziejowie raport za rok 2010.
Coraz bliżej modernizacji. IX GRUPA 5 Wygrywa konkurs na opracowanie koncepcji rewitalizacji dworca Wrocław Główny XI-XII – Ogłoszenie przetargów.
P ROJEKT L EONARDO DA V INCI U CZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Frankfurt nad Odrą
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
Projekt ujednolicenia wykazu stanowisk pracy
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Kontakt: Adam Jarus tel
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Kolekcjoner. Kolekcjoner - Zakupy Poprzez moduł Zakupy możesz zamawiać wszelkie niezbędne produkty i materiały biurowe bezpośrednio u Dostawców. Masz.
Plan prezentacji Gaz ziemny w Polsce
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Dokumentacja papierowa
Oferta wynajmu Lokalu komercyjnego Gdańsk ul. Kołobrzeska 30
CO TO JEST PARK PRZEMYSŁOWY ?
TECHNIK HANDLOWIEC.
Raport obrotów - wzór Służy do sprawdzenia czy wszystkie dokumenty są w systemie (np. zwroty, przerzuty) Aby spełniał swe zadanie – musi być uzupełniany.
Program wspierania termomodernizacji Oferta specjalna.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNANEJ w KONSTANCINIE-JEZIORNIE
204/204/ /32/56 118/126/ /32/51 227/30/54 Warszawa, 11 grudnia 2015 r. Tomasz Makowski – Specjalista Bank Gospodarstwa Krajowego Instrumenty.
Logistyk.
Tytuł Prezentacji Koncepcja przebudowy Rejonu Kłodzko Koncepcja modernizacji Rejonu Kłodzko Janusz Muszkieta, Adam Dworzański
Budynki klasy A a koncepcja Facility Management. Definicja Facility Management Termin Facility Management (FM) nie posiada precyzyjnego odpowiednika w.
1 Zmienność popytu – wyzwania dla procesu dystrybucji w spółce handlowo - produkcyjnej Nowoczesny Magazyn Listopad 2012.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Formalno ś ci i wzory wypełniania niezb ę dnych dokumentów.
Możliwości wsparcia w ramach oferty Powiatowego Urzędu Pracy Dla Miasta Torunia   Toruń, 29 marca 2017 r.
Dr inż. Karolina Bondarowska
Możliwości wsparcia w ramach oferty Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia   Toruń, 9 listopada 2016 r.
Ul. Wszystkich Świętych 1
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Podejmowanie działalności
Zarządzanie produkcją – różne określenia
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER LEŻAJSK Majster S.A.
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER JAWORZNO Majster S.A.
Zintegrowany System Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER RADOMSKO Majster S.A.
Wsparcie dla przedsiębiorców oferowane przez Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Toruń, 27 lutego 2018 r.
Osiedle „Szanty”.
SPEDYCJA LOGISTYKA.
Procesy magazynowo spedycyjne. Pojęcie magazynu Magazynem nazywamy jednostkę organizacyjno – funkcjonalną, która zajmuje się magazynowaniem dóbr materialnych,
Zapis prezentacji:

ROK 2010

Likwidacja etatów: - malarza -brukarza -stolarza -dwóch kierowców -kierownika magazynu -inspektora ds. zaopatrzenia i transportu -z-cy kierownika działu TB -specjalisty ds. finansowych

 Inspektor nadzoru 1,25 etatu

 Wprowadzenie elektronicznych przelewów  Likwidacja przyjmowania wpłat gotówkowych  Rezygnacja z zakupu 2-ch kas fiskalnych  Rozwiązanie umowy zlecenia dla drugiego kasjera  Rozwiązanie umowy zlecenia na ochronę i konwój  Wprowadzenie wpłat masowych /darmowych dla mieszkanców /we wszystkich oddziałach Banku PEKAO SA

 Renegocjacja umowy najmu z najemcą parkingu przy ulicy Królewskiej/z tytułu umieszczonych reklam/  Wynajęcie pomieszczenia w pawilonie handlowo-usługowym przy ulicy Kazimierza Wielkiego zajmowanego przez konserwatorów  Wynajęcie powierzchni magazynowej przy ulicy Obożnej 31  Wynajęcie stolarni przy ulicy Obożnej 31

 Sprzedaż zbędnego samochodu transportowego  Podpisanie umów z hurtowniami na dostawę środków czystości bezpośrednio do gospodarzy domów  Podpisanie umowy z hurtowniami na dostawę materiałów budowlanych i remontowych bezpośrednio do konserwatorów w ilościach niezbędnych do wykonania zadania

 Energii elektrycznej w budynkach mieszkalnych poprzez zainstalowanie fotokomórek żarówek energooszczędnych  Kosztów przesyłek- poprzez doręczanie wszelkiej korespondencji bezpośrednio do skrzynek listowych  Rezygnacja z kart telefonicznych wprowadzając w to miejsce pakietu połączeń komórkowych „biznes” z bardzo tanimi połączeniami w grupie