Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
KLASA II AK Dlaczego angażujemy się w życie szkoły?
Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Demokracja w szkole.
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Cele i propozycje na reformy w szkole Kaja Plekaniec z kl. 3j Twoja kandydatka na przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego!
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Głosuj na Maćka koleżanko kolego a spotka cię w szkole coś przyjemnego!! . .
1. Aby otrzymać prawo głosu należy podnieść rękę 2. Uczestnicy debaty zwracają się do siebie per Pan, Pani 3. Zakazane jest obrażanie lub wyśmiewanie.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
SAMORZĄD SZKOLNY W PIGUŁCE..
W naszej szkole organizowany jest projekt Super Klasa. Polega on na rywalizacji przez cały rok szkolny uczniów z poszczególnych klas w cyklu imprez organizowanych.
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
DEBATA Po co nam samorząd?. Według nas: Działalność na rzecz szkoły i uczniów Reprezentowanie głosów uczniów.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Samorząd Uczniowski to jeden z organów szkoły, czyli organizacja uczniów danej placówki obejmująca całą społeczność uczniowską; samorząd jest niezależny.
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Twój kandydat na przewodniczącego Samorządu Szkolnego
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
SZKOŁA PODSTAWOWA ZESPOŁU SZKÓŁ im. HENRYKA SIENKIEWICZA w GRABOWCU
Szkoła Współpracy.
Debata I LO w Zielonej Górze Jak wyglądają wybory dziś? Są świętem demokracji czy pustą tradycją? Dlaczego? Teraz.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
XVIII SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY. Czy jesteś dobrze poinformowany/a o wydarzeniach szkolnych?
1. występy, akcje wolontariacie, wieczorki poezji, imprezy charytatywne, imprezy sportowe, reprezentowanie gminy na uroczystościach, konkursy, WOŚP.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
Co chcieliśmy osiągnąć?
Idea oceniania kształtującego
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
MARTA KOŚCIELNIAK #I LIKE IT. O mnie Cześć! Nazywam się Marta Kościelniak i chodzę do klasy 3f. Interesuję się naukami ścisłymi, piłką nożną oraz grafiką.
Samorząd Szkolny Jak wszyscy wiemy, niedługo czekają nas wybory przedstawicieli do Samorządu Szkolnego. Musimy dobrze wybrać, bo te osoby będą przez cały.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Samorządy Szkolne Jak zorganizować pracę samorządu, żeby włączyć w jego działania jak największą liczbę uczniów?
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Szkolny system wychowawczy
Podsumowanie działalności w I semestrze roku szkolnego 2014/2015.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Samorząd Uczniowski.
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
DEBATA SZKOLNA.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO. Samorząd Uczniowski jest hermetyczną grupą uczniów, która nie dopuszcza „do władzy” innych członków społeczności naszej szkoły,
Nasza „mała” demokracja
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
Internet Zagrożenia związane z Internetem Autor: Damian Urbańczyk.
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
Szkolny plan zachowania
Projekt ma na celu ograniczenie zużycia energii w budynkach publicznych poprzez zastosowanie innowacyjnej metodologii 50/50, która aktywnie.
czyli co mamy fajnego w SP 369
Co chcieliśmy osiągnąć?
Bernadeta Ellmann.
Zapis prezentacji:

Wnioski na temat: Jak jest?

1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie wiadomo o co chodzi. 5.Ciężko uzyskać informacje. 6.Nie ma na nic wpływu. 7.Nie wiadomo kto jest w samorządzie. 8.Nie wywiązują się ze swoich obowiązków. 9.Praca samorządu jest zła. 10.Nie widać samorządu. 11.Brak imprez integracyjnych. Negatywne oceny

Pozytywne oceny 1.Jest dobrze 2.Jest w porządku 3.Pracuje dobrze dzięki ingerencji nauczyciel.

Wnioski na temat: Jak powinno być

1.Samorząd powinien walczyć o prawa, a nauczyciele nie powinni się na nich za to mścić 2.Samorząd powinien zacząć robić coś co będzie widoczne w szkole. 3.Powinien bardziej interesować się szkolą 4.Powinien angażować więcej ludzi ze szkoły 5.Numerek powinien być losowany sprawiedliwie 6.Integracja uczniów z samorządem 7.Nauczyciele nie powinni mieć zawsze racji. 8.Organizacja. 9.Powinni posiadać wiedzę w zakresie zarządzania aby rzeczywiście zmienić stan rzeczy. 10.Powinien być bardziej widoczny. 11.Lepszy przekaz informacji pomiędzy samorządem a resztą społeczeństwa szkoły.

Wnioski na temat: Co zrobić aby było lepiej?

1.Samorząd powinien być bardziej samodzielny. 2.Uczniowie powinni brać udział w życiu szkoły. 3.Samorząd powinien mieć wpływ na zmianę nauczycieli. 4.Zmiana opiekuna samorządu. 5.Stały samorząd. 6.”Wziąć się do roboty” 7.Lepsze osoby. 8.Całkowita zmiana radiowęzła. 9.Dbanie o dobre imię szkoły, a nie poszczególnych osób. 10.Określić kompetencje ludzi w samorządzie oraz ich obowiązki. 11.Organizowanie spotkań z przewodniczącymi klas. 12. Kilka osób uważa ze nic nie trzeba zmieniać.